Ok, maar waarom dan die beste vriendin? Dat zie je zo vaak.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat moment was ik single.. en nog steeds met tussenposes.... Daarvoor was ik oa fout...
Valt toch wel mee Piet.. Zou ik moeite met dr hebben .. of andersom?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Internet is nutteloos vermaak in haar ogen maar berg je maar als die losgaat.
Krijg een bepaald beeld in mijn hoofd nu.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan gaat Piet ff achterover zitten kijken naar de discussietechnieken van zijn muts en denkt dan vol trots: Ze heeft toch wel wat opgestoken in al die jaren.
Als we naar A'dam gaan samen komen we langs, kun je het uitproberen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt toch wel mee Piet.. Zou ik moeite met dr hebben .. of andersom?
Die beste vriendin heb ik nog nooit eens getongd.... Die was het niet ... Hou ik het ff opquote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, maar waarom dan die beste vriendin? Dat zie je zo vaak.Bij mij was dat niet de oorzaak trouwens, tenminste, het was niet mijn beste vriendin.
![]()
En bij een scheiding zijn bijna altijd beide partijen fout, tenminste, ach laat ook maar, veel te laat daarvoor. En eigenlijk ook niet in de stemming om over exen te praten.![]()
communicatie en dat soort dingen die fout gaan. En dan de gevolgen. En fuck begin eens ergens anders over. Iemand, maakt niet uit wat.
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik mijn vrouw weer eens boos heb gemaakt gaat ze altijd zo geil kijken.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt toch wel mee Piet.. Zou ik moeite met dr hebben .. of andersom?
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als we naar A'dam gaan samen komen we langs, kun je het uitproberen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die loopt dagelijks met hengsten te klooien.
Die loopt dagelijks met hengsten te klooien.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijg een bepaald beeld in mijn hoofd nu.![]()
Qua internet was het bij mij net zo, maar die van mij kon niet eens boos worden....quote:Op maandag 9 maart 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Internet is nutteloos vermaak in haar ogen maar berg je maar als die losgaat.
Leuk en als ze eten willen, zijn ze redelijk aandachts eisend die beesten.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beestjes gedaan en een aai van jou gegeven. pfffff rust...
Ok is helemaal goed hoor. Ander onderwerp zoals ik al eerder voorstelde.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beste vriendin heb ik nog nooit eens getongd.... Die was het niet ... Hou ik het ff op
Ff kijken of ik die er nog bij krijg.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die loopt dagelijks met hengsten te klooien.
Ik geef ze altijd 's nachts eten, het zijn ja nachtdieren en dan heb ik tenminste daarna rust.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk en als ze eten willen, zijn ze redelijk aandachts eisend die beesten.Herkenbaar.
Die laatste moet er ook nog bij.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Ik moest dit even doen. Kreeg er ineens ook weer hele andere ideeën bij.
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff kijken of ik die er nog bij krijg.
Wat ? Dr leggings ? Gaat ze dansen? Of zou ze misschien een kopje koffie willen? En zitten we gezellig om de tafel ...quote:Op maandag 9 maart 2015 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als we naar A'dam gaan samen komen we langs, kun je het uitproberen.
Ik rond een uur of 10 in de avond, dan heb ik eerder rust.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd 's nachts eten, het zijn ja nachtdieren en dan heb ik tenminste daarna rust.
Dan worden ze 's ochtends te actief en ik heb ochtendhumeur.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik rond een uur of 10 in de avond, dan heb ik eerder rust.
Je mag dat eigenlijk niet van jezelf zeggen, maar ik ben er erg tevreden mee.quote:
Die 2 jonge katters zijn bijna heel de dag door actief, dus dat maakt niet zo uit bij mij, wel dat ze heel de tijd naar de keuken sprinten rond etenstijd als ik bv even water wil pakken of zo. Dat ik nog steeds niet gestruikeld ben over die beesten is een wonder.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan worden ze 's ochtends te actief en ik heb ochtendhumeur.
Ik struikel continu over die beesten.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die 2 jonge katters zijn bijna heel de dag door actief, dus dat maakt niet zo uit bij mij, wel dat ze heel de tijd naar de keuken sprinten rond etenstijd als ik bv even water wil pakken of zo. Dat ik nog steeds niet gestruikeld ben over die beesten is een wonder.
I know, klerelijers zijn het soms, of ze het er om doen, en die zwart witte van me, die is er helemaal goed in, die loopt echt net achter mij voeten mee, dus omdraaien moet ik altijd voorzichtig doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik struikel continu over die beesten.
Want morgen ziekenhuis... Onderzoek?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik baal nu al van vanavond, ik mag vanaf 22 u. niets meer eten, drinken en roken.
Kan je dan niet beter gaan slapen, lijkt me makkelijker om te doen dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik baal nu al van vanavond, ik mag vanaf 22 u. niets meer eten, drinken en roken.
Yep, een echo vanaf 12 uur van tevoren mag ik dus niks meer...quote:
Juist niet, want als ik wakker ben, wat ik sowieso ben, heb ik er meer moeite mee vooral niet roken is hel.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gaan slapen, lijkt me makkelijker om te doen dan.
Sickquote:Op maandag 9 maart 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gaan slapen, lijkt me makkelijker om te doen dan.
Dat is ook weer zo, als je maar een paar uur slaapt en het eerste wat de meeste rokers willen als ze wakker worden is een sigaret en als je dan nog een aantal uur moet wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist niet, want als ik wakker ben, wat ik sowieso ben, heb ik er meer moeite mee vooral niet roken is hel.
Ik moet dinsdagochtend he.quote:
Ah OKquote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagochtend he.
Kan moeilijk nu al gaan liggen.
Terug gescrold, en dacht dat je deze avond al niets meer op had. En dus morgen al moest.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagochtend he.
Kan moeilijk nu al gaan liggen.
Ik maak me niet druk om een echo, ik baal dat ik niet mag roken de rest vind ik niet erg. En nu zit ik lekker met een peuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Terug gescrold, en dacht dat je deze avond al niets meer op had. En dus morgen al moest.
Je zit je nu al druk te maken om morgen. Niet doen.
Oh ja, met die paar uur dat je thuis moet blijven, vind ik ook altijd vervelend, zeker als het in de ochtend is, tussen 8 en 12 of zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag heb ik die klotemonteur. Ook balen..
Als je weer wakker bent ken die komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag heb ik die klotemonteur. Ook balen..
Ik zie die gast het liefst meteen om 12 uur.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je weer wakker bent ken die komen.
Dat bedoelde ik ook, dat je je nu al druk maakt dat je morgen niet kan roken, met het gevolgd dat je vandaag waarschijnlijk heel veel gaat roken omdat het vannacht niet kan. Zo gaat het bij mij dan tenminste.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om een echo, ik baal dat ik niet mag roken de rest vind ik niet erg. En nu zit ik lekker met een peuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |