Dat schijnt nogal een zeikwijf te zijn....quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kookt Nostalgist al voor iemand anders
Vrouwen kunnen niet kokenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kookt Nostalgist al voor iemand anders
Ik pak alvast mijn boekje erbijquote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeh, nou heb je het gedaan, een bijna-blauwe boos gemaakt
Dan kan ie in het zeiktopic terechtquote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat schijnt nogal een zeikwijf te zijn....
Daar zijn we hier ook op voorbereidquote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En koken.. neuh..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zal mevrouw Nostalgist even het linkje sturenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zijn we hier ook op voorbereid![]()
40+ / Zeikhoek #2
quote:
Hai... Ook van DGK, toch?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zal mevrouw Nostalgist even het linkje sturen
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zal mevrouw Nostalgist even het linkje sturen
Hiquote:
Oeh.. dat waren tijden...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Minette het volgende:
[..]
Hi![]()
Ja, onder andere.... ik moest er vanmiddag nog aan denken, zittend in het zonnetje alsof het hoogzomer was in maart, net DGK.
Vanmiddag in de tuin waande ik me even in DGK....quote:
Neuh..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat mag ze dan weer niet doen, maar de vaatwasser inruimen is geen probleem?!
Bubbeltjes erbij ..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Minette het volgende:
[..]
Hi![]()
Ja, onder andere.... ik moest er vanmiddag nog aan denken, zittend in het zonnetje alsof het hoogzomer was in maart, net DGK.
Ja.. Heerlijke temperatuur en zon..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:46 schreef Minette het volgende:
[..]
Vanmiddag in de tuin waande ik me even in DGK....
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi ! Waar ga je je geluk proberen met je mobiel?
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben het zat, je gaat maar met dat Leandramens eten![]()
![]()
Hoezo vaatwasser?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat mag ze dan weer niet doen, maar de vaatwasser inruimen is geen probleem?!
Neuh, dat dan weer niet...quote:
Ja, volgens mij ben ik zelfs wat verkleurdquote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja.. Heerlijke temperatuur en zon..
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben het zat, je gaat maar met dat Leandramens eten![]()
![]()
Al uren..quote:
Nederlands huishouden ... Ja dan zal het wel jaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is bijna 23.00 uur en hij moet morgen naar school.... lijkt me wel dus
Wat groeit dat snel.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is bijna 23.00 uur en hij moet morgen naar school.... lijkt me wel dus
Kluskarwei klaar?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig weer lekker in het logeerbed, heb er afgelopen nacht ook prima geslapen, dus dan gewoon nog maar een nachtje
Nu al..quote:
Die zijn binnen no time volwassen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... bijna niet te geloven zo snel als het gaat.
Soneal was ook niet rap; hij liep met 66 weken pas (de oudste de avond voor z'n eerste verjaardag), en toen hij 2 was zei hij nog geen "mama", ondertussen kletst hij de oren van je hoofd....quote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon is wat lui, hij verdomt het om te lopen en te praten,
Pas op wat ie met 666 weken gaat doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal was ook niet rap; hij liep met 66 weken pas (de oudste de avond voor z'n eerste verjaardag), en toen hij 2 was zei hij nog geen "mama", ondertussen kletst hij de oren van je hoofd....
Ik weet het... ik heb er nog een die in gedachten gisteren nog een baby was.... en die gaat komend zomer trouwen.quote:
'T is goed, ik ben er weg van..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij begon met Eddie Murphy, dan krijg je dat.
Ik zie die van mij nog tegen een paal aanrijden toen ik hem leerde fietsen en nu rookt ie meer dan zijn ouwe.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het... ik heb er nog een die in gedachten gisteren nog een baby was.... en die gaat komend zomer trouwen.
Nou, eigenlijk liep hij met 66 weken en 6 dagenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas op wat ie met 666 weken gaat doen.
Heb je dat even uitgerekend....quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk liep hij met 66 weken en 6 dagen![]()
Maar bijna 13 (jaar) lijkt me sowieso een leeftijd om problemen te veroorzaken
Gewoon de rekenmachine op m'n laptop hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je dat even uitgerekend....Ik zei maar wat.
Nee, dat snap ik, maar ik stond er niet bij stil dat het dus de pubertijd zou zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon de rekenmachine op m'n laptop hoor
Niet dat ik een ouderwetsche staartdeling zat te maken op een papiertje
Aan de ene kant maak ik me wat dat betreft om deze niet zo'n zorgen, het is een kind dat erg goed luistert en zich netjes aan de regels houdt.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn ouders moesten al op school langskomen toen ik jaar of 10 was.
--> OUDquote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant maak ik me wat dat betreft om deze niet zo'n zorgen, het is een kind dat erg goed luistert en zich netjes aan de regels houdt.
Aan de andere kant kan het bijna niet zo zijn dat hij zo braaf blijft, dus dan krijgen we met een beetje pech een puberteit die je graag had ingeruild voor een dwarse kleuter
ik was beide periodes braaf, dus dat kan ookquote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant maak ik me wat dat betreft om deze niet zo'n zorgen, het is een kind dat erg goed luistert en zich netjes aan de regels houdt.
Aan de andere kant kan het bijna niet zo zijn dat hij zo braaf blijft, dus dan krijgen we met een beetje pech een puberteit die je graag had ingeruild voor een dwarse kleuter
Andere tijden ook toen en liet me het kaas niet van het brood eten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ie zn plek weet ///quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja stuur jij hem nog even naar de slaapkamer ook
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was beide periodes braaf, dus dat kan ook
Ik reageer er niet meer op, dan wordt MaMa boosquote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Andere tijden ook toen en liet me het kaas niet van het brood eten.
En daar luister jij naar?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Leandra het volgende:
Ik reageer er niet meer op, dan wordt MaMa boos
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ik reageer er niet meer op, dan wordt MaMa boos
Ah, jullie liggen elkaar niet zo.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon geen zin in ruzie met een jankbal.
Oops ... Je hebt er zin in ...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit ondeugend?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was beide periodes braaf, dus dat kan ook
Nee hoor, maar als de een vraagt of m'n kind al in bed ligt, ik gewoon antwoord geef, een ander daardoor weer een andere opmerking maakt, en ik weer gewoon reageer, en het onderwerp daar even heen verschuift, dan word ik zo moe van het gejank van de types die gelijk vinden dat het gesprek maar naar OUD moet.quote:
Als je een verwijzing naar het juiste topic ruzie noemt, dan moet je maar nooit echte ruzie krijgen...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere uitleg.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als de een vraagt of m'n kind al in bed ligt, ik gewoon antwoord geef, een ander daardoor weer een andere opmerking maakt, en ik weer gewoon reageer, en het onderwerp daar even heen verschuift, dan word ik zo moe van het gejank van de types die gelijk vinden dat het gesprek maar naar OUD moet.
Als dat de insteek is dan kun je het in de SC nergens meer over hebben, voor ieder onderwerp (behalve je oude krakkemikkige lijf) is immers wel een ander subforum.
Omdat MM kennelijk doet alsof het mijn verantwoording is dat het nu even over de huiskleuter ging, terwijl ik daar niet eens over begon, en het gewoon het onderwerp werd.quote:
het onderwerp verschuift wel vaker, soms is Team Opzij bezig, soms gaat het een half topic over iemand die niet zo goed begrijpend leest en dan komt er een idioot langs die een koe wil aanschaffen (en dan is de maat wel vol)quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als de een vraagt of m'n kind al in bed ligt, ik gewoon antwoord geef, een ander daardoor weer een andere opmerking maakt, en ik weer gewoon reageer, en het onderwerp daar even heen verschuift, dan word ik zo moe van het gejank van de types die gelijk vinden dat het gesprek maar naar OUD moet.
Als dat de insteek is dan kun je het in de SC nergens meer over hebben, voor ieder onderwerp (behalve je oude krakkemikkige lijf) is immers wel een ander subforum.
Mijn prostaat werkt uitstekend, dank je...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat MM kennelijk doet alsof het mijn verantwoording is dat het nu even over de huiskleuter ging, terwijl ik daar niet eens over begon, en het gewoon het onderwerp werd.
Maar goed, iedereen dus naar OUD, zodat MM hier lekker over z'n prostaatproblemen kan posten.
Gelijk heb je Leandraquote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou het een verwijzing naar het juiste topic zijn?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een verwijzing naar het juiste topic ruzie noemt, dan moet je maar nooit echte ruzie krijgen...
Dat is tong, MM heb ik nog nooit over prostaatproblemen gehoord eigenlijk..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:14 schreef Leandra het volgende:
zodat MM hier lekker over z'n prostaatproblemen kan posten.
nu slaat jouw fantasie op hol, vanmiddag die van D. ook al. Hangt er iets in de lucht? Is het de lentezon?quote:
Volgende keer graag naar het juiste subforum verwijzen, want als het niet 40+ gerelateerd is dan is het hier kennelijk off-topic.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is tong, MM heb ik nog nooit over prostaatproblemen gehoord eigenlijk..
Wel wat andere dingen.
Toch ga ik nu twijfelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn prostaat werkt uitstekend, dank je...
volgens mij is daar hier helemaal geen discussie overquote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Hier ook al zulke discussies, over wat er wel en niet gepost mag worden.
Het is een openbaar forum.
Dat laatste waarschijnlijk, de topicverwijssuggesties die ik daarvoor heb zijn:quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu slaat jouw fantasie op hol, vanmiddag die van D. ook al. Hangt er iets in de lucht? Is het de lentezon?
Nog niet, maar ik vrees er wel voor, het begin is er al.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij is daar hier helemaal geen discussie over
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het onderwerp verschuift wel vaker, soms is Team Opzij bezig, soms gaat het een half topic over iemand die niet zo goed begrijpend leest en dan komt er een idioot langs die een koe wil aanschaffen (en dan is de maat wel vol)
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Hier ook al zulke discussies, over wat er wel en niet gepost mag worden.
Het is een openbaar forum.
Ik zeg wijselijk nietsquote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu slaat jouw fantasie op hol, vanmiddag die van D. ook al. Hangt er iets in de lucht? Is het de lentezon?
Joh, maak er niet zo'n drama van.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou het een verwijzing naar het juiste topic zijn?
Moeten er dan 5 users mee naar OUD omdat iemand mij hier iets vroeg over mijn zoon, en daar weer een paar reacties op kwamen?
Wat voor onderwerpen mogen nog wel in de SC hier?
Ja, volgens mij waren mevrouw Juup en ik tegelijk zwanger.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
MM heeft geen kinderen en haat ze...
De meeste van ons op KT na dan ook hebben er wel gewoon ervaring mee en we lullen er hier ook gewoon over zonder gezeik ... Volgens mij is de jouwe al bijna in de leeftijd van die van Juup's kleine meid..
Je weet dat ik hier eeuwen kom, ga dan niet doen alsof ik hier off-topic zit te posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, maak er niet zo'n drama van.
Je komt hier eeuwen niet en één simpele verwijzing maakt je meteen al weer van slag...
Cool, met een ijsklontjesmaker, vind ik zo leuk zo'n ding.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een Amerikaanse koelkast aan het bestellen
Ik denk de ..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was best nogal lomp van je.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, maak er niet zo'n drama van.
Je komt hier eeuwen niet en één simpele verwijzing maakt je meteen al weer van slag...
--> K&Wquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Houd rekening met invoerrechten hequote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Die vreten stroomquote:Op zondag 8 maart 2015 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, met een ijsklontjesmaker, vind ik zo leuk zo'n ding.
Welke... ik ben ook op zoekquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef er ook geen 1, onder andere daardoor en de inhoud is ook niet zo groot als je zou denken, maar toch vind ik ze cool.quote:
Ja maar...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal mijn fantasie dan ook maar niet delen
Geen prins op een wit paard?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal mijn fantasie dan ook maar niet delen
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, zonder ijsklontjesmaker, ik maak nooit ijsklontjes
een daewoo bij bol.com, zo ongeveer de goedkoopste, mijn spaarrekening is namelijk niet meer zo gevuldquote:
Die dingen gaan heel snel stuk heb ik weleens gehoordquote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verbaas me er af en toe nog over hoeveel er in mijn Amerikaanse koelkast past.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen 1, onder andere daardoor en de inhoud is ook niet zo groot als je zou denken, maar toch vind ik ze cool.
M'n neefje heeft volgens mij een Falcon DxD.... wat een ding zegquote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb een retro Smeg overwogen en dan mijn oude losse vriezer naar zolder, maar die dingen zijn niet te betalen. Nu een lekker overzichtelijk side by sidemodelquote:Op zondag 8 maart 2015 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar dat is juist het leukste aan zo'n bakbeest.
Of wil je zo'n 50's koelkast.
Een prins met dikke bankrekening dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een daewoo bij bol.com, zo ongeveer de goedkoopste, mijn spaarrekening is namelijk niet meer zo gevuld
Is leuk voor de kinderen, gekleurde klontjes maken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er af en toe nog over hoeveel er in mijn Amerikaanse koelkast past.
Die ijsklontjesmaker vind ik super hoor
De mijne gaat al 5 jaar mee, mijn ijsklontjesmakerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Die dingen gaan heel snel stuk heb ik weleens gehoord![]()
dus zonder ijsklontjesdinges is beter ...
Heb je mazzel, ik ken 2 mensen die liepen te vloekenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne gaat al 5 jaar mee, mijn ijsklontjesmaker
die mag zich meldenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een prins met dikke bankrekening dan?
Wat doe je met al die ijsklontjes?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne gaat al 5 jaar mee, mijn ijsklontjesmaker
Je méént hetquote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef sacha het volgende:
een ijsklontjes dinges heeft ook water nodig
Gekleurde Klontjes lukt niet met zo'n koelkast, aangezien het water uit de link omtrentquote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is leuk voor de kinderen, gekleurde klontjes maken.
Weer?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal ik maar weer van je gaan dromen dan?
Ik vloek ook weleensquote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik ken 2 mensen die liepen te vloeken
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef D. het volgende:
Hier een inbouwkoelkast, dus zo'n Amerikaan zal niet passen
[..]
Weer?
Toch wel, is ook al jaren geleden dat ik daar specifiek naar keek, misschien zijn er inmiddels ook al grotere modellen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er af en toe nog over hoeveel er in mijn Amerikaanse koelkast past.
Die ijsklontjesmaker vind ik super hoor
In drankjes, smoothies, shakes enzo en de rest in de vijverquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doe je met al die ijsklontjes?
wat is er zo leuk aan?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En tja, die ijsklontjesmaker, zo leuk.![]()
Die is knap gevaarlijk soms.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, daar willen we natuurlijk geen ruzie mee.
Verstandig van je dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een retro Smeg overwogen en dan mijn oude losse vriezer naar zolder, maar die dingen zijn niet te betalen. Nu een lekker overzichtelijk side by sidemodel
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, dat moest ik de Postbode wel 10 keer uitleggen
In dat geval zou ik niet voor zo'n stroomvreter gaan maar liever een goede koelkast kopen die wat kleiner is.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een daewoo bij bol.com, zo ongeveer de goedkoopste, mijn spaarrekening is namelijk niet meer zo gevuld
Wel ijsklontjes en gekoeld water, maar niet aangesloten op je waterleiding? Dat gaat dus niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik wil IJsklontjes en gekoeld water, maar die aftapleiding wil ik niet.. Plus zuinig natuurlijk..
Ik weet niet, misschien als je het elke dag kan doen dat het niet leuk is, een vriezer die ijsklontjes maakt, vind ik leuk. Raar ik.quote:
ik heb gewoon van die ijsklontbakkiesquote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien als je het elke dag kan doen dat het niet leuk is, een vriezer die ijsklontjes maakt, vind ik leuk. Raar ik.
Nu je het zegt...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je vandaag ergens een verslag gelezen dan?
Ik van die zakkies die je zelf moet vullen, veel handiger dan die bakjes ook, want meestal voordat ik bij de vriezer was, had ik de helft alweer gemorst.quote:
Dan alleen de ijsklontjesquote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel ijsklontjes en gekoeld water, maar niet aangesloten op je waterleiding? Dat gaat dus niet.
moet je iedere keer naar de bergingquote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vriezer staat in de berging beneden daar is de stroom gratis.
ijsklontjes kopen?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Die paar keer per jaar dat ik ijsblokjes nodig heb, koop ik ze wel bij de Sligro of zo.
Lekker veel voor weinig...
in Florence mikten we de ijsblokjes ( van kraanwater, smeeeerig) zo uit het schuifraam de Arno in.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:32 schreef D. het volgende:
Ik haal ijsblokjes altijd uit het glas op een terras, en bij bijv. de Mac bestel ik altijd zonder ijs
Zou niet weten waarom ik de boel nog wateriger moet hebben
Gemeenschappelijke stroom voor de hele flat via de servicekosten gedekt?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vriezer staat in de berging beneden daar is de stroom gratis.
Kwestie van plannen, kom er vaak genoeg langs.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je iedere keer naar de bergingook een gedoe...
je zou toch raar opkijken als je opeens een verslag in je inbox vondquote:Op zondag 8 maart 2015 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Heb je die naar de verkeerde gestuurd?
Ja, iedereen doet dat dus ik ook maar dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke stroom voor de hele flat via de servicekosten gedekt?
Ja hier op de hoek bij de Vomar hebben ze ze ook... Nee MM rijdt 20 KM extra voor goedkope blokjes bij de groothandelquote:
ik wist niet eens dat je die kon kopenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier op de hoek bij de Vomar hebben ze ze ook... Nee MM rijdt 20 KM extra voor goedkope blokjes bij de groothandel
PP is gewend om af te takken als ik zn verleden mag gelovenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke stroom voor de hele flat via de servicekosten gedekt?
Ijsblokjes bij de supermarkt kopen?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier op de hoek bij de Vomar hebben ze ze ook... Nee MM rijdt 20 KM extra voor goedkope blokjes bij de groothandel
Nee hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zou toch raar opkijken als je opeens een verslag in je inbox vond
ja oké maar dan betaal je meer voor dat apparaat denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mocht mijn man vanmorgen doen
Gelukkig heb je voor 50 cent genoeg lucht voor 4 banden
Sta nog steeds op de zwarte lijst bij UPC/Ziggo.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
PP is gewend om af te takken als ik zn verleden mag geloven
Ik zie regelmatig mensen met zo'n grote zakquote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ijsblokjes bij de supermarkt kopen?
In de grote stad PP.... op de Veluwe nog niet, en volgens mij aan de rand van de Randstad ook nog nietquote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ijsblokjes bij de supermarkt kopen?
Ik wel en dat vond ik best raar, hele grote zakken bij de supermarkt. Ok voor een feestje misschien wel handig, maar toch, vind ik raarder dan een ijsblokjesmachine in je koelkast.quote:
Moet je daar tegenwoordig ook al voor dokken ...?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mocht mijn man vanmorgen doen
Gelukkig heb je voor 50 cent genoeg lucht voor 4 banden
serieus?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig mensen met zo'n grote zak
Bij Total jaquote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je daar tegenwoordig ook al voor dokken ...?
Ik koop ze niet voor 1 glaasje cola of zo natuurlijk...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
zal wel voor de groothandel zijn dan, of voor een café, maar voor een normaal huishouden
lijkt het me idioot
Hmmmquote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucht heb ik om me heen, ijsblokjes niet...
Waarschijnlijk wel, dat is tegenwoordig allemaal hypermodern enzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja oké maar dan betaal je meer voor dat apparaat denk ik
ja gaat best lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan, geen idee van tijd momenteel, behalve dat het snel gaat.![]()
Alles ok bij jou?
De verschillen worden wel steeds groter heb ik het idee.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de grote stad PP.... op de Veluwe nog niet, en volgens mij aan de rand van de Randstad ook nog niet
Nee, hoeveel gebruik je dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koop ze niet voor 1 glaasje cola of zo natuurlijk...
Een paar euro, eigenlijk geen idee hoeveel precies.quote:
Ik werk er niet meer PP ... EN was nooit in de positie iets te doen... Sorry ... Over 2 maanden nog eens proberen bij Ziggo..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sta nog steeds op de zwarte lijst bij UPC/Ziggo.
van mij hoeft het nietquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds vandaag is 40+ het meest bezochte subforum
Mee eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
zal wel voor de groothandel zijn dan, of voor een café, maar voor een normaal huishouden
lijkt het me idioot
Ik gebruik zelf zelden ijs en niet bij whisky...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoeveel gebruik je dan?![]()
is het voor die whiskeyproeferijgevalletjes van je?
Ach, als je al dat soort nonsens grote verschillen noemtquote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De verschillen worden wel steeds groter heb ik het idee.
ah... oké... dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, al wist ik écht niet dat je die dingen kon kopenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar euro, eigenlijk geen idee hoeveel precies.
Meestal haal ik ze als ik ook andere dingen bij de Sligro of Hanos koop, voor feestjes en zo...
IJs in de whisk(e)yquote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoeveel gebruik je dan?![]()
is het voor die whiskeyproeferijgevalletjes van je?
Het is te koop, past denk ik ner in een vries lege ladequote:Op zondag 8 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
lijkt het me idioot
Mooi zo en jip, bijna weer voorbij.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja gaat best lekker
behalve dat het weekend alweer voorbij is
Ik had geen verslag he, daar kwam dat doorquote:Op zondag 8 maart 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja euh, jij kon de weg hierheen niet vinden
nou mooi zo maar ik ben nog steeds boos op KTquote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
ik weet wel een paar dingenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Met een ijsblokje kun je wel leuke dingen doen,
Wow je wekt wel elke keer weer de fantasie van ons alle mannen op met deze opmerking... Ook al spreek ik voor me zelfquote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Met een ijsblokje kun je wel leuke dingen doen, maar daarvoor volstaat zo'n bakje voor in de vriezer ook wel
niet alleen bij de mannenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow je wekt wel lke keer weer de fantazie van ons alle mannen op met eze opmerking... Ook al spreek voor me zelf
Even ergens tegenaan schoppen en weer verder.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
nou mooi zo maar ik ben nog steeds boos op KT
arme postbodequote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even ergens tegenaan schoppen en weer verder.
Wat doe jij al met je ijsblokje....quote:Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
niet alleen bij de mannenmaar ik spreek ook voor mezelf
Ik durf morgen de daglijst niet te publiceren.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:43 schreef D. het volgende:
ow... ik wel, maar ik dacht dat er nog een DM zou komen met het topic waar het wasquote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was je niet geïnformeerd over de vervroeging?
Watje.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf morgen de daglijst niet te publiceren.
Schijnheil !!!quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hartje ook van jou.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
nou mooi zo maar ik ben nog steeds boos op KT
Je wilde dit toch, niet zeuren dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeg.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, maar na een half uur gekaapt door ABO
Nou moe.quote:
Ik ging er vanuit dat dat zoveel tijd zou kosten dat het topic al vol zou zijn voor ieder een DM met topiclink zou hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik wel, maar ik dacht dat er nog een DM zou komen met het topic waar het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |