Ik doe een jaar met 1 kg suiker. Maar ik eet wel chocolade.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik eet juist bijna geen suiker meer. Dat schijnt het dus ook te zijn, te weinig eten is ook niet goed. Want ben nu 2 jaar bezig met anders eten, gezonder en zo. Maar soms dus te weinig. Ach, sterretjes vind ik wel leuk soms.
Is ze nog niet in de overgang dan, is ze zoveel jonger dan jou?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die muts van me komt met die zooi aan.
Als ik sterretjes wil zien ga ik 's nachts wel naar buiten (mits het onbewolkt is)quote:Op maandag 9 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik eet juist bijna geen suiker meer. Dat schijnt het dus ook te zijn, te weinig eten is ook niet goed. Want ben nu 2 jaar bezig met anders eten, gezonder en zo. Maar soms dus te weinig. Ach, sterretjes vind ik wel leuk soms.
Nee, voor de neus van PP, altijd handig om te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ze nog niet in de overgang dan, is ze zoveel jonger dan jou?
Of voor andere vrouwen omdat het gewoon handig is om in huis te hebben.
Ik ga weer een beetje raar ja, even een paar passen terug.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Choco ik heb geen idee meer ,, EN Nu doe je aan zelf reflectie.. Even blijven zitten ... OK
Ook raar.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelf flikker ik de sla ook altijd gelijk op bord van mijn vrouw als we uit eten zijn.
Ik had het over sla.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ze nog niet in de overgang dan, is ze zoveel jonger dan jou?
Of voor andere vrouwen omdat het gewoon handig is om in huis te hebben.
TMI? ToMuchInfo?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
En wtf zit ik op mijn praatstoel, TMI gaat weer lekker.![]()
Suiker zit in heel veel producten zonder dat je het doorhebt, en alleen nog puur voor mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe een jaar met 1 kg suiker. Maar ik eet wel chocolade.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik sterretjes wil zien ga ik 's nachts wel naar buiten (mits het onbewolkt is)
En deze ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, voor de neus van PP, altijd handig om te hebben.
Komt goed Chocoquote:Op maandag 9 maart 2015 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga weer een beetje raar ja, even een paar passen terug.
Op die fiets, ik bedoelde de zin, hoe je die schreef. Of ik ben echt aan het crashen of zo. Geen idee meer.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, ik vreet die zooi niet en zij vind het lekker.
Ik neem ook regelmatig stuk vlees over in ruil voor de sla.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op die fiets, ik bedoelde de zin, hoe je die schreef. Of ik ben echt aan het crashen of zo. Geen idee meer.
Sla en tampons hetzelfde, nah, dat verschil weet ik nog wel, alleen als het niet in een zin wordt verwerkt, afijn, laat nu.quote:
Deze snap ik gelijk, en mannen en vlees.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem ook regelmatig stuk vlees over in ruil voor de sla.
Ga niet beginnen met die muziek onzin a.u.b.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sla en tampons hetzelfde, nah, dat verschil weet ik nog wel, alleen als het niet in een zin wordt verwerkt, afijn, laat nu.![]()
Alsof die van jou wat is. Je klikt of je klikt niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga niet beginnen met die muziek onzin a.u.b.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof die van jou wat is. Je klikt of je klikt niet.
Nee hoor 's nachts mag dit. Of niet PP?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor 's nachts mag dit. Of niet PP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |