Zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap er geen hout meer van, nu is ie opeens wel geverifieerd. Blijkbaar heeft dat enige tijd nodig.
Duh!!! Sony serversquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap er geen hout meer van, nu is ie opeens wel geverifieerd. Blijkbaar heeft dat enige tijd nodig.
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef StateOfMind het volgende:
Maar dat Playstation Plus is dus zowel geldig op mijn PS4 én op de PS3?
Dus ik kan op beide systemen de gratis games downloaden?
quote:
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef Vault-Boy het volgende:
GTA V heb je pas geleden toch gespeeld/uitgespeeld?
Dat bedoel ik dus. Bij mij zou het dan nog veel te veel in mijn geheugen staan. Dan zou ik liever starten met een nieuwe game en over een paar maanden weer GTA V spelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.
Maar ik denk dat ik idd eerst maar voor Far Cry 4 ga.
zet er xbox one sticks op, DAN is het pas eenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verdomd fijne controller![]()
En een mooi strak kastje, die PS4. Een stuk kleiner dan ik gedacht had.
Nee man dan ben je beter af met sleeping doggsquote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.
Maar ik denk dat ik idd eerst maar voor Far Cry 4 ga.
Is er nog een nieuwe online mode bij gekomen ?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
Driveclub heeft vanmorgen trouwens een update gehad, dus nu eindelijk replays, driften is verbeterd, en bij level 50 krijg je een gratis nieuwe car...
waarquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef CoExist het volgende:
Dying Light nieuw op de kop getikt voor €30,-
Het zal mij benieuwen.
Eerst weer een update bestand van 1,2GB.
Marktplaats.quote:
Nice.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef CoExist het volgende:
Dying Light nieuw op de kop getikt voor €30,-
Het zal mij benieuwen.
Eerst weer een update bestand van 1,2GB.
Speed snuiven pillen slikken allesquote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Gamen is zonde van je tijd
Geef mij maar hardcore. Lekker hakkuh en zaguh komend weekend en luisteren naar hardcore liedjes
Hardcore! Ja daar leef ik voor
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Speed snuiven pillen slikken alles
Rengrengrengrengrengreng
Housemuziek maakt jongeren kapot!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Gamen is zonde van je tijd
Geef mij maar hardcore. Lekker hakkuh en zaguh komend weekend en luisteren naar hardcore liedjes
Hardcore! Ja daar leef ik voor
LEGO Jurassic Worldquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef speknek het volgende:
Wanneer maken ze nou eens de releasedatum van Until Dawn bekend.
Ik denk dat het Life is Strange, Splatoon, Until Dawn, MGSV wordt. Mis ik nog iets interessants?
Splatoon was eind mei toch? of bedoel je welke games je allemaal wilt aanschaffen?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef speknek het volgende:
Wanneer maken ze nou eens de releasedatum van Until Dawn bekend.
Ik denk dat het Life is Strange, Splatoon, Until Dawn, MGSV wordt. Mis ik nog iets interessants?
sowieso alle lego gamesquote:
Had die demo gespeeld van die Marvel lego op wii u, vond 't wel vet en geinig.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso alle lego games
Zo hard underrated door iedereen
verkopen best goed toch? Ik vind ze vaak veel te makkelijk en kinderachtig.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso alle lego games
Zo hard underrated door iedereen
Heb je de oude Re's wel al klaar dan(5/6 niet meegerekend die waren garbage) En wat bedoel je met episodes? revelations 2 is toch gewoon een full game?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd wanneer Until Dawn komt.
Zit weer helemaal in de survival horror sfeerEerst Alien uitgespeeld en nu met The Evil Within bezig. Ik wil ook Resident Evil Revelations 2 kopen, maar ik wacht eerst tot alle episodes uit zijn. Dan nog een keertje Outlast kopen en spelen.
die is juist een van de betere, gewoon open world achtig maar dan met superheldenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Had die demo gespeeld van die Marvel lego op wii u, vond 't wel vet en geinig.
ik ben aan t proberen ze allemaal hier in de kast te krijgen. mn vriendin en in spelen die dingen altijd uit en doen er daarna niks meequote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet er alleen niet teveel te kort op elkaar spelen, en enkel de thema's die je tof vindt. Ik doe Star Wars niet bijvoorbeeld, maar kan niet wachten op Jurassic World
denk t wel, anders maakten ze er niet zo veel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verkopen best goed toch? Ik vind ze vaak veel te makkelijk en kinderachtig.
revelations krijgt 5 episodesquote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb je de oude Re's wel al klaar dan(5/6 niet meegerekend die waren garbage) En wat bedoel je met episodes? revelations 2 is toch gewoon een full game?
Geen idee. Ik ben vrijwel nooit online dus het zou me niet opgemerkt zijn. Alleen vanmiddag toevallig heel even een half uurtje ofzo online gespeeld met DC.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Is er nog een nieuwe online mode bij gekomen ?
Ik plann om re van 0 t/m 4 te spelen, en code veronica, en daarna direct naar revelations over te gaan. En ja RE2 remake zou fijn zijn maar niks announced toch? :<quote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
revelations krijgt 5 episodes
tijd voor een Resident Evil 2 remake trouwens
Op Hard uitgespeeld, geen problemen mee gehad, zodra hij de ventilatie ingaat kan je rustig rond sneaken totdat hij weer ergens uitkomt, beest is ook zo dom als de neten dat je rondjes om hem heen kan lopenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:40 schreef speknek het volgende:
Ik heb Alien net op novice gezet. Kut Alien, kwartier in een kastje wachten terwijl hij rondjes loopt en als ik dan de deur uitloop staat ie voor m'n neus. Ain't nobody got time for that. Denk sowieso niet dat ik hem uit ga spelen.
Welke kut-indie is DAT nou weer....!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met jouw geduld in het algemeen?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:40 schreef speknek het volgende:
Ik heb Alien net op novice gezet. Kut Alien, kwartier in een kastje wachten terwijl hij rondjes loopt en als ik dan de deur uitloop staat ie voor m'n neus. Ain't nobody got time for that. Denk sowieso niet dat ik hem uit ga spelen.
Ja, zoveel geduld had ik dus ook nietquote:Op maandag 16 maart 2015 22:40 schreef speknek het volgende:
Grappig, ik heb vanmiddag de 5th Freedom Editie gekocht voor een nette prijsquote:Op maandag 16 maart 2015 23:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat ik Splinter Cell Blacklist maar weer eens ga spelen, nu we het over 'sneaken' hebben.
Dan is zo'n ding wel handig idd. Veel plezier ermeequote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GG XRD , Mortal Kombat zo , DOA , SF 4 voor de PS4 ,Tekken
Dankje wel . Wel kut dat z,on ding hier amper te koop isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dan is zo'n ding wel handig idd. Veel plezier ermee
Die heb ik destijds ook gekocht voor 30 euro, en het ging me vooral om het beeldje, want de game kreeg een slechte score in GamesTM (5), maar ik vond de game uitstekend. IMHO de beste Splinter Cell game in de reeks.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vanmiddag de 5th Freedom Editie gekocht voor een nette prijs
Vond ik ook. Had me ook goed vermaakt met de survival missies co-opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die heb ik destijds ook gekocht voor 30 euro, en het ging me vooral om het beeldje, want de game kreeg een slechte score in GamesTM (5), maar ik vond de game uitstekend. IMHO de beste Splinter Cell game in de reeks.
MK werkt beter met een controller man, bij SF is een arcade stick wel beter maarja ieder z'n ding. Wil wel graag tegen je playen met MK Xquote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GG XRD , Mortal Kombat zo , DOA , SF 4 voor de PS4 ,Tekken
non-existent.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe is het met jouw geduld in het algemeen?
shoulderbuttons hebben bij een fighterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 03:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
MK werkt beter met een controller man, bij SF is een arcade stick wel beter maarja ieder z'n ding. Wil wel graag tegen je playen met MK X
een gamequote:
ik moet nog steeds kijken of mijn oude op ps4 werktquote:
zo die deal zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
Dying light gisteren geruild voor CoD:Ghost, heb denk ik uurtje gespeeld... single player verhaal. Opzich wel cool. Ziet er mooi uit ook
Ja, was met een gastje van 15 ofzoquote:
Dying light te moeilijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was met een gastje van 15 ofzodie vond Dyinglight te moeilijk... en hij wou volgens mij met zijn klasgenootjes CoD spelen
pff kut kindquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was met een gastje van 15 ofzodie vond Dyinglight te moeilijk... en hij wou volgens mij met zijn klasgenootjes CoD spelen
Ja, snap het ook niet helemaal maar ja zal wel heb weer goeie deal zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:46 schreef janrad het volgende:
[..]
Dying light te moeilijkhij ging er waarschijnlijk eng van dromen .
Nee Sony faalt echt op dat gebied je krijgt geen waarschuwing.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Krijg je trouwens iets van een waarschuwing in beeld of zo als je PS Plus abo bijna is afgelopen?
Okee, ik heb dan maar even een herinnering in de agenda gezet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Nee Sony faalt echt op dat gebied je krijgt geen waarschuwing.![]()
en de downloadlijst wat een puinhoop is dat zeg alleen het zoeken kost al enorm veel tijd. Beter komen er wat filter opties
Je krijgt gewoon een mail van te voren toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, ik heb dan maar even een herinnering in de agenda gezet.
Geen idee, op de PS3 heb ik nooit PS Plus gehad, vandaar mijn vraag ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef lel86 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een mail van te voren toch?
Dat je m later nog gratis kan downloaden ook al is ie dan niet meer gratis..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
ik zie nu net, als PS Plus newbie, dat ik bijvoorbeeld Oddworld () zowel kan downloaden als toevoegen aan de bibliotheek.
Wat houdt dat laatste precies in?
Dus zolang je PS Plus hebt blijft ie gewoon tot je beschikking staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat je m later nog gratis kan downloaden ook al is ie dan niet meer gratis..
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus zolang je PS Plus hebt blijft ie gewoon tot je beschikking staan?
Maar kan je hem vanuit de bibliotheek ook gewoon spelen, of moet je hem toch wel eerst downloaden?
Dan ga je het spel niet trekken nee. Zeker omdat je vanaf de helft van de game heel veel stukken terug moet lopen en veel van dezelfde stukken tegenkomt. Ik vond het een super game, maar het spel mocht wat dat betreft wel iets korter.quote:
Touchpad indrukkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe krijg ik in Far Cry 4 eigenlijk in de campaign de map tevoorschijn?
Of kan dat later pas? Ik ben net klaar met de proloog en ben nu op wolvenjacht voor Amitha.
Verrek, ik wist niet dat je die kon indrukkenquote:
Ik moet dat spel ook echt een keer een goede kans geven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe krijg ik in Far Cry 4 eigenlijk in de campaign de map tevoorschijn?
Of kan dat later pas? Ik ben net klaar met de proloog en ben nu op wolvenjacht voor Amitha.
Far Cry 2 heb ik nooit goed in kunnen komen om de een of andere reden, vaak mee begonnen, maar ook net zo vaak weer mee gestopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik moet dat spel ook echt een keer een goede kans geven.
Moet zeggen dat als je met pijl en boog speelt het spel wel heerlijk is. Lekker 1 voor 1 die mannetjes neerhalen en zo kampen/torens veroveren. Maar ja voor mij voelde het al te snel iets van hetzelfde.
Als die ge-mod is wel denk ik :pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moet nog steeds kijken of mijn oude op ps4 werkt
Ik heb alleen de knoppen gemod, maar ik vrees dat ik die kan overzetten naar een ps4-compatibel cheap-ass behuizingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die ge-mod is wel denk ik :p
Er moet "niet" staan neem ik aan ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen de knoppen gemod, maar ik vrees dat ik die kan overzetten naar een ps4-compatibel cheap-ass behuizing
Oh, de knoppen werken wel, alleen het printboard moet dan vervangen worden. De vorige keer ook een cheapass complete arcadestick gekocht voor ps3, en dan goede knoppen en stick er zelf in gestopt. Ik heb alleen de behuizing en het printplaatje nodig, de rest doe ik zelf wel voor een stuk minder dan volle madcat prijs of zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er moet "niet" staan neem ik aan ?
Veel succes dan met zoeken , nl verkoopt liever xboxsticks:/
Oja, tegen jou wil ik ook maar al te graag wat potjes spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
shoulderbuttons hebben bij een fighter
Oooh dan komt het wel in orde .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, de knoppen werken wel, alleen het printboard moet dan vervangen worden. De vorige keer ook een cheapass complete arcadestick gekocht voor ps3, en dan goede knoppen en stick er zelf in gestopt. Ik heb alleen de behuizing en het printplaatje nodig, de rest doe ik zelf wel voor een stuk minder dan volle madcat prijs of zo
Ik weet nog dat jij je tv op game mode zet als je speelt, heb je enige verschil in beeldkwaliteit gemerkt tijdens die optie? En welke tv gebruik je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja.
En dat ligt eraan of je hem al gedownload had of niet.
In je bibliotheek staan alle spellen die je hebt of hebt gehad.
Zal eens kijken wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oooh dan komt het wel in orde .
Madcatz heeft nog geen stick voor ps :.) Alleen hori
Jazeker, minder kartels te zien omdat de ‘’smoothness’’ is uitgeschakeld o.a.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij je tv op game mode zet als je speelt, heb je enige verschil in beeldkwaliteit gemerkt tijdens die optie? En welke tv gebruik je?
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jazeker, minder kartels te zien omdat de ‘’smoothness’’ is uitgeschakeld o.a.
Panasonic ST-50.
Nee juist niet, een betere beeldkwaliteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)
Heb toevallig die panasonic st50 ook, merk niks van een inferieure beeldkwaliteit op game mode. Beter trouwens ook niet, maar neem aan dat vooral de reactietijd iets sneller wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |