Dan is zo'n ding wel handig idd. Veel plezier ermeequote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GG XRD , Mortal Kombat zo , DOA , SF 4 voor de PS4 ,Tekken
Dankje wel . Wel kut dat z,on ding hier amper te koop isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dan is zo'n ding wel handig idd. Veel plezier ermee
Die heb ik destijds ook gekocht voor 30 euro, en het ging me vooral om het beeldje, want de game kreeg een slechte score in GamesTM (5), maar ik vond de game uitstekend. IMHO de beste Splinter Cell game in de reeks.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vanmiddag de 5th Freedom Editie gekocht voor een nette prijs
Vond ik ook. Had me ook goed vermaakt met de survival missies co-opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die heb ik destijds ook gekocht voor 30 euro, en het ging me vooral om het beeldje, want de game kreeg een slechte score in GamesTM (5), maar ik vond de game uitstekend. IMHO de beste Splinter Cell game in de reeks.
MK werkt beter met een controller man, bij SF is een arcade stick wel beter maarja ieder z'n ding. Wil wel graag tegen je playen met MK Xquote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GG XRD , Mortal Kombat zo , DOA , SF 4 voor de PS4 ,Tekken
non-existent.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe is het met jouw geduld in het algemeen?
shoulderbuttons hebben bij een fighterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 03:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
MK werkt beter met een controller man, bij SF is een arcade stick wel beter maarja ieder z'n ding. Wil wel graag tegen je playen met MK X
een gamequote:
ik moet nog steeds kijken of mijn oude op ps4 werktquote:
zo die deal zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
Dying light gisteren geruild voor CoD:Ghost, heb denk ik uurtje gespeeld... single player verhaal. Opzich wel cool. Ziet er mooi uit ook
Ja, was met een gastje van 15 ofzoquote:
Dying light te moeilijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was met een gastje van 15 ofzodie vond Dyinglight te moeilijk... en hij wou volgens mij met zijn klasgenootjes CoD spelen
pff kut kindquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was met een gastje van 15 ofzodie vond Dyinglight te moeilijk... en hij wou volgens mij met zijn klasgenootjes CoD spelen
Ja, snap het ook niet helemaal maar ja zal wel heb weer goeie deal zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:46 schreef janrad het volgende:
[..]
Dying light te moeilijkhij ging er waarschijnlijk eng van dromen .
Nee Sony faalt echt op dat gebied je krijgt geen waarschuwing.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Krijg je trouwens iets van een waarschuwing in beeld of zo als je PS Plus abo bijna is afgelopen?
Okee, ik heb dan maar even een herinnering in de agenda gezet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Nee Sony faalt echt op dat gebied je krijgt geen waarschuwing.![]()
en de downloadlijst wat een puinhoop is dat zeg alleen het zoeken kost al enorm veel tijd. Beter komen er wat filter opties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |