Leesze en slaapse daarna.quote:
nou mooi zo maar ik ben nog steeds boos op KTquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds vandaag is 40+ het meest bezochte subforum
ik weet wel een paar dingenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Met een ijsblokje kun je wel leuke dingen doen,
Wow je wekt wel elke keer weer de fantasie van ons alle mannen op met deze opmerking... Ook al spreek ik voor me zelfquote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Met een ijsblokje kun je wel leuke dingen doen, maar daarvoor volstaat zo'n bakje voor in de vriezer ook wel
niet alleen bij de mannenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow je wekt wel lke keer weer de fantazie van ons alle mannen op met eze opmerking... Ook al spreek voor me zelf
Even ergens tegenaan schoppen en weer verder.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
nou mooi zo maar ik ben nog steeds boos op KT
arme postbodequote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even ergens tegenaan schoppen en weer verder.
Wat doe jij al met je ijsblokje....quote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
niet alleen bij de mannenmaar ik spreek ook voor mezelf
Ik durf morgen de daglijst niet te publiceren.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef D. het volgende:
Sinds vandaag is 40+ het meest bezochte subforum
ow... ik wel, maar ik dacht dat er nog een DM zou komen met het topic waar het wasquote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was je niet geīnformeerd over de vervroeging?
Watje.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf morgen de daglijst niet te publiceren.
Schijnheil !!!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hartje ook van jou.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
nou mooi zo maar ik ben nog steeds boos op KT
Je wilde dit toch, niet zeuren dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeg.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, maar na een half uur gekaapt door ABO
Nou moe.quote:
Ik ging er vanuit dat dat zoveel tijd zou kosten dat het topic al vol zou zijn voor ieder een DM met topiclink zou hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik wel, maar ik dacht dat er nog een DM zou komen met het topic waar het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |