quote:Op maandag 9 maart 2015 06:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom staat er geen rook ding bij de PI's ?
quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig die conversatie vannacht hier
Morgen!
Als je er onder gaat staan en het water aan doet wel denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet dat ik echt wakker ben. Misschien helpt een douche
Ben 1e geworden bij de dames (er deden er 3 mee....) maar goed leverde toch 'n fles wijn op, loop nu met een roodverbrand gezichtquote:
je had er idd fantastisch weer bijquote:Op maandag 9 maart 2015 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ben 1e geworden bij de dames (er deden er 3 mee....) maar goed leverde toch 'n fles wijn op, loop nu met een roodverbrand gezicht
mijn gezicht gloeide ook helemaal, ga nu maar standaard zonnebrandcreme in mijn tas meenemen, mensen denken anders dat ik al 's morgens vroeg aan de wijn heb gezeten met mijn rode neusquote:Op maandag 9 maart 2015 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je had er idd fantastisch weer bij
och King... de kater is nu wel over denk ikquote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ben 1e geworden bij de dames (er deden er 3 mee....) maar goed leverde toch 'n fles wijn op, loop nu met een roodverbrand gezicht
En ik ga zo maar eens de was afhalen en opruimen, wat vegen, vaatwasser aan doen, etc..quote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, afspraak 1 achter de rug, nu relaxen en op tijd lunchen
vandaag niet graven?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik ga zo maar eens de was afhalen en opruimen, wat vegen, vaatwasser aan doen, etc..
Nee, ik moet eerst een aanhanger regelen zodat ik het zand kan afvoeren. Zal vrijdag, zaterdag of volgende week maandag worden. Tevens moet ik mijn knie rust geven, want daar gaat het nu even niet zo lekker mee.quote:
Wrs heb jij een ander soort kater als dat ik dat heb.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
och King... de kater is nu wel over denk ikbij mij tenminste wel
doe rustig aan met de kniequote:Op maandag 9 maart 2015 10:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerst een aanhanger regelen zodat ik het zand kan afvoeren. Zal vrijdag, zaterdag of volgende week maandag worden. Tevens moet ik mijn knie rust geven, want daar gaat het nu even niet zo lekker mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |