Toen hadden ze nog geen postbodes?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwd
Dat dus, en als ik dan ook nog zeg dat mijn zoon dit jaar 20 wordt.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwd
Jij wint, nou ja Piet wint, maar die is niet gescheiden dus doet niet mee dan met dit of zoiets.quote:
Lijkt me niet, muts is ook niet zo erg.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die wordt echt niet boos meer als ik muts zeg.
Die kleinzoon is net zo lui dan ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wint, nou ja Piet wint, maar die is niet gescheiden dus doet niet mee dan met dit of zoiets.
Is toch als ik?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kleinzoon is net zo lui dan ik.
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch als ik?
Omg taalnazi's krijgen invloed op mij.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We begrepen hem toch, who cares.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.
Dat heb ik dan ook en dan boeit het me ook niet, alleen word ik dan meestal wel gecorrigeerd, en dat blijft nu dus hangen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
9-sept 1985 getrouwd
2001 gescheiden
jul 2002 uit elkaar en richting Spanje
Mij boeit het ook meestal niets, viel alleen zo op nu. Omg ik verander in een taalnazi.quote:
het was het net nietquote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.
Ik had mijn zoon al voor we trouwden. Om hem gingen we maar trouwen, dat leek ons beter.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
1982 getrouwd na 2 jaar samenwonen, 1983 dochter geboren.
Mijn ouders: in 1958 getrouwd, 1959 zoon geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |