quote:Op zondag 8 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier FANN, een ijsblokje om je weer op te vrolijken, vangen!
ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgende keer volg ik het wel vanaf de reservebank.
met wat popcornquote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik zit niet de hele dag online, ben op 2 minuten voor afgesproken tijd op kantoor gaan zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende: [..] Was je niet geīnformeerd over de vervroeging?
Dat is niet nodig, je loopt ff naar de koelkast, komt terug en topic vol.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik heb het helemaal niet gevolgd en volgens mij was ik de enigequote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gaan we zitten met een peukje en een ijsklontje erbij.quote:
Dat je niet in de stemming bent en de 1e poging gemist had omdat het vroeger was en je het niet snapte. Vind ik sneu voor je, ook voor de andere 40+ die het gemist hebben die erbij wilde zijn.quote:
een kaasbroodje, cola en een peukkiequote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan we zitten met een peukje en een ijsklontje erbij.
ik zit niet de hele dag online, ben op 2 minuten voor afgesproken tijd op kantoor gaan zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:59 schreef sacha het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende: [..] Was je niet geīnformeerd over de vervroeging?
tis geen rampquote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat je niet in de stemming bent en de 1e poging gemist had omdat het vroeger was en je het niet snapte. Vind ik sneu voor je, ook voor de andere 40+ die het gemist hebben die erbij wilde zijn.
Ijsklontje om ons voorhoofd te koelen.quote:
ik zat hier wel ruim op tijd , maar eigenlijk was ik druk bezigquote:Op maandag 9 maart 2015 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik liep om 21:58 naar boven om de laptop aan te zetten
21:45 keek ik nog tv, Divorcedquote:Op maandag 9 maart 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat hier wel ruim op tijd , maar eigenlijk was ik druk bezigen wilde ik het afmaken...
Blokjes of roomijsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
en ik heb nu ONTZETTENDE trek in cola me IJS
Zo lastig is dat niet toch? In mijn geval moet ik dan ff met de lift naar de berging, ijsblokjes uit de vriezer pakken en weer naar boven.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
en ik heb nu ONTZETTENDE trek in cola me IJS
niet meer hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Er is een nieuw record.. Het is gemaakt in 40+ Thanks to Fylax en ik heb er 1 keer kunnen posten .. Dus het is sowieso geldig...
dat is fantaaaaaaaaastischquote:Op maandag 9 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Er is een niuew record.. Het is hemaakt in 40+ Thanks to Fylax en ik heb er 1 keer kunnen posten .. Dus het is sowieso geldig...
op de bank zitten en de Libelle lezen dan maarquote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, bedenk me net dat ik morgen een of andere monteur over de vloer krijg tussen 12 u en 17 u handig kan ik al die tijd verder weinig doen. Je hebt geen idee hoe laat, kan ook om 16.55 u zijn.
Meer zit er niet op, maar waar haal ik een Libelle vandaanquote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op de bank zitten en de Libelle lezen dan maar
Nee is niet moeilijk, ik het het al, hoefde niet eens naar de bergingquote:Op maandag 9 maart 2015 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet toch? In mijn geval moet ik dan ff met de lift naar de berging, ijsblokjes uit de vriezer pakken en weer naar boven.
Daar is een simpele truc voor, pas opendoen om 16:55u.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, bedenk me net dat ik morgen een of andere monteur over de vloer krijg tussen 12 u en 17 u handig kan ik al die tijd verder weinig doen. Je hebt geen idee hoe laat, kan ook om 16.55 u zijn.
bel je moederquote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meer zit er niet op, maar waar haal ik een Libelle vandaan
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is fantaaaaaaaaastisch![]()
hulde hulde hulde en driewerf hoera!
Dan flikkeren ze een briefje in je brievenbus voor een nieuwe afspraak, waarom moet er 5 uur marge inzitten?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is een simpele truc voor, pas opendoen om 16:55u.
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.quote:
Ook al zo oud.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.
Bier heb je geen ijsklontjes voor nodig.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee is niet moeilijk, ik het het al, hoefde niet eens naar de berging
Cola wélquote:Op maandag 9 maart 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier heb je geen ijsklontjes voor nodig.
Voor wie is het belangrijk?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan flikkeren ze een briefje in je brievenbus voor een nieuwe afspraak, waarom moet er 5 uur marge inzitten?
dan koopt ze er vast wel eentje voor je en komt die even brengen. Of doe zoals mijn zusje: die regelt gewoon dat mijn vader in haar huis op een monteur of bezorging gaat zitten wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.quote:
je bent echt helemaal van slag he?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
Krijg de schijt, ik wilde nog iets bestellen was gratis verzenden tot zondag, maar tis al te laat
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zie en dat is niet eerlijk...
Dan kennen ze mooi wachten totdat het mij uitkomt.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.
jaquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!quote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
als ik cola drink is er sowieso iets misquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!
Dat er 1 sneller is in de statsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens wel in de stemming... Om te gaan slapen dan
Trusten iedereen
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
vanavond in je eigen bedje?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
Droom lekker MMDquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienstquote:
Ik las het eerder al van je, en ook al herkenbaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik droom de laatste tijd helemaal niet lekker trouwens![]()
rare verwarrende dromen en niet leuk
ah... oké, anyways .......... sweet dreams dan maar........quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienst
ik droom vaak naar, maar afgelopen nacht niet. Raar wel, maar niet naarquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet te veel aan mij denken Fannquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, sacha is heel blij, dat zie je zo
ik baalde ook hoor Sasquote:Op maandag 9 maart 2015 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerd![]()
ook al is het kennelijk om in je vuistje te lachen
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ook niet helemaal lekker de laatste tijd.
dit gaat héél raar overkomenquote:Op maandag 9 maart 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het vannacht beter gaat ... lief van je
Bij wie? Sas of Juup of bij Leandraquote:Op maandag 9 maart 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel lachen met zijn allen op zo'n springmatras.
gut, dat heb ik ookquote:Op maandag 9 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ook niet helemaal lekker de laatste tijd.
Juup staat nog te graven om dat ding gelijkvloers te krijgen....quote:
Geen idee of er bij Leandra zoiets staat... kids zijn even oudquote:Op maandag 9 maart 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juup staat nog te graven om dat ding gelijkvloers te krijgen....
En dat doet ie op nuchtere maag qua eten dan de drank lukt wel....quote:Op maandag 9 maart 2015 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Juup als die klaar is met gat graven.
Louter tuig dat hier woont.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg viel af wegens teveel blauw op straat.
ik doe helemaal niets meer voor jouquote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Kingstown het volgende:
Maak een poll aan waar ik heen moet gaan. [ afbeelding ]
Dan komen ze bij je op de koffie.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
waar slaat dit nou op?
zie ik nu pas....![]()
[ afbeelding ]
iemand aan je vriendenlijst toevoegen? en dan? wat gebeurd er dan?
Nee joh, er komt geen hond langs....quote:Op maandag 9 maart 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat iets van ABO of was dat altijd al?
effe serieus...
Gaan we nu niet meer trouwen?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:29 schreef sacha het volgende:
ik doe helemaal niets meer voor jou![]()
ga maar anderen doodmaken met een blije mus
nee dat snap ik wel, maar ik was benieuwd wat er dan gebeurde...quote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, er komt geen hond langs....
Misschien morgen weer, ik hoop dat je vannacht in ieder geval niet te vervelend gaat dromen.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
nah... de stemming komt er vanavond niet meer in
ja ik kan niet overal op reageren als het snel gaat...quote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
nah... de stemming komt er vanavond niet meer in
Ben in een andere stemming.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker tijd voor een nachtelijk muziekje!!
Voor de stemming....
Ik ben geen Coldplay liefhebber, beetje een nepband met gejatte liedjes, sorry.quote:
Ieder zijn mening, dat mag gewoon. En het is dat ik nu een bui ervoor heb, dan is Coldplay wel handig soms.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen Coldplay liefhebber, beetje een nepband met gejatte liedjes, sorry.
Heeft ie de boot gemist.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zit er voorlopig niet meer in.
Ik wel en weet het 100% zeker.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, maar mag geen toekomst voorspellingen meer maken.
Klopt, duurt wel een paar jaar zoiets. Het afleren van de training ook trouwens.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo 1 als ik nu heb gaat nooit meer lukken, dat wordt te lang trainen.
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
Voel me altijd zo oud als ik dat zeg.Terwijl ik op mijn 35 ben gescheiden.
Toen hadden ze nog geen postbodes?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwd
Dat dus, en als ik dan ook nog zeg dat mijn zoon dit jaar 20 wordt.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, toen was ik nog niet eens getrouwd
Jij wint, nou ja Piet wint, maar die is niet gescheiden dus doet niet mee dan met dit of zoiets.quote:
Lijkt me niet, muts is ook niet zo erg.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die wordt echt niet boos meer als ik muts zeg.
Die kleinzoon is net zo lui dan ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wint, nou ja Piet wint, maar die is niet gescheiden dus doet niet mee dan met dit of zoiets.
Is toch als ik?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kleinzoon is net zo lui dan ik.
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch als ik?
Omg taalnazi's krijgen invloed op mij.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We begrepen hem toch, who cares.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.
Dat heb ik dan ook en dan boeit het me ook niet, alleen word ik dan meestal wel gecorrigeerd, en dat blijft nu dus hangen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, had al wel het gevoel dat die zin niet klopte.
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
9-sept 1985 getrouwd
2001 gescheiden
jul 2002 uit elkaar en richting Spanje
Mij boeit het ook meestal niets, viel alleen zo op nu. Omg ik verander in een taalnazi.quote:
het was het net nietquote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.
Ik had mijn zoon al voor we trouwden. Om hem gingen we maar trouwen, dat leek ons beter.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
1982 getrouwd na 2 jaar samenwonen, 1983 dochter geboren.
Mijn ouders: in 1958 getrouwd, 1959 zoon geboren.
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.quote:
Ik was 30 jr. toen ik trouwde.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.
Op 9/11 was ik gescheiden en zat ik in Mallorca. met dr beste vriendin... toen alles begon..quote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders met 8 jaar en waarom kan je niet gewoon 16 jaar zeggen.
Het kan ook goed aflopen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het anders, dat je op een latere leeftijd bent getrouwd, want ja, ik ben te vroeg getrouwd.
Dus niet bijna net zolang als ik maar gewoon net zolang als ik getrouwd geweest.quote:
Ging je vreemd met haar beste vriendin? Op de dag dat er vliegtuigen in het WTC vlogen?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 9/11 was ik gescheiden en zat ik in Mallorca. met dr beste vriendin... toen alles begon..
Ja ok, soms wel. Ik blijf wel aan jou denken als ik denk dat trouwen slecht is voor je.quote:
Ben niet helemaal doorsnee maar elkaar de ruimte geven is wel belangrijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, soms wel. Ik blijf wel aan jou denken als ik denk dat trouwen slecht is voor je.![]()
In mijn directe omgeving geen ander voorbeeld.
Nee en vreemdgaan wanneer ik al gescheiden was nee .. Dat heb ik nooit gedaan,,,quote:Op maandag 9 maart 2015 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging je vreemd met haar beste vriendin? Op de dag dat er vliegtuigen in het WTC vlogen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en vreemdgaan wanneer ik al gescheiden was nee .. Dat heb ik nooit gedaan,,,
Ja komt ze mee naar de meet?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik mijn vrouw weer eens boos heb gemaakt gaat ze altijd zo geil kijken.
Ook als je gequote wordt?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alle posts die ik niet snap, sla ik over.
Op dat moment was ik single.. en nog steeds met tussenposes.... Daarvoor was ik oa fout...quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is weer zover, ik begin je posts weer niet te snappen of jij tikt weer raar.
![]()
Ok, maar waarom dan die beste vriendin? Dat zie je zo vaak.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat moment was ik single.. en nog steeds met tussenposes.... Daarvoor was ik oa fout...
Valt toch wel mee Piet.. Zou ik moeite met dr hebben .. of andersom?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Internet is nutteloos vermaak in haar ogen maar berg je maar als die losgaat.
Krijg een bepaald beeld in mijn hoofd nu.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan gaat Piet ff achterover zitten kijken naar de discussietechnieken van zijn muts en denkt dan vol trots: Ze heeft toch wel wat opgestoken in al die jaren.
Als we naar A'dam gaan samen komen we langs, kun je het uitproberen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt toch wel mee Piet.. Zou ik moeite met dr hebben .. of andersom?
Die beste vriendin heb ik nog nooit eens getongd.... Die was het niet ... Hou ik het ff opquote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, maar waarom dan die beste vriendin? Dat zie je zo vaak.Bij mij was dat niet de oorzaak trouwens, tenminste, het was niet mijn beste vriendin.
![]()
En bij een scheiding zijn bijna altijd beide partijen fout, tenminste, ach laat ook maar, veel te laat daarvoor. En eigenlijk ook niet in de stemming om over exen te praten.![]()
communicatie en dat soort dingen die fout gaan. En dan de gevolgen. En fuck begin eens ergens anders over. Iemand, maakt niet uit wat.
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik mijn vrouw weer eens boos heb gemaakt gaat ze altijd zo geil kijken.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt toch wel mee Piet.. Zou ik moeite met dr hebben .. of andersom?
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als we naar A'dam gaan samen komen we langs, kun je het uitproberen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die loopt dagelijks met hengsten te klooien.
Die loopt dagelijks met hengsten te klooien.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijg een bepaald beeld in mijn hoofd nu.![]()
Qua internet was het bij mij net zo, maar die van mij kon niet eens boos worden....quote:Op maandag 9 maart 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Internet is nutteloos vermaak in haar ogen maar berg je maar als die losgaat.
Leuk en als ze eten willen, zijn ze redelijk aandachts eisend die beesten.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beestjes gedaan en een aai van jou gegeven. pfffff rust...
Ok is helemaal goed hoor. Ander onderwerp zoals ik al eerder voorstelde.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beste vriendin heb ik nog nooit eens getongd.... Die was het niet ... Hou ik het ff op
Ff kijken of ik die er nog bij krijg.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die loopt dagelijks met hengsten te klooien.
Ik geef ze altijd 's nachts eten, het zijn ja nachtdieren en dan heb ik tenminste daarna rust.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk en als ze eten willen, zijn ze redelijk aandachts eisend die beesten.Herkenbaar.
Die laatste moet er ook nog bij.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Ik moest dit even doen. Kreeg er ineens ook weer hele andere ideeën bij.
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff kijken of ik die er nog bij krijg.
Wat ? Dr leggings ? Gaat ze dansen? Of zou ze misschien een kopje koffie willen? En zitten we gezellig om de tafel ...quote:Op maandag 9 maart 2015 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als we naar A'dam gaan samen komen we langs, kun je het uitproberen.
Ik rond een uur of 10 in de avond, dan heb ik eerder rust.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd 's nachts eten, het zijn ja nachtdieren en dan heb ik tenminste daarna rust.
Dan worden ze 's ochtends te actief en ik heb ochtendhumeur.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik rond een uur of 10 in de avond, dan heb ik eerder rust.
Je mag dat eigenlijk niet van jezelf zeggen, maar ik ben er erg tevreden mee.quote:
Die 2 jonge katters zijn bijna heel de dag door actief, dus dat maakt niet zo uit bij mij, wel dat ze heel de tijd naar de keuken sprinten rond etenstijd als ik bv even water wil pakken of zo. Dat ik nog steeds niet gestruikeld ben over die beesten is een wonder.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan worden ze 's ochtends te actief en ik heb ochtendhumeur.
Ik struikel continu over die beesten.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die 2 jonge katters zijn bijna heel de dag door actief, dus dat maakt niet zo uit bij mij, wel dat ze heel de tijd naar de keuken sprinten rond etenstijd als ik bv even water wil pakken of zo. Dat ik nog steeds niet gestruikeld ben over die beesten is een wonder.
I know, klerelijers zijn het soms, of ze het er om doen, en die zwart witte van me, die is er helemaal goed in, die loopt echt net achter mij voeten mee, dus omdraaien moet ik altijd voorzichtig doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik struikel continu over die beesten.
Want morgen ziekenhuis... Onderzoek?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik baal nu al van vanavond, ik mag vanaf 22 u. niets meer eten, drinken en roken.
Kan je dan niet beter gaan slapen, lijkt me makkelijker om te doen dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik baal nu al van vanavond, ik mag vanaf 22 u. niets meer eten, drinken en roken.
Yep, een echo vanaf 12 uur van tevoren mag ik dus niks meer...quote:
Juist niet, want als ik wakker ben, wat ik sowieso ben, heb ik er meer moeite mee vooral niet roken is hel.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gaan slapen, lijkt me makkelijker om te doen dan.
Sickquote:Op maandag 9 maart 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gaan slapen, lijkt me makkelijker om te doen dan.
Dat is ook weer zo, als je maar een paar uur slaapt en het eerste wat de meeste rokers willen als ze wakker worden is een sigaret en als je dan nog een aantal uur moet wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist niet, want als ik wakker ben, wat ik sowieso ben, heb ik er meer moeite mee vooral niet roken is hel.
Ik moet dinsdagochtend he.quote:
Ah OKquote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagochtend he.
Kan moeilijk nu al gaan liggen.
Terug gescrold, en dacht dat je deze avond al niets meer op had. En dus morgen al moest.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagochtend he.
Kan moeilijk nu al gaan liggen.
Ik maak me niet druk om een echo, ik baal dat ik niet mag roken de rest vind ik niet erg. En nu zit ik lekker met een peuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Terug gescrold, en dacht dat je deze avond al niets meer op had. En dus morgen al moest.
Je zit je nu al druk te maken om morgen. Niet doen.
Oh ja, met die paar uur dat je thuis moet blijven, vind ik ook altijd vervelend, zeker als het in de ochtend is, tussen 8 en 12 of zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag heb ik die klotemonteur. Ook balen..
Als je weer wakker bent ken die komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag heb ik die klotemonteur. Ook balen..
Ik zie die gast het liefst meteen om 12 uur.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je weer wakker bent ken die komen.
Dat bedoelde ik ook, dat je je nu al druk maakt dat je morgen niet kan roken, met het gevolgd dat je vandaag waarschijnlijk heel veel gaat roken omdat het vannacht niet kan. Zo gaat het bij mij dan tenminste.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om een echo, ik baal dat ik niet mag roken de rest vind ik niet erg. En nu zit ik lekker met een peuk.
Ik rook altijd veel, al vanaf mijn 8e rook ik en vanaf 12 jr, flink. En blowen vanaf mijn 14e.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dat je je nu al druk maakt dat je morgen niet kan roken, met het gevolgd dat je vandaag waarschijnlijk heel veel gaat roken omdat het vannacht niet kan. Zo gaat het bij mij dan tenminste.
Wij weten ook dat het allemaal gelul is, gewoon blijven ademhalen en er niet over nadenkenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij weten ook dat het allemaal gelul is, gewoon blijven ademhalen en er niet over nadenken
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook altijd veel, al vanaf mijn 8e rook ik en vanaf 12 jr, flink. En blowen vanaf mijn 14e.
Dat doe ik niet meer sinds 2 jaar. Kreeg op mijn klote van mijn huisarts, en dacht toen, laat ik maar even luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vreet ook gewoon waar ik zin in heb, rot op met gezond voer.
Ga je jezelf weer quoten?quote:Op maandag 9 maart 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze act ooit zelf gezien ... In Spanje
Nog niet vrees ik, drank maakt veel kapot in je lichaam. Ik hoop dat je niet teveel schade ervan hebt dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Over drank ga ik het niet eens hebben, maar daar ben ik drastisch mee geminderd sinds juli vorig jaar. Moet niet voor niks naar het ziekenhuis, maar ik heb nergens last van eigenlijk.
Nee, joh ik drink nu nog amper, ik moest naar ziekenhuis omdat ik wat vocht in de benen had en dat is nu weg omdat ik pillen slik, die moet ik nog even nemen. Goed dat ik eraan denk.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet vrees ik, drank maakt veel kapot in je lichaam. Ik hoop dat je niet teveel schade ervan hebt dan.
Goed dat je bijna gestopt bent, maar ik vrees dat de schade er waarschijnlijk al is. Tenminste, ligt eraan hoeveel je gedronken hebt in het verleden. En dat weet ik eigenlijk niet, dus negeer maar wat ik erover zei.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, joh ik drink nu nog amper, ik moest naar ziekenhuis omdat ik wat vocht in de benen had en dat is nu weg omdat ik pillen slik, die moet ik nog even nemen. Goed dat ik eraan denk.
Hoeft niet, mits met mate ingenomen.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet vrees ik, drank maakt veel kapot in je lichaam. Ik hoop dat je niet teveel schade ervan hebt dan.
Zoiets tikte ik ook nog. Want ook geen Oprah met die dokter hiero.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:04 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hoeft niet, mits met mate ingenomen.
Maar goed ik ben geen Oprah of dr.Fallus.
Tegen de klippen van de hel.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed dat je bijna gestopt bent, maar ik vrees dat de schade er waarschijnlijk al is. Tenminste, ligt eraan hoeveel je gedronken hebt in het verleden. En dat weet ik eigenlijk niet, dus negeer maar wat ik erover zei.![]()
En pillen niet vergeten nee.
Die zijn goed he.quote:
Kan Limburgs zijn, maar dus heel veel.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking/gezegde? Geen zin om op te zoeken en ik herken het niet.
Ok en ok. Weer wat geleerd alleen blijft deze niet hangen denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan Limburgs zijn, maar dus heel veel.
Denk eerder dat het een algemene uitdrukking is.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok en ok. Weer wat geleerd alleen blijft deze niet hangen denk ik.
Doe ik nog een leuke.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn goed he.Ik ga ook dansen.
Wat maakt het ook uit. Kon hem in ieder geval niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk eerder dat het een algemene uitdrukking is.
Tegen de klippen van de hel dus.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit. Kon hem in ieder geval niet.
Even de taalnazi uithangen, jij deed het ook bij PP.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit. Kon Kende hem in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |