Kan jij afwassen?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De Mac zit op de Utrechtsestraat, neem je me mee uit eten?
Als jij betaalt..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De Mac zit op de Utrechtsestraat, neem je me mee uit eten?
Dat had er natuurlijk gewoon moeten staan, ik blijf me onder het ongewone volk begevenquote:
Ik begon me al oprecht zorgen te makenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had er natuurlijk gewoon moeten staan, ik blijf me onder het ongewone volk begeven
quote:
En ik al die tijd maar denken dat jij, als Nostalgist, zo conservatief zou zijn enzo....quote:
Een vaatwasser bij de Mac?! Voor de plastic bekers?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik begreep dat daar een vaatwasser was?
Nee, bij Nostalgist toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vaatwasser bij de Mac?! Voor de plastic bekers?
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is nog vervanging nodig binnenkort voor Ivo en Fredje.
Daar kan Sjoefie makkelijk overheen...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is nog vervanging nodig binnenkort voor Ivo en Fredje.
In de Mac?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik begreep dat daar een vaatwasser was?
Ik heb zomaar het idee dat jij niet aan Nostalgist zijn vaatwasser mag komenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, bij Nostalgist toch?
Die wil niet naar de Mac
Nee, bij jou thuis, jij wil niet naar de Mac.quote:
De Mac... er zijn grenzen...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat jij, als Nostalgist, zo conservatief zou zijn enzo....
En dan het meisje laten betalen![]()
![]()
Oh.... als het maar niet betekent dat ik zelf moet kokenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij niet aan Nostalgist zijn vaatwasser mag komen
Miele..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, bij jou thuis, jij wil niet naar de Mac.
Is het een beetje een fatsoenlijke vaatwasser?
Dan naar de KFCquote:Op zondag 8 maart 2015 22:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, bij Nostalgist toch?
Die wil niet naar de Mac
Ik ben helemaal mezelf.quote:
Zo oud?quote:
Als je liever bij Mac of BK eet moet je wel heel slecht koken.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh.... als het maar niet betekent dat ik zelf moet koken
Jeetje.. Nu maak je het me moeilijk...quote:
Dit is het 40+ gedeelte, lief..quote:
Daarom moet ik een man hebben die kan koken, en ik begreep dat Nostalgist zo'n man is.... dat stond hier net gewoonquote:Op zondag 8 maart 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je liever bij Mac of BK eet moet je wel heel slecht koken.
quote:
Volgens mij kookt Nostalgist al voor iemand andersquote:Op zondag 8 maart 2015 22:35 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daarom moet ik een man hebben die kan koken, en ik begreep dat Nostalgist zo'n man is.... dat stond hier net gewoon
quote:
2 Euro voor een kleffe cheeseburger, wat half koude patat frites en een waterige cola is natuurlijk wel koopje.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je liever bij Mac of BK eet moet je wel heel slecht koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |