Tis ook niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus, hij gaat na zijn peuk liggen, alleen duurt het dan nog even voordat ie in slaap valt.Waarom snap ik het wel en jij niet, dat kan niet hoor, ik hoor het niet te snappen.

Ik maak me niet druk hoor, slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk ... Laat het lekker ... Wie weet ooit .. Slaap lekker Choco...

Ik lig ook wel als ik geen slaap heb hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
En als ik geen slaap heb dan ga ik niet liggen.

Dan zit ik hier morgenavond nog.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

Ik heb slaap PP Weet je wat ik ga liggen... Ciaoquote:Op maandag 9 maart 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

Ik zit dan. Liggen = slapen bij mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lig ook wel als ik geen slaap heb hoor

Liggen voor de TV is een slaapmiddel en dat ding gaat vanzelf uit.quote:

Kan ik morgen in het ziekenhuis dus niet gebruiken.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb het uitgetest hoe het is om 48u wakker te zijn.
Wordt soort van gratis trip dan

Ik ben de laatste maanden meerdere keren 48 uur wakker geweest. Is soms wel grappig inderdaad. Gratis trip.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb het uitgetest hoe het is om 48u wakker te zijn.
Wordt soort van gratis trip dan

Daar kom ik nooit, is slecht voor mijn bloeddruk.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ik morgen in het ziekenhuis dus niet gebruiken.

Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maakt allemaal niet uit ik ga pissen en dan liggen voor de TV serialkillers kijken. Truste en CU

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |