quote:Op maandag 9 maart 2015 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel hoeken van de kamer wil je zien?

Wat heb je gegetenquote:Op maandag 9 maart 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, ik heb gegeten.

Valt wel mee toch. Dat je veel gemist hebt.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:09 schreef chufi het volgende:
Hoop gemist... Was even tanden aan het doen en zo

Omdat je paarden voor haar koopt.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je snapt wel waarom die muts maar niet weg wil bij mij.

Ja en goede hamburgers nog wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, wat ik gegeten heb? Genoeg iig, maar FYI goede hamburgers.

Lijkt het wel op maar hij bedoelt het anders.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kondigt dus nu aan dat je over een uur gaat slapen?

Zij vast wel ... Ik ben wegquote:Op maandag 9 maart 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

Nee, dat ik ga liggen na mijn peuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

Ik lees toch echt: rook een peuk, dan ga ik plat en duurt het uur voordat ik slaap.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt het wel op maar hij bedoelt het anders.

O?quote:Op maandag 9 maart 2015 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt het wel op maar hij bedoelt het anders.

Ja, liggen voor de TV, Laptop uit en wachten tot ik in slaap val.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees toch echt: rook een peuk, dan ga ik plat en duurt het uur voordat ik slaap.

Dus, hij gaat na zijn peuk liggen, alleen duurt het dan nog even voordat ie in slaap valt.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lees toch echt: rook een peuk, dan ga ik plat en duurt het uur voordat ik slaap.
 Waarom snap ik het wel en jij niet, dat kan niet hoor, ik hoor het niet te snappen.
 Waarom snap ik het wel en jij niet, dat kan niet hoor, ik hoor het niet te snappen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |