PP is gewend om af te takken als ik zn verleden mag gelovenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke stroom voor de hele flat via de servicekosten gedekt?
Ijsblokjes bij de supermarkt kopen?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier op de hoek bij de Vomar hebben ze ze ook... Nee MM rijdt 20 KM extra voor goedkope blokjes bij de groothandel
Nee hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zou toch raar opkijken als je opeens een verslag in je inbox vond
ja oké maar dan betaal je meer voor dat apparaat denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mocht mijn man vanmorgen doen
Gelukkig heb je voor 50 cent genoeg lucht voor 4 banden
Sta nog steeds op de zwarte lijst bij UPC/Ziggo.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
PP is gewend om af te takken als ik zn verleden mag geloven
Ik zie regelmatig mensen met zo'n grote zakquote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ijsblokjes bij de supermarkt kopen?
In de grote stad PP.... op de Veluwe nog niet, en volgens mij aan de rand van de Randstad ook nog nietquote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ijsblokjes bij de supermarkt kopen?
Ik wel en dat vond ik best raar, hele grote zakken bij de supermarkt. Ok voor een feestje misschien wel handig, maar toch, vind ik raarder dan een ijsblokjesmachine in je koelkast.quote:
Moet je daar tegenwoordig ook al voor dokken ...?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mocht mijn man vanmorgen doen
Gelukkig heb je voor 50 cent genoeg lucht voor 4 banden
serieus?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig mensen met zo'n grote zak
Bij Total jaquote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je daar tegenwoordig ook al voor dokken ...?
Dat kan, geen idee van tijd momenteel, behalve dat het snel gaat.quote:
Ik koop ze niet voor 1 glaasje cola of zo natuurlijk...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
zal wel voor de groothandel zijn dan, of voor een café, maar voor een normaal huishouden
lijkt het me idioot
Hmmmquote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucht heb ik om me heen, ijsblokjes niet...
Waarschijnlijk wel, dat is tegenwoordig allemaal hypermodern enzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja oké maar dan betaal je meer voor dat apparaat denk ik
ja gaat best lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan, geen idee van tijd momenteel, behalve dat het snel gaat.![]()
Alles ok bij jou?
De verschillen worden wel steeds groter heb ik het idee.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de grote stad PP.... op de Veluwe nog niet, en volgens mij aan de rand van de Randstad ook nog niet
Nee, hoeveel gebruik je dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koop ze niet voor 1 glaasje cola of zo natuurlijk...
Een paar euro, eigenlijk geen idee hoeveel precies.quote:
Ik werk er niet meer PP ... EN was nooit in de positie iets te doen... Sorry ... Over 2 maanden nog eens proberen bij Ziggo..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sta nog steeds op de zwarte lijst bij UPC/Ziggo.
van mij hoeft het nietquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds vandaag is 40+ het meest bezochte subforum
Mee eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
zal wel voor de groothandel zijn dan, of voor een café, maar voor een normaal huishouden
lijkt het me idioot
Ik gebruik zelf zelden ijs en niet bij whisky...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoeveel gebruik je dan?![]()
is het voor die whiskeyproeferijgevalletjes van je?
Ach, als je al dat soort nonsens grote verschillen noemtquote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De verschillen worden wel steeds groter heb ik het idee.
ah... oké... dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, al wist ik écht niet dat je die dingen kon kopenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar euro, eigenlijk geen idee hoeveel precies.
Meestal haal ik ze als ik ook andere dingen bij de Sligro of Hanos koop, voor feestjes en zo...
IJs in de whisk(e)yquote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoeveel gebruik je dan?![]()
is het voor die whiskeyproeferijgevalletjes van je?
Het is te koop, past denk ik ner in een vries lege ladequote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
lijkt het me idioot
Mooi zo en jip, bijna weer voorbij.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja gaat best lekker
behalve dat het weekend alweer voorbij is
Ik had geen verslag he, daar kwam dat doorquote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja euh, jij kon de weg hierheen niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |