--> K&Wquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een Amerikaanse koelkast aan het bestellen
Houd rekening met invoerrechten hequote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Die vreten stroomquote:Op zondag 8 maart 2015 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, met een ijsklontjesmaker, vind ik zo leuk zo'n ding.
Welke... ik ben ook op zoekquote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef er ook geen 1, onder andere daardoor en de inhoud is ook niet zo groot als je zou denken, maar toch vind ik ze cool.quote:
Ja maar...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal mijn fantasie dan ook maar niet delen
Geen prins op een wit paard?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal mijn fantasie dan ook maar niet delen
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, zonder ijsklontjesmaker, ik maak nooit ijsklontjes
een daewoo bij bol.com, zo ongeveer de goedkoopste, mijn spaarrekening is namelijk niet meer zo gevuldquote:
Die dingen gaan heel snel stuk heb ik weleens gehoordquote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verbaas me er af en toe nog over hoeveel er in mijn Amerikaanse koelkast past.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen 1, onder andere daardoor en de inhoud is ook niet zo groot als je zou denken, maar toch vind ik ze cool.
M'n neefje heeft volgens mij een Falcon DxD.... wat een ding zegquote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb een retro Smeg overwogen en dan mijn oude losse vriezer naar zolder, maar die dingen zijn niet te betalen. Nu een lekker overzichtelijk side by sidemodelquote:Op zondag 8 maart 2015 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar dat is juist het leukste aan zo'n bakbeest.
Of wil je zo'n 50's koelkast.
Een prins met dikke bankrekening dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een daewoo bij bol.com, zo ongeveer de goedkoopste, mijn spaarrekening is namelijk niet meer zo gevuld
Is leuk voor de kinderen, gekleurde klontjes maken.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er af en toe nog over hoeveel er in mijn Amerikaanse koelkast past.
Die ijsklontjesmaker vind ik super hoor
De mijne gaat al 5 jaar mee, mijn ijsklontjesmakerquote:Op zondag 8 maart 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Die dingen gaan heel snel stuk heb ik weleens gehoord![]()
dus zonder ijsklontjesdinges is beter ...
Heb je mazzel, ik ken 2 mensen die liepen te vloekenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne gaat al 5 jaar mee, mijn ijsklontjesmaker
die mag zich meldenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een prins met dikke bankrekening dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |