quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alles van Monster is geldverspilling
quote:
Sarcamse, leer het te herkennenquote:
Kusje erop?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In dit forum weet ik het maar nooit, soms verbaas ik mij wel eens![]()
Sorry......
nu is BFH écht niet meer serieus te nemen.quote:
http://www.amazon.com/Aud(...)-Cable/dp/B003CT08E4quote:
Met die quotes in de mp en middelvinger spotten zie ik het meer als een shooter comedyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
nu is BFH écht niet meer serieus te nemen.wel leuk om mee te ouwehoeren
Hahaha de teringquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Aud(...)-Cable/dp/B003CT08E4
Paupermerk kopen terwijl je een AudioQuest kan kopen met "Dielectric-Bias System (DBS US Pat # 7,126,055) Significantly Improves Audio Performance"
[..]
Met die quotes in de mp en middelvinger spotten zie ik het meer als een shooter comedy
Ja bij mij. Schijnt dat velen daar last van hebben. Kan geen verbinding maken met de social hub. Ik heb die eerste 5 gb gedownload. Maar het spel is 17 gb totaal. Er komt geen 2e download binnen. Best irritant dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:01 schreef Tortugal het volgende:
Meer mensen bij wie het installeren van Sleeping Dogs niet werkt?
In de main menu staat er installing. Bij sommigen gebeurde er niks. Had jij zelf het menu aangelaten om de hele game binnen te krijgen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Social Hub doet het bij mij ook niet, maar ik kan gewoon gamen. Hele game binnen gekregen.
Ik was aan het Netflixen terwijl de game aan het downloaden / installeren was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:37 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
In de main menu staat er installing. Bij sommigen gebeurde er niks. Had jij zelf het menu aangelaten om de hele game binnen te krijgen?
Ik zie het al. Hij is wel bezig met installeren, maar ontzettend langzaam. Ik zie het bij informatie van het spel. 9,02 gb / 17,89. Gaat heel langzaam omhoog met 0,01 gb. Dat wordt dus wachten idd. Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was aan het Netflixen terwijl de game aan het downloaden / installeren was.
Had ik ook last van. Toen helemaal gedelete en Sleeping Dogs gedownload zónder de update file erbij. Na downloaden gewoon opstarten en dan update het spel zelf en werkt het meteen zonder problemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:48 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Hij is wel bezig met installeren, maar ontzettend langzaam. Ik zie het bij informatie van het spel. 9,02 gb / 17,89. Gaat heel langzaam omhoog met 0,01 gb. Dat wordt dus wachten idd. Thanks
Waar is dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:46 schreef Disker91 het volgende:
Zo, veel plezier
[ afbeelding ]
Edit: Waarde producten moet boven de 80 uitkomen btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |