Ik moet dinsdagochtend he.quote:
Ah OKquote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagochtend he.
Kan moeilijk nu al gaan liggen.
Terug gescrold, en dacht dat je deze avond al niets meer op had. En dus morgen al moest.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagochtend he.
Kan moeilijk nu al gaan liggen.
Ik maak me niet druk om een echo, ik baal dat ik niet mag roken de rest vind ik niet erg. En nu zit ik lekker met een peuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Terug gescrold, en dacht dat je deze avond al niets meer op had. En dus morgen al moest.
Je zit je nu al druk te maken om morgen. Niet doen.
Oh ja, met die paar uur dat je thuis moet blijven, vind ik ook altijd vervelend, zeker als het in de ochtend is, tussen 8 en 12 of zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag heb ik die klotemonteur. Ook balen..
Als je weer wakker bent ken die komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag heb ik die klotemonteur. Ook balen..
Ik zie die gast het liefst meteen om 12 uur.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je weer wakker bent ken die komen.
Dat bedoelde ik ook, dat je je nu al druk maakt dat je morgen niet kan roken, met het gevolgd dat je vandaag waarschijnlijk heel veel gaat roken omdat het vannacht niet kan. Zo gaat het bij mij dan tenminste.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om een echo, ik baal dat ik niet mag roken de rest vind ik niet erg. En nu zit ik lekker met een peuk.
Ik rook altijd veel, al vanaf mijn 8e rook ik en vanaf 12 jr, flink. En blowen vanaf mijn 14e.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dat je je nu al druk maakt dat je morgen niet kan roken, met het gevolgd dat je vandaag waarschijnlijk heel veel gaat roken omdat het vannacht niet kan. Zo gaat het bij mij dan tenminste.
Wij weten ook dat het allemaal gelul is, gewoon blijven ademhalen en er niet over nadenkenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij weten ook dat het allemaal gelul is, gewoon blijven ademhalen en er niet over nadenken
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook altijd veel, al vanaf mijn 8e rook ik en vanaf 12 jr, flink. En blowen vanaf mijn 14e.
Dat doe ik niet meer sinds 2 jaar. Kreeg op mijn klote van mijn huisarts, en dacht toen, laat ik maar even luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vreet ook gewoon waar ik zin in heb, rot op met gezond voer.
Ga je jezelf weer quoten?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze act ooit zelf gezien ... In Spanje
Nog niet vrees ik, drank maakt veel kapot in je lichaam. Ik hoop dat je niet teveel schade ervan hebt dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Over drank ga ik het niet eens hebben, maar daar ben ik drastisch mee geminderd sinds juli vorig jaar. Moet niet voor niks naar het ziekenhuis, maar ik heb nergens last van eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |