Gelijk heb je Leandraquote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als de een vraagt of m'n kind al in bed ligt, ik gewoon antwoord geef, een ander daardoor weer een andere opmerking maakt, en ik weer gewoon reageer, en het onderwerp daar even heen verschuift, dan word ik zo moe van het gejank van de types die gelijk vinden dat het gesprek maar naar OUD moet.
Als dat de insteek is dan kun je het in de SC nergens meer over hebben, voor ieder onderwerp (behalve je oude krakkemikkige lijf) is immers wel een ander subforum.
Hoezo zou het een verwijzing naar het juiste topic zijn?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een verwijzing naar het juiste topic ruzie noemt, dan moet je maar nooit echte ruzie krijgen...
Dat is tong, MM heb ik nog nooit over prostaatproblemen gehoord eigenlijk..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:14 schreef Leandra het volgende:
zodat MM hier lekker over z'n prostaatproblemen kan posten.
nu slaat jouw fantasie op hol, vanmiddag die van D. ook al. Hangt er iets in de lucht? Is het de lentezon?quote:
Volgende keer graag naar het juiste subforum verwijzen, want als het niet 40+ gerelateerd is dan is het hier kennelijk off-topic.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is tong, MM heb ik nog nooit over prostaatproblemen gehoord eigenlijk..
Wel wat andere dingen.
Toch ga ik nu twijfelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn prostaat werkt uitstekend, dank je...
volgens mij is daar hier helemaal geen discussie overquote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Hier ook al zulke discussies, over wat er wel en niet gepost mag worden.
Het is een openbaar forum.
Dat laatste waarschijnlijk, de topicverwijssuggesties die ik daarvoor heb zijn:quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu slaat jouw fantasie op hol, vanmiddag die van D. ook al. Hangt er iets in de lucht? Is het de lentezon?
Nog niet, maar ik vrees er wel voor, het begin is er al.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij is daar hier helemaal geen discussie over
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het onderwerp verschuift wel vaker, soms is Team Opzij bezig, soms gaat het een half topic over iemand die niet zo goed begrijpend leest en dan komt er een idioot langs die een koe wil aanschaffen (en dan is de maat wel vol)
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Hier ook al zulke discussies, over wat er wel en niet gepost mag worden.
Het is een openbaar forum.
Ik zeg wijselijk nietsquote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu slaat jouw fantasie op hol, vanmiddag die van D. ook al. Hangt er iets in de lucht? Is het de lentezon?
Joh, maak er niet zo'n drama van.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou het een verwijzing naar het juiste topic zijn?
Moeten er dan 5 users mee naar OUD omdat iemand mij hier iets vroeg over mijn zoon, en daar weer een paar reacties op kwamen?
Wat voor onderwerpen mogen nog wel in de SC hier?
Hey.quote:
Ja, volgens mij waren mevrouw Juup en ik tegelijk zwanger.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
MM heeft geen kinderen en haat ze...
De meeste van ons op KT na dan ook hebben er wel gewoon ervaring mee en we lullen er hier ook gewoon over zonder gezeik ... Volgens mij is de jouwe al bijna in de leeftijd van die van Juup's kleine meid..
Je weet dat ik hier eeuwen kom, ga dan niet doen alsof ik hier off-topic zit te posten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, maak er niet zo'n drama van.
Je komt hier eeuwen niet en één simpele verwijzing maakt je meteen al weer van slag...
Cool, met een ijsklontjesmaker, vind ik zo leuk zo'n ding.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een Amerikaanse koelkast aan het bestellen
Ik denk de ..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was best nogal lomp van je.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, maak er niet zo'n drama van.
Je komt hier eeuwen niet en één simpele verwijzing maakt je meteen al weer van slag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |