Dat schijnt nogal een zeikwijf te zijn....quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kookt Nostalgist al voor iemand anders
Vrouwen kunnen niet kokenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kookt Nostalgist al voor iemand anders
Ik pak alvast mijn boekje erbijquote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeh, nou heb je het gedaan, een bijna-blauwe boos gemaakt
Dan kan ie in het zeiktopic terechtquote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat schijnt nogal een zeikwijf te zijn....
Daar zijn we hier ook op voorbereidquote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En koken.. neuh..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zal mevrouw Nostalgist even het linkje sturenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zijn we hier ook op voorbereid![]()
40+ / Zeikhoek #2
quote:
Hai... Ook van DGK, toch?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zal mevrouw Nostalgist even het linkje sturen
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zal mevrouw Nostalgist even het linkje sturen
Hiquote:
Oeh.. dat waren tijden...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Minette het volgende:
[..]
Hi![]()
Ja, onder andere.... ik moest er vanmiddag nog aan denken, zittend in het zonnetje alsof het hoogzomer was in maart, net DGK.
Vanmiddag in de tuin waande ik me even in DGK....quote:
Neuh..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat mag ze dan weer niet doen, maar de vaatwasser inruimen is geen probleem?!
Bubbeltjes erbij ..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:43 schreef Minette het volgende:
[..]
Hi![]()
Ja, onder andere.... ik moest er vanmiddag nog aan denken, zittend in het zonnetje alsof het hoogzomer was in maart, net DGK.
Ja.. Heerlijke temperatuur en zon..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:46 schreef Minette het volgende:
[..]
Vanmiddag in de tuin waande ik me even in DGK....
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi ! Waar ga je je geluk proberen met je mobiel?
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben het zat, je gaat maar met dat Leandramens eten![]()
![]()
Hoezo vaatwasser?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat mag ze dan weer niet doen, maar de vaatwasser inruimen is geen probleem?!
Neuh, dat dan weer niet...quote:
Ja, volgens mij ben ik zelfs wat verkleurdquote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja.. Heerlijke temperatuur en zon..
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben het zat, je gaat maar met dat Leandramens eten![]()
![]()
Al uren..quote:
Nederlands huishouden ... Ja dan zal het wel jaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is bijna 23.00 uur en hij moet morgen naar school.... lijkt me wel dus
Wat groeit dat snel.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is bijna 23.00 uur en hij moet morgen naar school.... lijkt me wel dus
Kluskarwei klaar?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig weer lekker in het logeerbed, heb er afgelopen nacht ook prima geslapen, dus dan gewoon nog maar een nachtje
Nu al..quote:
Die zijn binnen no time volwassen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... bijna niet te geloven zo snel als het gaat.
Soneal was ook niet rap; hij liep met 66 weken pas (de oudste de avond voor z'n eerste verjaardag), en toen hij 2 was zei hij nog geen "mama", ondertussen kletst hij de oren van je hoofd....quote:Op zondag 8 maart 2015 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon is wat lui, hij verdomt het om te lopen en te praten,
Pas op wat ie met 666 weken gaat doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal was ook niet rap; hij liep met 66 weken pas (de oudste de avond voor z'n eerste verjaardag), en toen hij 2 was zei hij nog geen "mama", ondertussen kletst hij de oren van je hoofd....
Ik weet het... ik heb er nog een die in gedachten gisteren nog een baby was.... en die gaat komend zomer trouwen.quote:
'T is goed, ik ben er weg van..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij begon met Eddie Murphy, dan krijg je dat.
Ik zie die van mij nog tegen een paal aanrijden toen ik hem leerde fietsen en nu rookt ie meer dan zijn ouwe.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het... ik heb er nog een die in gedachten gisteren nog een baby was.... en die gaat komend zomer trouwen.
Nou, eigenlijk liep hij met 66 weken en 6 dagenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas op wat ie met 666 weken gaat doen.
Heb je dat even uitgerekend....quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk liep hij met 66 weken en 6 dagen![]()
Maar bijna 13 (jaar) lijkt me sowieso een leeftijd om problemen te veroorzaken
Gewoon de rekenmachine op m'n laptop hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je dat even uitgerekend....Ik zei maar wat.
Nee, dat snap ik, maar ik stond er niet bij stil dat het dus de pubertijd zou zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon de rekenmachine op m'n laptop hoor
Niet dat ik een ouderwetsche staartdeling zat te maken op een papiertje
Aan de ene kant maak ik me wat dat betreft om deze niet zo'n zorgen, het is een kind dat erg goed luistert en zich netjes aan de regels houdt.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn ouders moesten al op school langskomen toen ik jaar of 10 was.
--> OUDquote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant maak ik me wat dat betreft om deze niet zo'n zorgen, het is een kind dat erg goed luistert en zich netjes aan de regels houdt.
Aan de andere kant kan het bijna niet zo zijn dat hij zo braaf blijft, dus dan krijgen we met een beetje pech een puberteit die je graag had ingeruild voor een dwarse kleuter
ik was beide periodes braaf, dus dat kan ookquote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant maak ik me wat dat betreft om deze niet zo'n zorgen, het is een kind dat erg goed luistert en zich netjes aan de regels houdt.
Aan de andere kant kan het bijna niet zo zijn dat hij zo braaf blijft, dus dan krijgen we met een beetje pech een puberteit die je graag had ingeruild voor een dwarse kleuter
Andere tijden ook toen en liet me het kaas niet van het brood eten.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ie zn plek weet ///quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja stuur jij hem nog even naar de slaapkamer ook
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was beide periodes braaf, dus dat kan ook
Ik reageer er niet meer op, dan wordt MaMa boosquote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Andere tijden ook toen en liet me het kaas niet van het brood eten.
En daar luister jij naar?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Leandra het volgende:
Ik reageer er niet meer op, dan wordt MaMa boos
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ik reageer er niet meer op, dan wordt MaMa boos
Ah, jullie liggen elkaar niet zo.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon geen zin in ruzie met een jankbal.
Oops ... Je hebt er zin in ...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit ondeugend?quote:Op zondag 8 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was beide periodes braaf, dus dat kan ook
Nee hoor, maar als de een vraagt of m'n kind al in bed ligt, ik gewoon antwoord geef, een ander daardoor weer een andere opmerking maakt, en ik weer gewoon reageer, en het onderwerp daar even heen verschuift, dan word ik zo moe van het gejank van de types die gelijk vinden dat het gesprek maar naar OUD moet.quote:
Als je een verwijzing naar het juiste topic ruzie noemt, dan moet je maar nooit echte ruzie krijgen...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere uitleg.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als de een vraagt of m'n kind al in bed ligt, ik gewoon antwoord geef, een ander daardoor weer een andere opmerking maakt, en ik weer gewoon reageer, en het onderwerp daar even heen verschuift, dan word ik zo moe van het gejank van de types die gelijk vinden dat het gesprek maar naar OUD moet.
Als dat de insteek is dan kun je het in de SC nergens meer over hebben, voor ieder onderwerp (behalve je oude krakkemikkige lijf) is immers wel een ander subforum.
Omdat MM kennelijk doet alsof het mijn verantwoording is dat het nu even over de huiskleuter ging, terwijl ik daar niet eens over begon, en het gewoon het onderwerp werd.quote:
het onderwerp verschuift wel vaker, soms is Team Opzij bezig, soms gaat het een half topic over iemand die niet zo goed begrijpend leest en dan komt er een idioot langs die een koe wil aanschaffen (en dan is de maat wel vol)quote:Op zondag 8 maart 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als de een vraagt of m'n kind al in bed ligt, ik gewoon antwoord geef, een ander daardoor weer een andere opmerking maakt, en ik weer gewoon reageer, en het onderwerp daar even heen verschuift, dan word ik zo moe van het gejank van de types die gelijk vinden dat het gesprek maar naar OUD moet.
Als dat de insteek is dan kun je het in de SC nergens meer over hebben, voor ieder onderwerp (behalve je oude krakkemikkige lijf) is immers wel een ander subforum.
Mijn prostaat werkt uitstekend, dank je...quote:Op zondag 8 maart 2015 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat MM kennelijk doet alsof het mijn verantwoording is dat het nu even over de huiskleuter ging, terwijl ik daar niet eens over begon, en het gewoon het onderwerp werd.
Maar goed, iedereen dus naar OUD, zodat MM hier lekker over z'n prostaatproblemen kan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |