Geen idee of er bij Leandra zoiets staat... kids zijn even oudquote:Op maandag 9 maart 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juup staat nog te graven om dat ding gelijkvloers te krijgen....
En dat doet ie op nuchtere maag qua eten dan de drank lukt wel....quote:Op maandag 9 maart 2015 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Juup als die klaar is met gat graven.
Louter tuig dat hier woont.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg viel af wegens teveel blauw op straat.
ik doe helemaal niets meer voor jouquote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Kingstown het volgende:
Maak een poll aan waar ik heen moet gaan. [ afbeelding ]
Dan komen ze bij je op de koffie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
waar slaat dit nou op?
zie ik nu pas....![]()
[ afbeelding ]
iemand aan je vriendenlijst toevoegen? en dan? wat gebeurd er dan?
Nee joh, er komt geen hond langs....quote:Op maandag 9 maart 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat iets van ABO of was dat altijd al?
effe serieus...
Gaan we nu niet meer trouwen?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:29 schreef sacha het volgende:
ik doe helemaal niets meer voor jou![]()
ga maar anderen doodmaken met een blije mus
nee dat snap ik wel, maar ik was benieuwd wat er dan gebeurde...quote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, er komt geen hond langs....
Misschien morgen weer, ik hoop dat je vannacht in ieder geval niet te vervelend gaat dromen.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
nah... de stemming komt er vanavond niet meer in
ja ik kan niet overal op reageren als het snel gaat...quote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
nah... de stemming komt er vanavond niet meer in
Ben in een andere stemming.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker tijd voor een nachtelijk muziekje!!
Voor de stemming....
Ik ben geen Coldplay liefhebber, beetje een nepband met gejatte liedjes, sorry.quote:
Ieder zijn mening, dat mag gewoon. En het is dat ik nu een bui ervoor heb, dan is Coldplay wel handig soms.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen Coldplay liefhebber, beetje een nepband met gejatte liedjes, sorry.
Heeft ie de boot gemist.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zit er voorlopig niet meer in.
Ik wel en weet het 100% zeker.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, maar mag geen toekomst voorspellingen meer maken.
Klopt, duurt wel een paar jaar zoiets. Het afleren van de training ook trouwens.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo 1 als ik nu heb gaat nooit meer lukken, dat wordt te lang trainen.
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
Voel me altijd zo oud als ik dat zeg.Terwijl ik op mijn 35 ben gescheiden.
Toen hadden ze nog geen postbodes?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwd
Dat dus, en als ik dan ook nog zeg dat mijn zoon dit jaar 20 wordt.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwd
Jij wint, nou ja Piet wint, maar die is niet gescheiden dus doet niet mee dan met dit of zoiets.quote:
Lijkt me niet, muts is ook niet zo erg.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die wordt echt niet boos meer als ik muts zeg.
Die kleinzoon is net zo lui dan ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wint, nou ja Piet wint, maar die is niet gescheiden dus doet niet mee dan met dit of zoiets.
Is toch als ik?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kleinzoon is net zo lui dan ik.
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch als ik?
Omg taalnazi's krijgen invloed op mij.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We begrepen hem toch, who cares.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.
Dat heb ik dan ook en dan boeit het me ook niet, alleen word ik dan meestal wel gecorrigeerd, en dat blijft nu dus hangen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
9-sept 1985 getrouwd
2001 gescheiden
jul 2002 uit elkaar en richting Spanje
Mij boeit het ook meestal niets, viel alleen zo op nu. Omg ik verander in een taalnazi.quote:
het was het net nietquote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.
Ik had mijn zoon al voor we trouwden. Om hem gingen we maar trouwen, dat leek ons beter.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
1982 getrouwd na 2 jaar samenwonen, 1983 dochter geboren.
Mijn ouders: in 1958 getrouwd, 1959 zoon geboren.
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.quote:
Ik was 30 jr. toen ik trouwde.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.
Op 9/11 was ik gescheiden en zat ik in Mallorca. met dr beste vriendin... toen alles begon..quote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.
Het kan ook goed aflopen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.
Dus niet bijna net zolang als ik maar gewoon net zolang als ik getrouwd geweest.quote:
Ging je vreemd met haar beste vriendin? Op de dag dat er vliegtuigen in het WTC vlogen?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 9/11 was ik gescheiden en zat ik in Mallorca. met dr beste vriendin... toen alles begon..
Ja ok, soms wel. Ik blijf wel aan jou denken als ik denk dat trouwen slecht is voor je.quote:
Ben niet helemaal doorsnee maar elkaar de ruimte geven is wel belangrijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, soms wel. Ik blijf wel aan jou denken als ik denk dat trouwen slecht is voor je.![]()
In mijn directe omgeving geen ander voorbeeld.
Nee en vreemdgaan wanneer ik al gescheiden was nee .. Dat heb ik nooit gedaan,,,quote:Op maandag 9 maart 2015 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging je vreemd met haar beste vriendin? Op de dag dat er vliegtuigen in het WTC vlogen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en vreemdgaan wanneer ik al gescheiden was nee .. Dat heb ik nooit gedaan,,,
Ja komt ze mee naar de meet?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik mijn vrouw weer eens boos heb gemaakt gaat ze altijd zo geil kijken.
Ook als je gequote wordt?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alle posts die ik niet snap, sla ik over.
Op dat moment was ik single.. en nog steeds met tussenposes.... Daarvoor was ik oa fout...quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is weer zover, ik begin je posts weer niet te snappen of jij tikt weer raar.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |