Ja zoiets, dat je met je staatslot van november op oudejaarsavond op de uitslag zit te wachten.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die ontbreekt wel behoorlijk....
Alsof je de hele maand al zit te wachten op de oudejaarstrekking van de staatsloterij, al precies weet wat je met die enorme jackpot zult gaan doen, en dat je dan 01-01 om 0.20 uur ontdekt dat je helemaal geen loten had gekocht
Mooi overzicht... 20 seconden...quote:
Volgens mij is dat wel een geslaagde poging.... 1 minuut 21quote:Op zondag 8 maart 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg de pest ik heb me net hier zitten uitsloven![]()
40+ / Recordpoging 2200 uur (de echte)
Vast beter dan jij... (denk ik)quote:Op zondag 8 maart 2015 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Ga maar naar dat Paris mens.... die kan vast ook wel een vaatwasser vullen
Huh...?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een geslaagde poging.... 1 minuut 21
Edit: nee, die ook niet.... nog weer een andere.
Alles OK.. Een oude DGK kennis die ik ineens zag posten..quote:
Ja dat zag ik iddquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alles OK.. Een oude DGK kennis die ik ineens zag posten..
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh... die had ik gemist....quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef Leandra het volgende:
Deze:
40+ / DE ECHTE RECORDPOGING POST SNEL
1 minuut 21
Deisyy 4 mod![]()
Dat zagen wij ookquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En die niks van mac adress spoofing snapt..quote:
Dan ben je in een half uur tijd niet veel verder gekomen...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
ik snap er dus écht geen zak meer van, wat is nou eigenlijk gebeurd
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef Leandra het volgende:
Deze:
40+ / DE ECHTE RECORDPOGING POST SNEL
1 minuut 21
Deisyy 4 mod![]()
Nee klopt...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je in een half uur tijd niet veel verder gekomen...
Jaren gedaan... Maar van PT geloof ik het welquote:Op zondag 8 maart 2015 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En die niks van mac adress spoofing snapt..
quote:
De Mac zit op de Utrechtsestraat, neem je me mee uit eten?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En die niks van mac adress spoofing snapt..
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren gedaan... Maar van PT geloof ik het wel
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren gedaan... Maar van PT geloof ik het wel
Natuurlijk, ik blijf me natuurlijk onder het gewone volk begevenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ken je ons straks nog, als je bij 'hen' hoort?
Oeh.... scherp droogmoddenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij deed tot niet meer mee aan die onzin?
En het ongewone volk dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik blijf me natuurlijk onder het gewone volk begeven
Kan jij afwassen?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De Mac zit op de Utrechtsestraat, neem je me mee uit eten?
Als jij betaalt..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De Mac zit op de Utrechtsestraat, neem je me mee uit eten?
Dat had er natuurlijk gewoon moeten staan, ik blijf me onder het ongewone volk begevenquote:
Ik begon me al oprecht zorgen te makenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had er natuurlijk gewoon moeten staan, ik blijf me onder het ongewone volk begeven
quote:
En ik al die tijd maar denken dat jij, als Nostalgist, zo conservatief zou zijn enzo....quote:
Een vaatwasser bij de Mac?! Voor de plastic bekers?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik begreep dat daar een vaatwasser was?
Nee, bij Nostalgist toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vaatwasser bij de Mac?! Voor de plastic bekers?
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is nog vervanging nodig binnenkort voor Ivo en Fredje.
Daar kan Sjoefie makkelijk overheen...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is nog vervanging nodig binnenkort voor Ivo en Fredje.
In de Mac?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik begreep dat daar een vaatwasser was?
Ik heb zomaar het idee dat jij niet aan Nostalgist zijn vaatwasser mag komenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, bij Nostalgist toch?
Die wil niet naar de Mac
Nee, bij jou thuis, jij wil niet naar de Mac.quote:
De Mac... er zijn grenzen...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat jij, als Nostalgist, zo conservatief zou zijn enzo....
En dan het meisje laten betalen![]()
![]()
Oh.... als het maar niet betekent dat ik zelf moet kokenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij niet aan Nostalgist zijn vaatwasser mag komen
Miele..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, bij jou thuis, jij wil niet naar de Mac.
Is het een beetje een fatsoenlijke vaatwasser?
Dan naar de KFCquote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, bij Nostalgist toch?
Die wil niet naar de Mac
Ik ben helemaal mezelf.quote:
Zo oud?quote:
Als je liever bij Mac of BK eet moet je wel heel slecht koken.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh.... als het maar niet betekent dat ik zelf moet koken
Jeetje.. Nu maak je het me moeilijk...quote:
Dit is het 40+ gedeelte, lief..quote:
Daarom moet ik een man hebben die kan koken, en ik begreep dat Nostalgist zo'n man is.... dat stond hier net gewoonquote:Op zondag 8 maart 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je liever bij Mac of BK eet moet je wel heel slecht koken.
quote:
Volgens mij kookt Nostalgist al voor iemand andersquote:Op zondag 8 maart 2015 22:35 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daarom moet ik een man hebben die kan koken, en ik begreep dat Nostalgist zo'n man is.... dat stond hier net gewoon
quote:
2 Euro voor een kleffe cheeseburger, wat half koude patat frites en een waterige cola is natuurlijk wel koopje.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je liever bij Mac of BK eet moet je wel heel slecht koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |