en ik heb het helemaal gemistquote:
Ja, ik snap nu wel een beetje meer wat je bedoelt, maar ik zou me er verder niet al te druk om maken King, la maar waaien joh... wel zonde van alle voorbereidingen, maar tis niet anders....quote:Op maandag 9 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wrs heb jij een ander soort kater als dat ik dat heb.
Ik maak me op mijn manier nooit druk.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
Ja, ik snap nu wel een beetje meer wat je bedoelt, maar ik zou me er verder niet al te druk om maken King, la maar waaien joh... wel zonde van alle voorbereidingen, maar tis niet anders....
snap ik wel hoor...quote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maak me op mijn manier nooit druk.
Me ergens voor inspannen wil ik nog weleens doen als het me leuk lijkt, maar dat zal voorlopig niet meer gebeuren.
én toch klink je als een kleuter wiens speeltje is afgepaktquote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me ergens voor inspannen wil ik nog weleens doen als het me leuk lijkt, maar dat zal voorlopig niet meer gebeuren.
Ben je nog niet weg?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:30 schreef sacha het volgende:
én toch klink je als een kleuter wiens speeltje is afgepakt
OK, dan niet...quote:
Koen geeft in ABO wel een juiste korte samenvatting...quote:Op maandag 9 maart 2015 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Is er al een ovulatie topic over het hoe en waarom van gisterenavond?
Er moeten wat dingen uitgesproken worden, denk ik...
[..]
OK, dan niet...
dan dan hou ik mijn mond welquote:
kusjequote:Op maandag 9 maart 2015 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, en verder hoeft dat ook niet. En ABO kom ik in principe toch niet meerquote:Op maandag 9 maart 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Koen geeft in ABO wel een juiste korte samenvatting...
jammer dat ik dat niet mag kwoten![]()
ze hebben er daar lol over wat extra lullig is voor King, dat wel, mij persoonlijk zal het me verder
aan mijn reet roesten eerlijk gezegd
ik had de SC effe op volgen gezet dus ik las het toevalligquote:Op maandag 9 maart 2015 14:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, en verder hoeft dat ook niet. En ABO kom ik in principe toch niet meer
En ik mutsje van school halenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
nah... ik ga ondertussen effe googelen naar Tassenhaken, want dan kan ik die zooi ook eens
netjes bijelkaar ophangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |