Geen idee of er bij Leandra zoiets staat... kids zijn even oudquote:Op maandag 9 maart 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juup staat nog te graven om dat ding gelijkvloers te krijgen....
En dat doet ie op nuchtere maag qua eten dan de drank lukt wel....quote:Op maandag 9 maart 2015 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Juup als die klaar is met gat graven.
Louter tuig dat hier woont.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg viel af wegens teveel blauw op straat.
ik doe helemaal niets meer voor jouquote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Kingstown het volgende:
Maak een poll aan waar ik heen moet gaan. [ afbeelding ]
Dan komen ze bij je op de koffie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
waar slaat dit nou op?
zie ik nu pas....![]()
[ afbeelding ]
iemand aan je vriendenlijst toevoegen? en dan? wat gebeurd er dan?
Nee joh, er komt geen hond langs....quote:Op maandag 9 maart 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat iets van ABO of was dat altijd al?
effe serieus...
Gaan we nu niet meer trouwen?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:29 schreef sacha het volgende:
ik doe helemaal niets meer voor jou![]()
ga maar anderen doodmaken met een blije mus
nee dat snap ik wel, maar ik was benieuwd wat er dan gebeurde...quote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, er komt geen hond langs....
Misschien morgen weer, ik hoop dat je vannacht in ieder geval niet te vervelend gaat dromen.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
nah... de stemming komt er vanavond niet meer in
ja ik kan niet overal op reageren als het snel gaat...quote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
nah... de stemming komt er vanavond niet meer in
Ben in een andere stemming.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker tijd voor een nachtelijk muziekje!!
Voor de stemming....
Ik ben geen Coldplay liefhebber, beetje een nepband met gejatte liedjes, sorry.quote:
Ieder zijn mening, dat mag gewoon. En het is dat ik nu een bui ervoor heb, dan is Coldplay wel handig soms.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen Coldplay liefhebber, beetje een nepband met gejatte liedjes, sorry.
Heeft ie de boot gemist.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zit er voorlopig niet meer in.
Ik wel en weet het 100% zeker.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, maar mag geen toekomst voorspellingen meer maken.
Klopt, duurt wel een paar jaar zoiets. Het afleren van de training ook trouwens.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo 1 als ik nu heb gaat nooit meer lukken, dat wordt te lang trainen.
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
Voel me altijd zo oud als ik dat zeg.Terwijl ik op mijn 35 ben gescheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |