Wat doe je met al die ijsklontjes?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne gaat al 5 jaar mee, mijn ijsklontjesmaker
Je méént hetquote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef sacha het volgende:
een ijsklontjes dinges heeft ook water nodig
Gekleurde Klontjes lukt niet met zo'n koelkast, aangezien het water uit de link omtrentquote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is leuk voor de kinderen, gekleurde klontjes maken.
Weer?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal ik maar weer van je gaan dromen dan?
Ik vloek ook weleensquote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik ken 2 mensen die liepen te vloeken
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef D. het volgende:
Hier een inbouwkoelkast, dus zo'n Amerikaan zal niet passen
[..]
Weer?
Toch wel, is ook al jaren geleden dat ik daar specifiek naar keek, misschien zijn er inmiddels ook al grotere modellen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er af en toe nog over hoeveel er in mijn Amerikaanse koelkast past.
Die ijsklontjesmaker vind ik super hoor
In drankjes, smoothies, shakes enzo en de rest in de vijverquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doe je met al die ijsklontjes?
wat is er zo leuk aan?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En tja, die ijsklontjesmaker, zo leuk.![]()
Die is knap gevaarlijk soms.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, daar willen we natuurlijk geen ruzie mee.
Verstandig van je dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een retro Smeg overwogen en dan mijn oude losse vriezer naar zolder, maar die dingen zijn niet te betalen. Nu een lekker overzichtelijk side by sidemodel
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, dat moest ik de Postbode wel 10 keer uitleggen
In dat geval zou ik niet voor zo'n stroomvreter gaan maar liever een goede koelkast kopen die wat kleiner is.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een daewoo bij bol.com, zo ongeveer de goedkoopste, mijn spaarrekening is namelijk niet meer zo gevuld
Wel ijsklontjes en gekoeld water, maar niet aangesloten op je waterleiding? Dat gaat dus niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik wil IJsklontjes en gekoeld water, maar die aftapleiding wil ik niet.. Plus zuinig natuurlijk..
Ik weet niet, misschien als je het elke dag kan doen dat het niet leuk is, een vriezer die ijsklontjes maakt, vind ik leuk. Raar ik.quote:
ik heb gewoon van die ijsklontbakkiesquote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien als je het elke dag kan doen dat het niet leuk is, een vriezer die ijsklontjes maakt, vind ik leuk. Raar ik.
Nu je het zegt...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je vandaag ergens een verslag gelezen dan?
Ik van die zakkies die je zelf moet vullen, veel handiger dan die bakjes ook, want meestal voordat ik bij de vriezer was, had ik de helft alweer gemorst.quote:
Dan alleen de ijsklontjesquote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel ijsklontjes en gekoeld water, maar niet aangesloten op je waterleiding? Dat gaat dus niet.
moet je iedere keer naar de bergingquote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vriezer staat in de berging beneden daar is de stroom gratis.
ijsklontjes kopen?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Die paar keer per jaar dat ik ijsblokjes nodig heb, koop ik ze wel bij de Sligro of zo.
Lekker veel voor weinig...
in Florence mikten we de ijsblokjes ( van kraanwater, smeeeerig) zo uit het schuifraam de Arno in.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef D. het volgende:
Ik haal ijsblokjes altijd uit het glas op een terras, en bij bijv. de Mac bestel ik altijd zonder ijs
Zou niet weten waarom ik de boel nog wateriger moet hebben
Gemeenschappelijke stroom voor de hele flat via de servicekosten gedekt?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vriezer staat in de berging beneden daar is de stroom gratis.
Kwestie van plannen, kom er vaak genoeg langs.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je iedere keer naar de bergingook een gedoe...
je zou toch raar opkijken als je opeens een verslag in je inbox vondquote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Heb je die naar de verkeerde gestuurd?
Ja, iedereen doet dat dus ik ook maar dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke stroom voor de hele flat via de servicekosten gedekt?
quote:
Ja hier op de hoek bij de Vomar hebben ze ze ook... Nee MM rijdt 20 KM extra voor goedkope blokjes bij de groothandelquote:
ik wist niet eens dat je die kon kopenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier op de hoek bij de Vomar hebben ze ze ook... Nee MM rijdt 20 KM extra voor goedkope blokjes bij de groothandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |