quote:Op maandag 9 maart 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even de taalnazi uithangen, jij deed het ook bij PP.
Kunnen niet anders.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En dat kennen en kunnen ga ik echt nooit leren, is al zo vaak gecorrigeerd bij mij, schijnt ook Rotterdams te zijn, wij Rotterdammers kennen niet anders.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat heeft nut met topic zowat op slot
Live gezien, en die Freestyler van zojuist luister ik regelmatig met mijn zoon samen.quote:
Bertus heeft daar een nummer over.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zit echt niet goed op te letten.
Geen Bertus please.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bertus heeft daar een nummer over.
Oh, ik dacht dat je het met opzet deed en wilde toch even jennen.quote:
Dat deed ik ook, met opzet, dacht alleen weer dat jij dat dan niet doorhad.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het met opzet deed en wilde toch even jennen.
Ja, he he ik ben wakker.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, met opzet, dacht alleen weer dat jij dat dan niet doorhad.![]()
Nee dank je, ik ga geen plaatjes van mijn plaatjes op Fok! zettenquote:Op maandag 9 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
En wat is dat voor tattoo, hele pic graag.
Tuurlijk, ik doe mee met de moderne generatie. Eerst een foto maken en dan pas hulp verlenenquote:Op maandag 9 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan ga je eerst een foto maken ipv een doekje pakken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ga geen plaatjes van mijn plaatjes op Fok! zetten
Moet je ook uitbesteden zoiets. Aan een of andere droplul voor een pilsje.quote:
Aan jou dus?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je ook uitbesteden zoiets. Aan een of andere droplul voor een pilsje.
Tja, heb je wel gelijk in geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe mee met de moderne generatie. Eerst een foto maken en dan pas hulp verlenen
Misschien niet , maar het wordt wel kort dag idd...quote:Op maandag 9 maart 2015 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post van mij, ben je een beetje moe aan het worden?
Als het niet zo is, dan snap ik je weer niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien niet , maar het wordt wel kort dag idd...
Dit kan toch niemand volgen?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien niet , maar het wordt wel kort dag idd...
Eet dan ook eens fatsoenlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets jaKan zo maar eens gebeuren bij mij, en dat is geen gevolg van mijn neus uitbaggeren.
Dat kan inderdaad, ik zal mij woorden weer terug nemen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets jaKan zo maar eens gebeuren bij mij, en dat is geen gevolg van mijn neus uitbaggeren.
Geen idee, heb haar al lang niet "gezien" zeg maar.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wordt ook steeds zuurder, vind je niet?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik afgelopen avond niet gezond (lees: NIET) gegeten hebquote:Op maandag 9 maart 2015 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad al een goed begin zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik afgelopen avond niet gezond (lees: NIET) gegeten heb
En touwtje om je oren doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat je er tampons in moest stoppen.
Bloeddruk, wat is dat?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is niet goed hè. Herken het wel
ik krijg alleen dan geen bloedneus, ik val dan alleen bijna om omdat mijn bloeddruk dan veel te laag wordt, leuk effect geeft het wel.
Die moet ik eerst gaan zoeken dan, sla ligt gewoon in de keuken.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb die opgerolde watten niet eens in huisquote:Op maandag 9 maart 2015 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet ik eerst gaan zoeken dan, sla ligt gewoon in de keuken.
Als ik ziekenhuis inloop issie veel te hoog, ga ik weer naar buiten is alles weer ok.quote:
Ik denk dat je weer de verkeerde van mij quote en ga ervan uit dat je mijn bloeddruk bedoelt. En ja ik geloof zoiets, geen idee eigenlijk, bloeddruk werd gemeten, ze zei, is wel heel erg laag, heb je symptonen, dus ik, geen idee, welke zouden dat moeten zijn dan, dus zei weer, sterretjes zien en als je opstaat bijna omvallen en nog wat. Dus ikke, ja dat klopt, heb ik al een tijdje last van, wat kan ik daaraan doen. Antwoord, meer zout eten.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer... duurde een beetje lang... Bloedsuikerspiegel zeker?
Heb je die nog wel in huis dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet ik eerst gaan zoeken dan, sla ligt gewoon in de keuken.
Hmmmm, als ik veel suikerhoudende dingen eet wordt ik doodziek.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer de verkeerde van mij quote en ga ervan uit dat je mijn bloeddruk bedoelt. En ja ik geloof zoiets, geen idee eigenlijk, bloeddruk werd gemeten, ze zei, is wel heel erg laag, heb je symptonen, dus ik, geen idee, welke zouden dat moeten zijn dan, dus zei weer, sterretjes zien en als je opstaat bijna omvallen en nog wat. Dus ikke, ja dat klopt, heb ik al een tijdje last van, wat kan ik daaraan doen. Antwoord, meer zout eten.
Ik eet juist bijna geen suiker meer. Dat schijnt het dus ook te zijn, te weinig eten is ook niet goed. Want ben nu 2 jaar bezig met anders eten, gezonder en zo. Maar soms dus te weinig. Ach, sterretjes vind ik wel leuk soms.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmm, als ik veel suikerhoudende dingen eet wordt ik doodziek.
Choco ik heb geen idee meer ,, EN Nu doe je aan zelf reflectie.. Even blijven zitten ... OKquote:Op maandag 9 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer de verkeerde van mij quote en ga ervan uit dat je mijn bloeddruk bedoelt. En ja ik geloof zoiets, geen idee eigenlijk, bloeddruk werd gemeten, ze zei, is wel heel erg laag, heb je symptonen, dus ik, geen idee, welke zouden dat moeten zijn dan, dus zei weer, sterretjes zien en als je opstaat bijna omvallen en nog wat. Dus ikke, ja dat klopt, heb ik al een tijdje last van, wat kan ik daaraan doen. Antwoord, meer zout eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |