SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vault-Boy op 15-03-2015 20:35:36 ]
Ja deze heb ik ook besteld.altijd handig..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen de meesten wel gebruiken denk ik
Geef is link.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef lel86 het volgende:
Ik heb een harde schijf voor de ps4 besteld van 2tb en cadeaubon van 81 euro voor als ze project cars krijgen.is nog niets gecanceld en heb van allebei een bevestiging gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet waagt, die niet wint.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Valiant Hearts uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie niet waagt, die niet wint.![]()
Haha wat zal Bol wel niet denken als ze al die bestellingen zienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:45 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zijn echt errug.. voor een dubbeltje op de eerste rang met een kortingscode waar je geen recht op hebt
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:45 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zijn echt errug.. voor een dubbeltje op de eerste rang met een kortingscode waar je geen recht op hebt
Niet veel denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha wat zal Bol wel niet denken als ze al die bestellingen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.
Ik denk zelf dat ik die HDD niet krijg. Maar het ergste wat gebeurt is dat je order wordt geannuleerd en dat je je geld terug krijgt. Waarom zou je het dan niet proberen?
[..]
Niet veel denk ikOh fuck Alternate natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou maar goed dat er mensen zoals jij er zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ja, ze doen een actie waarbij 10 mensen een code winnen (oid). Vervolgens krijgen ze 1000 bestellingen met de code. Gevolg -> de mensen die er recht op hadden krijgen hun prijsje niet meer. Zielig hoor...
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd'squote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef lel86 het volgende:
Ik heb een harde schijf voor de ps4 besteld van 2tb en cadeaubon van 81 euro voor als ze project cars krijgen.is nog niets gecanceld en heb van allebei een bevestiging gekregen.
Zeker... eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou maar goed dat er mensen zoals jij er zijn.
In de nieuwe update kan je alles wel op usb zetten om het vervolgens over te zetten.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd's
Hoe bedoel je? Dat ze nu dus toelaten dat je alles op de externe hdd zegt, en vanaf daar weer naar de normale hdd?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In de nieuwe update kan je alles wel op usb zetten om het vervolgens over te zetten.
Ze zijn zondag niet open. Dus ik verwacht mijn annulering pas maandagquote:Op zondag 15 maart 2015 00:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog meer mensen annulering gehad? Ik hoop echt heel erg dat mijn Soupmaker verzonden wordt
Ja en dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd's
vrij logisch ook. Het is je eigen keuze om er een niet getest merk,type of grootte in te pleuren.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
dat is het ongeduld van de generatie lijkt het wel: het moet meteen pakken anders hup weer op marktplaats.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel meer games echt een goede kans geven. Toen ik voor de eerste keer The Evil Within speelde vond ik het gewoon niks en de gameplay stond me ook niet aan. Nu ik het toch vanavond weer een kans heb gegeven merk ik toch wel dat ik het leuker vind.
Ik vind sowieso survival horror games al super, maar ik moest echt even inkomen met dit spel qua gameplay en de wat clunky bersturing
Ja joh zo logisch met dat zielige 500gb waar je zo doorheen zit. Het is geen WiiU waar die het spel helemaal vanaf de disk leest inplaats van het op de hdd te installen en zelfs WiiU ondersteunt het, dus nee. Niet logisch, en al helemaal met hoe groot die spellen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
vrij logisch ook. Het is je eigen keuze om er een niet getest merk,type of grootte in te pleuren.
Mwah, er moet toch ook na pakweg 1 a 2 uur spelen wel iets zijn dat je grijpt om interesseert om verder te spelen. Al kan dat voor zeker JRPG's soms wel moeilijk zijn, maar mensen die dat spelen zijn vaak fans van het genre en weten waar ze het voor doenquote:Op zondag 15 maart 2015 06:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ongeduld van de generatie lijkt het wel: het moet meteen pakken anders hup weer op marktplaats.
oh ze doen maar D:quote:Op zondag 15 maart 2015 06:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ongeduld van de generatie lijkt het wel: het moet meteen pakken anders hup weer op marktplaats.
ik vind driveclub ook steeds leuker wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel meer games echt een goede kans geven. Toen ik voor de eerste keer The Evil Within speelde vond ik het gewoon niks en de gameplay stond me ook niet aan. Nu ik het toch vanavond weer een kans heb gegeven merk ik toch wel dat ik het leuker vind.
Ik vind sowieso survival horror games al super, maar ik moest echt even inkomen met dit spel qua gameplay en de wat clunky bersturing
Ik zal je eens een challenge sturen straks.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik vind driveclub ook steeds leuker worden
niet met van die snelle dlc auto's hequote:Op zondag 15 maart 2015 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zal je eens een challenge sturen straks.
430 Scuderia, die moet je volgens mij al hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:46 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
niet met van die snelle dlc auto's he
verslagenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
430 Scuderia, die moet je volgens mij al hebben.
Dit is in 9/10 gevallen zo. Maar uit jij je onvrede maar even hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even mijn onvrede uiten over Sleeping Dogs.Heb ik dat spel gedownload. Ga ik het spelen. Blijkt dat ik ineens maar een fractie heb gedownload en ik het spel aan moet laten staan om verder te laten downloaden en installeren.
Echt wtf. Doe dan alles in één download zodat ik ook wat anders op mijn PS4 kan doen. Wat een loser ontwikkelaars
Verschil is dat de prijzen correct zijn en we 'gewoon' een kortingscode gebruiken.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:46 schreef jackson het volgende:
Ik ken de wet en regelgeving niet uit mijn hoofd maar elke nitwit kent toch de regel dat "het redelijkerwijs aannemelijk moet zijn dat een bedrag klopt". Dit geldt ook voor online aankopen. Het hele verhaal houdt geen stand voor een rechter omdat jij redelijkerwijs kunt begrijpen dan x-aantal artikelen voor 0,93 cent natuurlijk een fout in het systeem is.
Kom toch op lieve mensen
@visserij: Klinkt dit bekend?
Proberen kan. De hele dag hopen is kansloos. Overigens gun ik iedereen zijn handel voor een paar centquote:Op zondag 15 maart 2015 12:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, proberen kan toch gewoon. Morgen ga ik de hele dag zitten hopen dat mijn soupmaker verzonden wordt
Het is aannemelijk dat die korting niet klopt, dat "voelt" iedereen. Daar gaat het om. Nog even daar gelaten dat ze alles mogen cancelen zonder reden.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschil is dat de prijzen correct zijn en we 'gewoon' een kortingscode gebruiken.
Wehkamp, om een voorbeeld te noemen, heeft elke twee maanden algemene codes. Dat is niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is aannemelijk dat die korting niet klopt, dat "voelt" iedereen. Daar gaat het om. Nog even daar gelaten dat ze alles mogen cancelen zonder reden.
Die paar rechtszaken die ik vanaf de zijlijn meegemaakt heb, waren uiteindelijk zwartwit. Gelukkig, want daar is de wet voor. Begrijp jouw punt ook maar grijs gebied lijkt me dit niet. Enfin, we gaan het zienquote:Op zondag 15 maart 2015 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wehkamp, om een voorbeeld te noemen, heeft elke twee maanden algemene codes. Dat is niet ongebruikelijk.
Verder hebben we een wettelijke koopovereenkomst. Die mag niet zomaar geannuleerd worden.
Ik snap je punt zeker, maar zo zwartwit is het niet.
In het ergste geval krijg je je geld terug.. Niets te verliezen toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Die paar rechtszaken die ik vanaf de zijlijn meegemaakt heb, waren uiteindelijk zwartwit. Gelukkig, want daar is de wet voor. Begrijp jouw punt ook maar grijs gebied lijkt me dit niet. Enfin, we gaan het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |