Zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap er geen hout meer van, nu is ie opeens wel geverifieerd. Blijkbaar heeft dat enige tijd nodig.
Duh!!! Sony serversquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap er geen hout meer van, nu is ie opeens wel geverifieerd. Blijkbaar heeft dat enige tijd nodig.
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef StateOfMind het volgende:
Maar dat Playstation Plus is dus zowel geldig op mijn PS4 én op de PS3?
Dus ik kan op beide systemen de gratis games downloaden?
quote:
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef Vault-Boy het volgende:
GTA V heb je pas geleden toch gespeeld/uitgespeeld?
Dat bedoel ik dus. Bij mij zou het dan nog veel te veel in mijn geheugen staan. Dan zou ik liever starten met een nieuwe game en over een paar maanden weer GTA V spelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.
Maar ik denk dat ik idd eerst maar voor Far Cry 4 ga.
zet er xbox one sticks op, DAN is het pas eenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verdomd fijne controller![]()
En een mooi strak kastje, die PS4. Een stuk kleiner dan ik gedacht had.
Nee man dan ben je beter af met sleeping doggsquote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.
Maar ik denk dat ik idd eerst maar voor Far Cry 4 ga.
Is er nog een nieuwe online mode bij gekomen ?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
Driveclub heeft vanmorgen trouwens een update gehad, dus nu eindelijk replays, driften is verbeterd, en bij level 50 krijg je een gratis nieuwe car...
waarquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef CoExist het volgende:
Dying Light nieuw op de kop getikt voor €30,-
Het zal mij benieuwen.
Eerst weer een update bestand van 1,2GB.
Marktplaats.quote:
Nice.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef CoExist het volgende:
Dying Light nieuw op de kop getikt voor €30,-
Het zal mij benieuwen.
Eerst weer een update bestand van 1,2GB.
Speed snuiven pillen slikken allesquote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Gamen is zonde van je tijd
Geef mij maar hardcore. Lekker hakkuh en zaguh komend weekend en luisteren naar hardcore liedjes
Hardcore! Ja daar leef ik voor
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Speed snuiven pillen slikken alles
Rengrengrengrengrengreng
Housemuziek maakt jongeren kapot!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Gamen is zonde van je tijd
Geef mij maar hardcore. Lekker hakkuh en zaguh komend weekend en luisteren naar hardcore liedjes
Hardcore! Ja daar leef ik voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |