Nou het is meer dat een spel mij echt moet interesseren en boeien wil ik door willen spelen. Daarbij vind ik sowieso al niet elk spel/genre meer leuk Eigenlijk vind ik survival horror/post-apocalyptisch en RPG/open wereld games nog het leukste om te spelen. De rest kan me niet echt meer boeien om eerlijk te zijn. Soms een uitzondering zoals Bioshock, Mass Effect of iets in die richtingquote:Op zondag 15 maart 2015 06:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ongeduld van de generatie lijkt het wel: het moet meteen pakken anders hup weer op marktplaats.
Helemaal waarquote:Op zondag 15 maart 2015 13:25 schreef lel86 het volgende:
[..]
In het ergste geval krijg je je geld terug.. Niets te verliezen toch?
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn mountainbike is zojuist verkocht, dus morgen of dinsdag kan ik eindelijk een PS4 halen![]()
![]()
Voor veel spellen heb je het ook nodig voor de leaderboards of andere functies. En met de gratis PS+ games is het zijn geld sowieso ruim waard.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, en 3 maanden PSN. Eerst maar eens even kijken of dat wat is voor mij (ben niet zo'n die hard multiplayer player).
Nope, ben benieuwd hoor.quote:
" Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd"quote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef mtchel112 het volgende:
Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd
Okee, ik zal morgen of dinsdag eens kijken als ik in de winkel ben. Wellicht dat als ik én een PS4 én een aantal games én PSN kom kopen dat ze dan een mooi prijsje kunnen maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor veel spellen heb je het ook nodig voor de leaderboards of andere functies. En met de gratis PS+ games is het zijn geld sowieso ruim waard.
Vooral erg lompe fout, elk beetje moderne webshop heeft gepersonaliseerde coupons met opties hoevaak die gebruikt mag worden etc.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]
" Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd"
Daarom dus. Een fout die gecorrigeerd kan/mag worden.
Had ik gister gemist, maar het werkt nogsteedsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:46 schreef Disker91 het volgende:
Zo, veel plezier
[ afbeelding ]
Edit: Waarde producten moet boven de 80 uitkomen btw.
stuk of 20 andere redenen, maar geen zin om dat allemaal uit te typenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nope, ben benieuwd hoor.
Waarom zouden zij btw een bestelling annuleren (afgezien van die op meerdere accounts zelfde adres)?
Het is een werkende coupon, legit. Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd.
Ja dat sowieso, maar deze blunder is echt rete lomp ook gewoonquote:Op zondag 15 maart 2015 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stuk of 20 andere redenen, maar geen zin om dat allemaal uit te typen
als ze leveren is dat puur omdat ze baas zijn en een gigantisch wit voetje halen halen hier en op andere plekken.
Ze hebben daarentegen elke recht om deze bestellingen te annuleren.
https://www.alternate.nl/(...)/html/product/409180 + Een pakje batterijenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Dagger87 het volgende:
Wat bestellen jullie om zo min mogelijk te betalen voor de actie?
mwah blunder...quote:Op zondag 15 maart 2015 14:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar deze blunder is echt rete lomp ook gewoon
Ja dus nu ik besteld heb kan mijn zusje niet meer bestellenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nope, ben benieuwd hoor.
Waarom zouden zij btw een bestelling annuleren (afgezien van die op meerdere accounts zelfde adres)?
Het is een werkende coupon, legit. Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd.
2e account makenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja dus nu ik besteld heb kan mijn zusje niet meer bestellen
Zou toch nog fifa met een tandenborstel etc willen
Ja maar je kan het niet bestellen..quote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Er staat bij mn tweede bestelling:
ingevoerde cadeaubon
Tweakers abonnee actie Toshiba
Cadeaubon code: TWEAKERS80
Deze cadeaubon is al ingewisseld.
Maar het bedrag wordt wel afgeschreven...
ALTERNATE![]()
hier staatquote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Er staat bij mn tweede bestelling:
ingevoerde cadeaubon
Tweakers abonnee actie Toshiba
Cadeaubon code: TWEAKERS80
Deze cadeaubon is al ingewisseld.
Maar het bedrag wordt wel afgeschreven...
ALTERNATE![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |