Je krijgt gewoon een mail van te voren toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, ik heb dan maar even een herinnering in de agenda gezet.
Geen idee, op de PS3 heb ik nooit PS Plus gehad, vandaar mijn vraag ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef lel86 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een mail van te voren toch?
Dat je m later nog gratis kan downloaden ook al is ie dan niet meer gratis..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
ik zie nu net, als PS Plus newbie, dat ik bijvoorbeeld Oddworld () zowel kan downloaden als toevoegen aan de bibliotheek.
Wat houdt dat laatste precies in?
Dus zolang je PS Plus hebt blijft ie gewoon tot je beschikking staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat je m later nog gratis kan downloaden ook al is ie dan niet meer gratis..
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus zolang je PS Plus hebt blijft ie gewoon tot je beschikking staan?
Maar kan je hem vanuit de bibliotheek ook gewoon spelen, of moet je hem toch wel eerst downloaden?
Dan ga je het spel niet trekken nee. Zeker omdat je vanaf de helft van de game heel veel stukken terug moet lopen en veel van dezelfde stukken tegenkomt. Ik vond het een super game, maar het spel mocht wat dat betreft wel iets korter.quote:
Touchpad indrukkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe krijg ik in Far Cry 4 eigenlijk in de campaign de map tevoorschijn?
Of kan dat later pas? Ik ben net klaar met de proloog en ben nu op wolvenjacht voor Amitha.
Verrek, ik wist niet dat je die kon indrukkenquote:
Ik moet dat spel ook echt een keer een goede kans geven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe krijg ik in Far Cry 4 eigenlijk in de campaign de map tevoorschijn?
Of kan dat later pas? Ik ben net klaar met de proloog en ben nu op wolvenjacht voor Amitha.
Far Cry 2 heb ik nooit goed in kunnen komen om de een of andere reden, vaak mee begonnen, maar ook net zo vaak weer mee gestopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik moet dat spel ook echt een keer een goede kans geven.
Moet zeggen dat als je met pijl en boog speelt het spel wel heerlijk is. Lekker 1 voor 1 die mannetjes neerhalen en zo kampen/torens veroveren. Maar ja voor mij voelde het al te snel iets van hetzelfde.
Als die ge-mod is wel denk ik :pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moet nog steeds kijken of mijn oude op ps4 werkt
Ik heb alleen de knoppen gemod, maar ik vrees dat ik die kan overzetten naar een ps4-compatibel cheap-ass behuizingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die ge-mod is wel denk ik :p
Er moet "niet" staan neem ik aan ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen de knoppen gemod, maar ik vrees dat ik die kan overzetten naar een ps4-compatibel cheap-ass behuizing
Oh, de knoppen werken wel, alleen het printboard moet dan vervangen worden. De vorige keer ook een cheapass complete arcadestick gekocht voor ps3, en dan goede knoppen en stick er zelf in gestopt. Ik heb alleen de behuizing en het printplaatje nodig, de rest doe ik zelf wel voor een stuk minder dan volle madcat prijs of zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er moet "niet" staan neem ik aan ?
Veel succes dan met zoeken , nl verkoopt liever xboxsticks:/
Oja, tegen jou wil ik ook maar al te graag wat potjes spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
shoulderbuttons hebben bij een fighter
Oooh dan komt het wel in orde .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, de knoppen werken wel, alleen het printboard moet dan vervangen worden. De vorige keer ook een cheapass complete arcadestick gekocht voor ps3, en dan goede knoppen en stick er zelf in gestopt. Ik heb alleen de behuizing en het printplaatje nodig, de rest doe ik zelf wel voor een stuk minder dan volle madcat prijs of zo
Ik weet nog dat jij je tv op game mode zet als je speelt, heb je enige verschil in beeldkwaliteit gemerkt tijdens die optie? En welke tv gebruik je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja.
En dat ligt eraan of je hem al gedownload had of niet.
In je bibliotheek staan alle spellen die je hebt of hebt gehad.
Zal eens kijken wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oooh dan komt het wel in orde .
Madcatz heeft nog geen stick voor ps :.) Alleen hori
Jazeker, minder kartels te zien omdat de ‘’smoothness’’ is uitgeschakeld o.a.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij je tv op game mode zet als je speelt, heb je enige verschil in beeldkwaliteit gemerkt tijdens die optie? En welke tv gebruik je?
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jazeker, minder kartels te zien omdat de ‘’smoothness’’ is uitgeschakeld o.a.
Panasonic ST-50.
Nee juist niet, een betere beeldkwaliteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)
Heb toevallig die panasonic st50 ook, merk niks van een inferieure beeldkwaliteit op game mode. Beter trouwens ook niet, maar neem aan dat vooral de reactietijd iets sneller wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |