quote:Op zondag 8 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier FANN, een ijsblokje om je weer op te vrolijken, vangen!
ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgende keer volg ik het wel vanaf de reservebank.
met wat popcornquote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik zit niet de hele dag online, ben op 2 minuten voor afgesproken tijd op kantoor gaan zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende: [..] Was je niet geïnformeerd over de vervroeging?
Dat is niet nodig, je loopt ff naar de koelkast, komt terug en topic vol.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik heb het helemaal niet gevolgd en volgens mij was ik de enigequote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gaan we zitten met een peukje en een ijsklontje erbij.quote:
Dat je niet in de stemming bent en de 1e poging gemist had omdat het vroeger was en je het niet snapte. Vind ik sneu voor je, ook voor de andere 40+ die het gemist hebben die erbij wilde zijn.quote:
een kaasbroodje, cola en een peukkiequote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan we zitten met een peukje en een ijsklontje erbij.
ik zit niet de hele dag online, ben op 2 minuten voor afgesproken tijd op kantoor gaan zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:59 schreef sacha het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende: [..] Was je niet geïnformeerd over de vervroeging?
tis geen rampquote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat je niet in de stemming bent en de 1e poging gemist had omdat het vroeger was en je het niet snapte. Vind ik sneu voor je, ook voor de andere 40+ die het gemist hebben die erbij wilde zijn.
Ijsklontje om ons voorhoofd te koelen.quote:
ik zat hier wel ruim op tijd , maar eigenlijk was ik druk bezigquote:Op maandag 9 maart 2015 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik liep om 21:58 naar boven om de laptop aan te zetten
21:45 keek ik nog tv, Divorcedquote:Op maandag 9 maart 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat hier wel ruim op tijd , maar eigenlijk was ik druk bezigen wilde ik het afmaken...
Blokjes of roomijsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
en ik heb nu ONTZETTENDE trek in cola me IJS
Zo lastig is dat niet toch? In mijn geval moet ik dan ff met de lift naar de berging, ijsblokjes uit de vriezer pakken en weer naar boven.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
en ik heb nu ONTZETTENDE trek in cola me IJS
niet meer hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Er is een nieuw record.. Het is gemaakt in 40+ Thanks to Fylax en ik heb er 1 keer kunnen posten .. Dus het is sowieso geldig...
dat is fantaaaaaaaaastischquote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Er is een niuew record.. Het is hemaakt in 40+ Thanks to Fylax en ik heb er 1 keer kunnen posten .. Dus het is sowieso geldig...
op de bank zitten en de Libelle lezen dan maarquote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, bedenk me net dat ik morgen een of andere monteur over de vloer krijg tussen 12 u en 17 u handig kan ik al die tijd verder weinig doen. Je hebt geen idee hoe laat, kan ook om 16.55 u zijn.
Meer zit er niet op, maar waar haal ik een Libelle vandaanquote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op de bank zitten en de Libelle lezen dan maar
Nee is niet moeilijk, ik het het al, hoefde niet eens naar de bergingquote:Op maandag 9 maart 2015 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet toch? In mijn geval moet ik dan ff met de lift naar de berging, ijsblokjes uit de vriezer pakken en weer naar boven.
Daar is een simpele truc voor, pas opendoen om 16:55u.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, bedenk me net dat ik morgen een of andere monteur over de vloer krijg tussen 12 u en 17 u handig kan ik al die tijd verder weinig doen. Je hebt geen idee hoe laat, kan ook om 16.55 u zijn.
bel je moederquote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meer zit er niet op, maar waar haal ik een Libelle vandaan
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is fantaaaaaaaaastisch![]()
hulde hulde hulde en driewerf hoera!
Dan flikkeren ze een briefje in je brievenbus voor een nieuwe afspraak, waarom moet er 5 uur marge inzitten?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is een simpele truc voor, pas opendoen om 16:55u.
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.quote:
Ook al zo oud.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.
Bier heb je geen ijsklontjes voor nodig.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee is niet moeilijk, ik het het al, hoefde niet eens naar de berging
Cola wélquote:Op maandag 9 maart 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier heb je geen ijsklontjes voor nodig.
Voor wie is het belangrijk?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan flikkeren ze een briefje in je brievenbus voor een nieuwe afspraak, waarom moet er 5 uur marge inzitten?
dan koopt ze er vast wel eentje voor je en komt die even brengen. Of doe zoals mijn zusje: die regelt gewoon dat mijn vader in haar huis op een monteur of bezorging gaat zitten wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.quote:
je bent echt helemaal van slag he?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
Krijg de schijt, ik wilde nog iets bestellen was gratis verzenden tot zondag, maar tis al te laat
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zie en dat is niet eerlijk...
Dan kennen ze mooi wachten totdat het mij uitkomt.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.
jaquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!quote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
als ik cola drink is er sowieso iets misquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!
Dat er 1 sneller is in de statsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens wel in de stemming... Om te gaan slapen dan
Trusten iedereen
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
vanavond in je eigen bedje?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
Droom lekker MMDquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienstquote:
Ik las het eerder al van je, en ook al herkenbaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik droom de laatste tijd helemaal niet lekker trouwens![]()
rare verwarrende dromen en niet leuk
ah... oké, anyways .......... sweet dreams dan maar........quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienst
ik droom vaak naar, maar afgelopen nacht niet. Raar wel, maar niet naarquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet te veel aan mij denken Fannquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, sacha is heel blij, dat zie je zo
ik baalde ook hoor Sasquote:Op maandag 9 maart 2015 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerd![]()
ook al is het kennelijk om in je vuistje te lachen
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ook niet helemaal lekker de laatste tijd.
dit gaat héél raar overkomenquote:Op maandag 9 maart 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het vannacht beter gaat ... lief van je
Bij wie? Sas of Juup of bij Leandraquote:Op maandag 9 maart 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel lachen met zijn allen op zo'n springmatras.
gut, dat heb ik ookquote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ook niet helemaal lekker de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |