Die Hatchbacks zijn het minst spannend, ik zou het nog de kans geven tot je in de snellere auto's terecht komt. En doe eens een Single Event Time Trial op bv. Bandipur (India) in de stromende regen. In de 1e tour zitten geen weerseffecten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb de eerste 4 cups/challenges gewonnen.
heb jij ps+?
ik was al 2 classes verder..maar vond dr echt geen reet aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
V&A / [TK][Ps4] Call of Duty Advanced Warfare Day One Edition
Lol @ dc noobs. Gasten spelen hatchback races en er vervolsge mee.ntoppen e
daarom verkocht ik hem ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb net driveclub overgenomen van Jimbo, vind t tot nog toe een beetje saai en statisch en had het ook wel mooier verwacht..
ja ik ga het sowieso nog wel ff spelen, het is wel prima tijdverdrijf. Had er alleen wat meer van verwachtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Hatchbacks zijn het minst spannend, ik zou het nog de kans geven tot je in de snellere auto's terecht komt. En doe eens een Single Event Time Trial op bv. Bandipur (India) in de stromende regen. In de 1e tour zitten geen weerseffecten.
Yep.
nyx1978quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja ik ga het sowieso nog wel ff spelen, het is wel prima tijdverdrijf. Had er alleen wat meer van verwacht
wat is uwer username?
Want?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was al 2 classes verder..maar vond dr echt geen reet aan
DC boven the crewquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Want?
Ik vindt het de beste racegame in jaren.
Gebruikte je de handrem om de bochten driftend door te gaan, heb je de hud uitgezet bijvoorbeeld en zonder cornervlaggen geraced in een weer situatie? Dit maakt de game 10x zo intens. Deze game knalt eeb NFS rivals recht uit het water. Of een Crew.
DC is eindeloos beter dan The Crew. Ik bedoel, daar is nauwelijks een discussie voor nodig.quote:
Subjectief, maar DC is wat mij betreft een van de beste racegames ooit..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
DC is eindeloos beter dan The Crew. Ik bedoel, daar is nauwelijks een discussie voor nodig.
Anyway, net even BF4 opgestart, begint prima, meteen al 4-5 kills en een voertuig afgeknald... en dan vliegt de fucking verbinding er weer eens uit met de melding dat er geen lan cable connected is...(!)
Het is fucking 2015, ps4 staat ingesteld in de routers als DMZ, dus ook geen last van poorten enzo... en nog steeds gezeik met stabiele connecties...
Gewoon standaard meegeleverde router/modem van UPC. Cisco. Qua menu/interface wel duidelijk, maar qua WIFI zeer kut, en via kabel dus blijkbaar ook niet echt betrouwbaar.quote:
Veel monstercables die ik wil zijn niet te verkrijgen omdat die klojo's niet willen dat mensen buiten de USA ze krijgen, met geluk kan ik een x 1 op ebay vinden, en dan nog een dure grap :<quote:
Alles van Monster is geldverspillingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
The Crew![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Als je de HDMI kabels bedoeld danGeldverspilling ten top.
Nah, ze hebben echt high quality S-video/Component kabels. Misschien is de rest gewoon crapquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alles van Monster is geldverspilling
Monster Memory cardsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nah, ze hebben echt high quality S-video/Component kabels. Misschien is de rest gewoon crap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |