Het is wel de tijd van de maand.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ben ook even weg, gelijk gebitch hiero. Zou bijna vragen of jullie ongesteld moeten worden.
Juup mist zijn roadkill en dan gaat ie zeuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ben ook even weg, gelijk gebitch hiero. Zou bijna vragen of jullie ongesteld moeten worden.
Is dat een band (rinkelt wel een belletje in mijn hoofd) of echte roadkillquote:Op maandag 9 maart 2015 03:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juup mist zijn roadkill en dan gaat ie zeuren.
Hij heeft niets gegeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat een band (rinkelt wel een belletje in mijn hoofd) of echte roadkill
Nu die salade eten, want je hebt nog niets op, dan slaap je straks ook beter.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:03 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel, naar mijn nest gaan (geen zin in) of een salade eten (wel zin in maar kan ik misschien beter vanavond doen).
Hmmmmm
Ouwe zeurmannetjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volle maan is al geweest maar het kan zijn dat de leeftijd nog een rol speelt.
Tja dat is een logische redenering, maar ik denk en handel niet altijd logisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu die salade eten, want je hebt nog niets op, dan slaap je straks ook beter.
Ben ik dat dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan je ook een beetje sjago van worden inderdaad.
Dat is inderdaad niet altijd handig. Herkenbaar weer.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik flap er alles uit, soms is dat niet handig maar doe het toch.
Dat is niet mijn probleem, ik heb gegeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan je ook een beetje sjago van worden inderdaad.
Ach, wat is logisch, en eten nu.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja dat is een logische redenering, maar ik denk en handel niet altijd logisch.
Als het goed is was je dat niet, waarom bichen jullie dan, of zie ik het weer verkeerd en is dat een mannending of zo.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel hoeken van de kamer wil je zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |