Ik rook altijd veel, al vanaf mijn 8e rook ik en vanaf 12 jr, flink. En blowen vanaf mijn 14e.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dat je je nu al druk maakt dat je morgen niet kan roken, met het gevolgd dat je vandaag waarschijnlijk heel veel gaat roken omdat het vannacht niet kan. Zo gaat het bij mij dan tenminste.
Wij weten ook dat het allemaal gelul is, gewoon blijven ademhalen en er niet over nadenkenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij weten ook dat het allemaal gelul is, gewoon blijven ademhalen en er niet over nadenken
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook altijd veel, al vanaf mijn 8e rook ik en vanaf 12 jr, flink. En blowen vanaf mijn 14e.
Dat doe ik niet meer sinds 2 jaar. Kreeg op mijn klote van mijn huisarts, en dacht toen, laat ik maar even luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vreet ook gewoon waar ik zin in heb, rot op met gezond voer.
Ga je jezelf weer quoten?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze act ooit zelf gezien ... In Spanje
Nog niet vrees ik, drank maakt veel kapot in je lichaam. Ik hoop dat je niet teveel schade ervan hebt dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Over drank ga ik het niet eens hebben, maar daar ben ik drastisch mee geminderd sinds juli vorig jaar. Moet niet voor niks naar het ziekenhuis, maar ik heb nergens last van eigenlijk.
Nee, joh ik drink nu nog amper, ik moest naar ziekenhuis omdat ik wat vocht in de benen had en dat is nu weg omdat ik pillen slik, die moet ik nog even nemen. Goed dat ik eraan denk.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet vrees ik, drank maakt veel kapot in je lichaam. Ik hoop dat je niet teveel schade ervan hebt dan.
Goed dat je bijna gestopt bent, maar ik vrees dat de schade er waarschijnlijk al is. Tenminste, ligt eraan hoeveel je gedronken hebt in het verleden. En dat weet ik eigenlijk niet, dus negeer maar wat ik erover zei.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, joh ik drink nu nog amper, ik moest naar ziekenhuis omdat ik wat vocht in de benen had en dat is nu weg omdat ik pillen slik, die moet ik nog even nemen. Goed dat ik eraan denk.
Hoeft niet, mits met mate ingenomen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet vrees ik, drank maakt veel kapot in je lichaam. Ik hoop dat je niet teveel schade ervan hebt dan.
Zoiets tikte ik ook nog. Want ook geen Oprah met die dokter hiero.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoeft niet, mits met mate ingenomen.
Maar goed ik ben geen Oprah of dr.Fallus.
Tegen de klippen van de hel.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed dat je bijna gestopt bent, maar ik vrees dat de schade er waarschijnlijk al is. Tenminste, ligt eraan hoeveel je gedronken hebt in het verleden. En dat weet ik eigenlijk niet, dus negeer maar wat ik erover zei.![]()
En pillen niet vergeten nee.
Die zijn goed he.quote:
Kan Limburgs zijn, maar dus heel veel.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking/gezegde? Geen zin om op te zoeken en ik herken het niet.
Ok en ok. Weer wat geleerd alleen blijft deze niet hangen denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan Limburgs zijn, maar dus heel veel.
Denk eerder dat het een algemene uitdrukking is.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok en ok. Weer wat geleerd alleen blijft deze niet hangen denk ik.
Doe ik nog een leuke.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn goed he.Ik ga ook dansen.
Wat maakt het ook uit. Kon hem in ieder geval niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk eerder dat het een algemene uitdrukking is.
Tegen de klippen van de hel dus.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit. Kon hem in ieder geval niet.
Even de taalnazi uithangen, jij deed het ook bij PP.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit. Kon Kende hem in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |