Nee, hoeveel gebruik je dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koop ze niet voor 1 glaasje cola of zo natuurlijk...
Een paar euro, eigenlijk geen idee hoeveel precies.quote:
Ik werk er niet meer PP ... EN was nooit in de positie iets te doen... Sorry ... Over 2 maanden nog eens proberen bij Ziggo..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sta nog steeds op de zwarte lijst bij UPC/Ziggo.
van mij hoeft het nietquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds vandaag is 40+ het meest bezochte subforum
Mee eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
zal wel voor de groothandel zijn dan, of voor een café, maar voor een normaal huishouden
lijkt het me idioot
Ik gebruik zelf zelden ijs en niet bij whisky...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoeveel gebruik je dan?![]()
is het voor die whiskeyproeferijgevalletjes van je?
Ach, als je al dat soort nonsens grote verschillen noemtquote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De verschillen worden wel steeds groter heb ik het idee.
ah... oké... dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, al wist ik écht niet dat je die dingen kon kopenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar euro, eigenlijk geen idee hoeveel precies.
Meestal haal ik ze als ik ook andere dingen bij de Sligro of Hanos koop, voor feestjes en zo...
IJs in de whisk(e)yquote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoeveel gebruik je dan?![]()
is het voor die whiskeyproeferijgevalletjes van je?
Het is te koop, past denk ik ner in een vries lege ladequote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
zal wel voor de groothandel zijn dan, of voor een café, maar voor een normaal huishouden
lijkt het me idioot
Mooi zo en jip, bijna weer voorbij.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja gaat best lekker
behalve dat het weekend alweer voorbij is
Ik had geen verslag he, daar kwam dat doorquote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja euh, jij kon de weg hierheen niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |