Ik vind ze beiden wel tof.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik nou Far Cry 4 moet kopen of AC Unity.
Dan zou ik eerder twijfelen tussen FC4 en SoM.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik nou Far Cry 4 moet kopen of AC Unity.
Nicequote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Knoop doorgehakt, het wordt FC4.
Ben een groot fan van beide series, maar FC4 lijkt mij net wat mooier.
Net even de winkel gebeld of ze de PS4 bundel met GTA5, FC4 en een PS+ abo voor 90 dagen voor mij apart willen leggen, en dan ga ik het straks ophalen
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dying+light_PS4.htmlquote:Op maandag 16 maart 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Naja niet heel erg, denk toch dat ik witcher niet meer hoef.... Iemand een link om Dying Light te bestellen voor goedkoper dan 60eu?
Idd.. Wilde BFH liever digitaal hebben, voor m'n krap zittende collega vind ik het kutterquote:Op maandag 16 maart 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Naja niet heel erg, denk toch dat ik witcher niet meer hoef.... Iemand een link om Dying Light te bestellen voor goedkoper dan 60eu?
Ik ook niet. Dat wordt deleten dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ineens besef je, ik kan er helemaal niks van...
Wat een kut webshopquote:
Dank u.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:14 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dying+light_PS4.html
53,88 euro
Ga er maar vanuit dat alles is geannuleerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef mtchel112 het volgende:
Die alternate mail is gewoon een soort nieuwsbrief, geen idee in hoeverre nu alle annuleringen doorgaan.
Echt zonde dat het op BG en pepper is beland.
Mijn BF Hardlinequote:Op maandag 16 maart 2015 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat alles is geannuleerd.
Alles wat niet een van de 3 laptops zijn besteld met die kortingscodes worden geannuleerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef mtchel112 het volgende:
Die alternate mail is gewoon een soort nieuwsbrief, geen idee in hoeverre nu alle annuleringen doorgaan.
Echt zonde dat het op BG en pepper is beland.
Vooral de kruimeldief is een diepe teleurstelling, ik had Battlefield en een eierkoker. De eierkoker doet pijn maat.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Dragon Age en Kruimeldief voor Roy![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Dragon Age en Kruimeldief voor Roy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |