Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens wel in de stemming... Om te gaan slapen dan
Trusten iedereen
vanavond in je eigen bedje?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
Droom lekker MMDquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
En daardoor doe je dan niet meer mee?quote:
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienstquote:
Ik las het eerder al van je, en ook al herkenbaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik droom de laatste tijd helemaal niet lekker trouwens![]()
rare verwarrende dromen en niet leuk
ah... oké, anyways .......... sweet dreams dan maar........quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienst
ik droom vaak naar, maar afgelopen nacht niet. Raar wel, maar niet naarquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet te veel aan mij denken Fannquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, sacha is heel blij, dat zie je zo
ik baalde ook hoor Sasquote:Op maandag 9 maart 2015 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerd![]()
ook al is het kennelijk om in je vuistje te lachen
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ook niet helemaal lekker de laatste tijd.
dit gaat héél raar overkomenquote:Op maandag 9 maart 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het vannacht beter gaat ... lief van je
Bij wie? Sas of Juup of bij Leandraquote:Op maandag 9 maart 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel lachen met zijn allen op zo'n springmatras.
gut, dat heb ik ookquote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ook niet helemaal lekker de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |