quote:Op maandag 9 maart 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even de taalnazi uithangen, jij deed het ook bij PP.
Kunnen niet anders.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En dat kennen en kunnen ga ik echt nooit leren, is al zo vaak gecorrigeerd bij mij, schijnt ook Rotterdams te zijn, wij Rotterdammers kennen niet anders.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat heeft nut met topic zowat op slot
Live gezien, en die Freestyler van zojuist luister ik regelmatig met mijn zoon samen.quote:
Bertus heeft daar een nummer over.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zit echt niet goed op te letten.
Geen Bertus please.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bertus heeft daar een nummer over.
Oh, ik dacht dat je het met opzet deed en wilde toch even jennen.quote:
Dat deed ik ook, met opzet, dacht alleen weer dat jij dat dan niet doorhad.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het met opzet deed en wilde toch even jennen.
Ja, he he ik ben wakker.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, met opzet, dacht alleen weer dat jij dat dan niet doorhad.![]()
Nee dank je, ik ga geen plaatjes van mijn plaatjes op Fok! zettenquote:Op maandag 9 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
En wat is dat voor tattoo, hele pic graag.
Tuurlijk, ik doe mee met de moderne generatie. Eerst een foto maken en dan pas hulp verlenenquote:Op maandag 9 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan ga je eerst een foto maken ipv een doekje pakken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ga geen plaatjes van mijn plaatjes op Fok! zetten
Moet je ook uitbesteden zoiets. Aan een of andere droplul voor een pilsje.quote:
Aan jou dus?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je ook uitbesteden zoiets. Aan een of andere droplul voor een pilsje.
Tja, heb je wel gelijk in geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe mee met de moderne generatie. Eerst een foto maken en dan pas hulp verlenen
Misschien niet , maar het wordt wel kort dag idd...quote:Op maandag 9 maart 2015 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post van mij, ben je een beetje moe aan het worden?
Als het niet zo is, dan snap ik je weer niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien niet , maar het wordt wel kort dag idd...
Dit kan toch niemand volgen?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien niet , maar het wordt wel kort dag idd...
Eet dan ook eens fatsoenlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets jaKan zo maar eens gebeuren bij mij, en dat is geen gevolg van mijn neus uitbaggeren.
Dat kan inderdaad, ik zal mij woorden weer terug nemen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets jaKan zo maar eens gebeuren bij mij, en dat is geen gevolg van mijn neus uitbaggeren.
Geen idee, heb haar al lang niet "gezien" zeg maar.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wordt ook steeds zuurder, vind je niet?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik afgelopen avond niet gezond (lees: NIET) gegeten hebquote:Op maandag 9 maart 2015 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad al een goed begin zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik afgelopen avond niet gezond (lees: NIET) gegeten heb
En touwtje om je oren doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat je er tampons in moest stoppen.
Bloeddruk, wat is dat?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is niet goed hè. Herken het wel
ik krijg alleen dan geen bloedneus, ik val dan alleen bijna om omdat mijn bloeddruk dan veel te laag wordt, leuk effect geeft het wel.
Die moet ik eerst gaan zoeken dan, sla ligt gewoon in de keuken.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb die opgerolde watten niet eens in huisquote:Op maandag 9 maart 2015 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet ik eerst gaan zoeken dan, sla ligt gewoon in de keuken.
Als ik ziekenhuis inloop issie veel te hoog, ga ik weer naar buiten is alles weer ok.quote:
Ik denk dat je weer de verkeerde van mij quote en ga ervan uit dat je mijn bloeddruk bedoelt. En ja ik geloof zoiets, geen idee eigenlijk, bloeddruk werd gemeten, ze zei, is wel heel erg laag, heb je symptonen, dus ik, geen idee, welke zouden dat moeten zijn dan, dus zei weer, sterretjes zien en als je opstaat bijna omvallen en nog wat. Dus ikke, ja dat klopt, heb ik al een tijdje last van, wat kan ik daaraan doen. Antwoord, meer zout eten.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer... duurde een beetje lang... Bloedsuikerspiegel zeker?
Heb je die nog wel in huis dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet ik eerst gaan zoeken dan, sla ligt gewoon in de keuken.
Hmmmm, als ik veel suikerhoudende dingen eet wordt ik doodziek.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer de verkeerde van mij quote en ga ervan uit dat je mijn bloeddruk bedoelt. En ja ik geloof zoiets, geen idee eigenlijk, bloeddruk werd gemeten, ze zei, is wel heel erg laag, heb je symptonen, dus ik, geen idee, welke zouden dat moeten zijn dan, dus zei weer, sterretjes zien en als je opstaat bijna omvallen en nog wat. Dus ikke, ja dat klopt, heb ik al een tijdje last van, wat kan ik daaraan doen. Antwoord, meer zout eten.
Ik eet juist bijna geen suiker meer. Dat schijnt het dus ook te zijn, te weinig eten is ook niet goed. Want ben nu 2 jaar bezig met anders eten, gezonder en zo. Maar soms dus te weinig. Ach, sterretjes vind ik wel leuk soms.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmm, als ik veel suikerhoudende dingen eet wordt ik doodziek.
Choco ik heb geen idee meer ,, EN Nu doe je aan zelf reflectie.. Even blijven zitten ... OKquote:Op maandag 9 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer de verkeerde van mij quote en ga ervan uit dat je mijn bloeddruk bedoelt. En ja ik geloof zoiets, geen idee eigenlijk, bloeddruk werd gemeten, ze zei, is wel heel erg laag, heb je symptonen, dus ik, geen idee, welke zouden dat moeten zijn dan, dus zei weer, sterretjes zien en als je opstaat bijna omvallen en nog wat. Dus ikke, ja dat klopt, heb ik al een tijdje last van, wat kan ik daaraan doen. Antwoord, meer zout eten.
Ik doe een jaar met 1 kg suiker. Maar ik eet wel chocolade.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik eet juist bijna geen suiker meer. Dat schijnt het dus ook te zijn, te weinig eten is ook niet goed. Want ben nu 2 jaar bezig met anders eten, gezonder en zo. Maar soms dus te weinig. Ach, sterretjes vind ik wel leuk soms.
Is ze nog niet in de overgang dan, is ze zoveel jonger dan jou?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die muts van me komt met die zooi aan.
Als ik sterretjes wil zien ga ik 's nachts wel naar buiten (mits het onbewolkt is)quote:Op maandag 9 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik eet juist bijna geen suiker meer. Dat schijnt het dus ook te zijn, te weinig eten is ook niet goed. Want ben nu 2 jaar bezig met anders eten, gezonder en zo. Maar soms dus te weinig. Ach, sterretjes vind ik wel leuk soms.
Nee, voor de neus van PP, altijd handig om te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ze nog niet in de overgang dan, is ze zoveel jonger dan jou?
Of voor andere vrouwen omdat het gewoon handig is om in huis te hebben.
Ik ga weer een beetje raar ja, even een paar passen terug.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Choco ik heb geen idee meer ,, EN Nu doe je aan zelf reflectie.. Even blijven zitten ... OK
Ook raar.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelf flikker ik de sla ook altijd gelijk op bord van mijn vrouw als we uit eten zijn.
Ik had het over sla.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ze nog niet in de overgang dan, is ze zoveel jonger dan jou?
Of voor andere vrouwen omdat het gewoon handig is om in huis te hebben.
TMI? ToMuchInfo?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
En wtf zit ik op mijn praatstoel, TMI gaat weer lekker.![]()
Suiker zit in heel veel producten zonder dat je het doorhebt, en alleen nog puur voor mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe een jaar met 1 kg suiker. Maar ik eet wel chocolade.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik sterretjes wil zien ga ik 's nachts wel naar buiten (mits het onbewolkt is)
En deze ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, voor de neus van PP, altijd handig om te hebben.
Komt goed Chocoquote:Op maandag 9 maart 2015 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga weer een beetje raar ja, even een paar passen terug.
Op die fiets, ik bedoelde de zin, hoe je die schreef. Of ik ben echt aan het crashen of zo. Geen idee meer.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, ik vreet die zooi niet en zij vind het lekker.
Ik neem ook regelmatig stuk vlees over in ruil voor de sla.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op die fiets, ik bedoelde de zin, hoe je die schreef. Of ik ben echt aan het crashen of zo. Geen idee meer.
Sla en tampons hetzelfde, nah, dat verschil weet ik nog wel, alleen als het niet in een zin wordt verwerkt, afijn, laat nu.quote:
Deze snap ik gelijk, en mannen en vlees.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem ook regelmatig stuk vlees over in ruil voor de sla.
Ga niet beginnen met die muziek onzin a.u.b.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sla en tampons hetzelfde, nah, dat verschil weet ik nog wel, alleen als het niet in een zin wordt verwerkt, afijn, laat nu.![]()
Alsof die van jou wat is. Je klikt of je klikt niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga niet beginnen met die muziek onzin a.u.b.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof die van jou wat is. Je klikt of je klikt niet.
Nee hoor 's nachts mag dit. Of niet PP?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor 's nachts mag dit. Of niet PP?
Het is wel de tijd van de maand.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ben ook even weg, gelijk gebitch hiero. Zou bijna vragen of jullie ongesteld moeten worden.
Juup mist zijn roadkill en dan gaat ie zeuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ben ook even weg, gelijk gebitch hiero. Zou bijna vragen of jullie ongesteld moeten worden.
Is dat een band (rinkelt wel een belletje in mijn hoofd) of echte roadkillquote:Op maandag 9 maart 2015 03:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juup mist zijn roadkill en dan gaat ie zeuren.
Hij heeft niets gegeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat een band (rinkelt wel een belletje in mijn hoofd) of echte roadkill
Nu die salade eten, want je hebt nog niets op, dan slaap je straks ook beter.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:03 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel, naar mijn nest gaan (geen zin in) of een salade eten (wel zin in maar kan ik misschien beter vanavond doen).
Hmmmmm
Ouwe zeurmannetjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volle maan is al geweest maar het kan zijn dat de leeftijd nog een rol speelt.
Tja dat is een logische redenering, maar ik denk en handel niet altijd logisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu die salade eten, want je hebt nog niets op, dan slaap je straks ook beter.
Ben ik dat dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan je ook een beetje sjago van worden inderdaad.
Dat is inderdaad niet altijd handig. Herkenbaar weer.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik flap er alles uit, soms is dat niet handig maar doe het toch.
Dat is niet mijn probleem, ik heb gegeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan je ook een beetje sjago van worden inderdaad.
Ach, wat is logisch, en eten nu.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja dat is een logische redenering, maar ik denk en handel niet altijd logisch.
Als het goed is was je dat niet, waarom bichen jullie dan, of zie ik het weer verkeerd en is dat een mannending of zo.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel hoeken van de kamer wil je zien?
Wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, ik heb gegeten.
Oh, wat ik gegeten heb? Genoeg iig, maar FYI goede hamburgers.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel hoeken van de kamer wil je zien?
Wat heb je gegetenquote:Op maandag 9 maart 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, ik heb gegeten.
Valt wel mee toch. Dat je veel gemist hebt.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:09 schreef chufi het volgende:
Hoop gemist... Was even tanden aan het doen en zo
Omdat je paarden voor haar koopt.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je snapt wel waarom die muts maar niet weg wil bij mij.
Ja en goede hamburgers nog wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, wat ik gegeten heb? Genoeg iig, maar FYI goede hamburgers.
Lijkt het wel op maar hij bedoelt het anders.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kondigt dus nu aan dat je over een uur gaat slapen?
Zij vast wel ... Ik ben wegquote:Op maandag 9 maart 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee, dat ik ga liggen na mijn peuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lees toch echt: rook een peuk, dan ga ik plat en duurt het uur voordat ik slaap.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt het wel op maar hij bedoelt het anders.
O?quote:Op maandag 9 maart 2015 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt het wel op maar hij bedoelt het anders.
Ja, liggen voor de TV, Laptop uit en wachten tot ik in slaap val.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees toch echt: rook een peuk, dan ga ik plat en duurt het uur voordat ik slaap.
Dus, hij gaat na zijn peuk liggen, alleen duurt het dan nog even voordat ie in slaap valt.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees toch echt: rook een peuk, dan ga ik plat en duurt het uur voordat ik slaap.
Tis ook niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus, hij gaat na zijn peuk liggen, alleen duurt het dan nog even voordat ie in slaap valt.Waarom snap ik het wel en jij niet, dat kan niet hoor, ik hoor het niet te snappen.
Ik maak me niet druk hoor, slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk ... Laat het lekker ... Wie weet ooit .. Slaap lekker Choco...
Ik lig ook wel als ik geen slaap heb hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
En als ik geen slaap heb dan ga ik niet liggen.
Dan zit ik hier morgenavond nog.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb slaap PP Weet je wat ik ga liggen... Ciaoquote:Op maandag 9 maart 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit dan. Liggen = slapen bij mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lig ook wel als ik geen slaap heb hoor
Liggen voor de TV is een slaapmiddel en dat ding gaat vanzelf uit.quote:
Kan ik morgen in het ziekenhuis dus niet gebruiken.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb het uitgetest hoe het is om 48u wakker te zijn.
Wordt soort van gratis trip dan
Ik ben de laatste maanden meerdere keren 48 uur wakker geweest. Is soms wel grappig inderdaad. Gratis trip.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb het uitgetest hoe het is om 48u wakker te zijn.
Wordt soort van gratis trip dan
Daar kom ik nooit, is slecht voor mijn bloeddruk.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ik morgen in het ziekenhuis dus niet gebruiken.
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maakt allemaal niet uit ik ga pissen en dan liggen voor de TV serialkillers kijken. Truste en CU
quote:Op maandag 9 maart 2015 06:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom staat er geen rook ding bij de PI's ?
quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig die conversatie vannacht hier
Morgen!
Als je er onder gaat staan en het water aan doet wel denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt wakker ben. Misschien helpt een douche
Ben 1e geworden bij de dames (er deden er 3 mee....) maar goed leverde toch 'n fles wijn op, loop nu met een roodverbrand gezichtquote:
je had er idd fantastisch weer bijquote:Op maandag 9 maart 2015 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ben 1e geworden bij de dames (er deden er 3 mee....) maar goed leverde toch 'n fles wijn op, loop nu met een roodverbrand gezicht
mijn gezicht gloeide ook helemaal, ga nu maar standaard zonnebrandcreme in mijn tas meenemen, mensen denken anders dat ik al 's morgens vroeg aan de wijn heb gezeten met mijn rode neusquote:Op maandag 9 maart 2015 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je had er idd fantastisch weer bij
och King... de kater is nu wel over denk ikquote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ben 1e geworden bij de dames (er deden er 3 mee....) maar goed leverde toch 'n fles wijn op, loop nu met een roodverbrand gezicht
En ik ga zo maar eens de was afhalen en opruimen, wat vegen, vaatwasser aan doen, etc..quote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, afspraak 1 achter de rug, nu relaxen en op tijd lunchen
vandaag niet graven?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik ga zo maar eens de was afhalen en opruimen, wat vegen, vaatwasser aan doen, etc..
Nee, ik moet eerst een aanhanger regelen zodat ik het zand kan afvoeren. Zal vrijdag, zaterdag of volgende week maandag worden. Tevens moet ik mijn knie rust geven, want daar gaat het nu even niet zo lekker mee.quote:
Wrs heb jij een ander soort kater als dat ik dat heb.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
och King... de kater is nu wel over denk ikbij mij tenminste wel
doe rustig aan met de kniequote:Op maandag 9 maart 2015 10:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerst een aanhanger regelen zodat ik het zand kan afvoeren. Zal vrijdag, zaterdag of volgende week maandag worden. Tevens moet ik mijn knie rust geven, want daar gaat het nu even niet zo lekker mee.
Nee die bewaar ik voor een speciale aangelegenheidquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
Nee die bewaar ik voor een speciale aangelegenheid
en ik heb het helemaal gemistquote:
Ja, ik snap nu wel een beetje meer wat je bedoelt, maar ik zou me er verder niet al te druk om maken King, la maar waaien joh... wel zonde van alle voorbereidingen, maar tis niet anders....quote:Op maandag 9 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs heb jij een ander soort kater als dat ik dat heb.
Ik maak me op mijn manier nooit druk.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
Ja, ik snap nu wel een beetje meer wat je bedoelt, maar ik zou me er verder niet al te druk om maken King, la maar waaien joh... wel zonde van alle voorbereidingen, maar tis niet anders....
snap ik wel hoor...quote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maak me op mijn manier nooit druk.
Me ergens voor inspannen wil ik nog weleens doen als het me leuk lijkt, maar dat zal voorlopig niet meer gebeuren.
én toch klink je als een kleuter wiens speeltje is afgepaktquote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me ergens voor inspannen wil ik nog weleens doen als het me leuk lijkt, maar dat zal voorlopig niet meer gebeuren.
Ben je nog niet weg?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:30 schreef sacha het volgende:
én toch klink je als een kleuter wiens speeltje is afgepakt
OK, dan niet...quote:
Koen geeft in ABO wel een juiste korte samenvatting...quote:Op maandag 9 maart 2015 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Is er al een ovulatie topic over het hoe en waarom van gisterenavond?
Er moeten wat dingen uitgesproken worden, denk ik...
[..]
OK, dan niet...
dan dan hou ik mijn mond welquote:
kusjequote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, en verder hoeft dat ook niet. En ABO kom ik in principe toch niet meerquote:Op maandag 9 maart 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Koen geeft in ABO wel een juiste korte samenvatting...
jammer dat ik dat niet mag kwoten![]()
ze hebben er daar lol over wat extra lullig is voor King, dat wel, mij persoonlijk zal het me verder
aan mijn reet roesten eerlijk gezegd
ik had de SC effe op volgen gezet dus ik las het toevalligquote:Op maandag 9 maart 2015 14:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, en verder hoeft dat ook niet. En ABO kom ik in principe toch niet meer
En ik mutsje van school halenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
nah... ik ga ondertussen effe googelen naar Tassenhaken, want dan kan ik die zooi ook eens
netjes bijelkaar ophangen
Ik was het al bijna vergetenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie er het nut ook niet van in om hier nog dagen over door te gaan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |