Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.quote:
Ik was 30 jr. toen ik trouwde.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.
Op 9/11 was ik gescheiden en zat ik in Mallorca. met dr beste vriendin... toen alles begon..quote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.
Het kan ook goed aflopen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.
Dus niet bijna net zolang als ik maar gewoon net zolang als ik getrouwd geweest.quote:
Ging je vreemd met haar beste vriendin? Op de dag dat er vliegtuigen in het WTC vlogen?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 9/11 was ik gescheiden en zat ik in Mallorca. met dr beste vriendin... toen alles begon..
Ja ok, soms wel. Ik blijf wel aan jou denken als ik denk dat trouwen slecht is voor je.quote:
Ben niet helemaal doorsnee maar elkaar de ruimte geven is wel belangrijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, soms wel. Ik blijf wel aan jou denken als ik denk dat trouwen slecht is voor je.![]()
In mijn directe omgeving geen ander voorbeeld.
Nee en vreemdgaan wanneer ik al gescheiden was nee .. Dat heb ik nooit gedaan,,,quote:Op maandag 9 maart 2015 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging je vreemd met haar beste vriendin? Op de dag dat er vliegtuigen in het WTC vlogen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en vreemdgaan wanneer ik al gescheiden was nee .. Dat heb ik nooit gedaan,,,
Ja komt ze mee naar de meet?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik mijn vrouw weer eens boos heb gemaakt gaat ze altijd zo geil kijken.
Ook als je gequote wordt?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alle posts die ik niet snap, sla ik over.
Op dat moment was ik single.. en nog steeds met tussenposes.... Daarvoor was ik oa fout...quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is weer zover, ik begin je posts weer niet te snappen of jij tikt weer raar.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |