Volgens Wikipedia is een slager een persoon die beroepsmatig vlees voorbereidt voor de verkoop en/of verkoopt.quote:
Ik heb geen digitennequote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Is dit niet slecht voor de beeldwaliteit?
Het was toen nog analoog.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Is dit niet slecht voor de beeldwaliteit?
Tegenwoordig wel Juup, je flikkert wat soja en superfood in een burger en je bent vegetarische slager.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef Juup© het volgende:
Dus een vegetarische slager, dat klopt niet.
Dat strookt niet met de definitie van "slager".quote:Op zondag 8 maart 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel Juup, je flikkert wat soja en superfood in een burger en je bent vegetarische slager.
Daarom hebben wij Super-Fannquote:Op zondag 8 maart 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel Juup, je flikkert wat soja en superfood in een burger en je bent vegetarische slager.
Tsja, zo diep denk ik er niet over na.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de definitie van "slager".
Monsata sojarommel dus?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Er ligt hier ook nog gratis vegagehakt in de diepvries
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee al paar jaar geleden samen met dikke PC gekocht.
Klopt, maar zij hebben over de gehele wereld in diverse "markten" wel aardige invloed.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij niet, Monsanto is een heel enge club
Dat dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen idee, ik houd me absoluut niet bezig met E nummers.
Het moet lekker zijn.
Je mag het van mij noemen hoe je wil hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 00:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de definitie van "slager".
Het was héérlijk Pietquote:Op zondag 8 maart 2015 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen idee, ik houd me absoluut niet bezig met E nummers.
Het moet lekker zijn.
en waar komt ie te staan? naast je paard in de gang?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:43 schreef vaduz het volgende:
Ja, ik hoef er maar 1 en dan is een melkrobot een beetje prijzig.
een paard eet geen vlees domboquote:Op zondag 8 maart 2015 00:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat je zo een beest namaakbrokken geeft.
Zover wil ik niet gaan omdat ik het nog nooit geproefd heb, maar alleen al het soja gebeuren (en ja ik weet het, soja zit in bizar veel dingen verwerkt) op zich al zet mij aan het denken. Ik ben op zich een carnivoor en geen herbivoor, dus geef mij maar een lekker stuk vleesquote:
Zij heeft haar bed aan de logees gegeven gok ikquote:Op zondag 8 maart 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je man of vrouw, want uit je online status halen we niks///
Ik lust ook wel vlees hoor, érg lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan omdat ik het nog nooit geproefd heb, maar alleen al het soja gebeuren (en ja ik weet het, soja zit in bizar veel dingen verwerkt) op zich al zet mij aan het denken. Ik ben op zich een carnivoor en geen herbivoor, dus geef mij maar een lekker stuk vlees
Jij wordt maar weer verwendquote:Op zondag 8 maart 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was héérlijk Pietik heb twee broodjes met nepgehakt en twee broodjes met kaas op
ik zit stervensvol
Weet ik ook welquote:
Hahahaquote:Op zondag 8 maart 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Koeien kopen![]()
F&F / Koe kopen
Ga je die zelf melken?
Ik zorg zéér goed voor mezelf, maar dat kan héél goed zonder vleesquote:Op zondag 8 maart 2015 00:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Weet ik ook welMaar ja als je al niet goed voor jezelf zorgt, waarom zou je dan wel goed voor je paard zorgen.
Ah ok. als je daar net zo makkelijk in slaapt....quote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
molton etc gewassen, is nog niet droog en het logeerbed stond nog klaar
Wat jij wil.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik geen vlees meer eeten ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom niet
nee, dan moet ik de boel de volgende dag weer loshalen en opnieuw opmaken, deze oplossing is veel simpeler. We hebben vandaag mijn matras gekeerd en ik heb 'm met soda gereinigd ( einde van de huishoudelijke praat)quote:Op zondag 8 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok. als je daar net zo makkelijk in slaapt....
Ik zou dan gewoon een nachtje zonder molton doen
Jij bent weer lekker op dreef, heerlijk, ik kom binnenvallen, lees me in en je maakt me meteen weer blij.quote:
Hangt er vanaf wat je gebruikt om de luchtstroom op te wekken om de beesten omver te blazenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als een paard en een olifant, dat zijn ook geen dieren die je even omver blaast tenslotte....
Nah, is toch zo?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent weer lekker op dreef, heerlijk, ik kom binnenvallen, lees me in en je maakt me meteen weer blij.
Dus geen huismijt meer?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dan moet ik de boel de volgende dag weer loshalen en opnieuw opmaken, deze oplossing is veel simpeler. We hebben vandaag mijn matras gekeerd en ik heb 'm met soda gereinigd ( einde van de huishoudelijke praat)
Je bent in elk geval een rund als je denkt dat paarden vlees etenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:57 schreef vaduz het volgende:
Ik heb nog geen koe, zit nog in de orientatiefase.
Hij lult uit zijn dikke nek, hoewel vegetarisch gehakt natuurlijk ook onzin is, net als 0,0 % bier, maar daar gaat het niet om, als het maar lekker is, dat is het enige dat telt.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben bang dat die niet uit te roeien is, maar voor het frisse idee werkt het wel
Waar zeg ik dat te denken?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent in elk geval een rund als je denkt dat paarden vlees eten
0,0 % bier is een stuk beter voor mij, geloof mequote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij lult uit zijn dikke nek, hoewel vegetarisch gehakt natuurlijk ook onzin is, net als 0,0 % bier, maar daar gaat het niet om, als het maar lekker is, dat is het enige dat telt.
En hoe ze het noemen zal ons worst wezen toch...quote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
0,0 % bier is een stuk beter voor mij, geloof me
omdat je begon over namaakbrokken, dus je had je effe vergist met een hond, maar dat ga je natuurlijk niet toegeven, dat snap ik welquote:
Laat me raden, je bent een kloon van Fylax.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:00 schreef vaduz het volgende:
Zou ik maar niet proberen ook, je paard niest die chemische rotzooi direct uit.
precies en Radler is gewoon lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe ze het noemen zal ons worst wezen toch...
Nou dan ben je iig wel een clown, en nog een niet grappige ook.quote:
Niet gaan katten joh, hij is op zijn eigen manier gelukkig.quote:
valt meequote:Op zondag 8 maart 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je dronken of alleen maar aangeschoten?
moest ook wat suiker wegschrapenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn flesje niet meer open, dop is versuikerd
Alsof ik een kloon van een bestaand user zou kunnen maken.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ook niet de Vaduz die ik al langer ken
vuurtje erbijquote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn flesje niet meer open, dop is versuikerd
ahhhh verdammtquote:Op zondag 8 maart 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Fotoboek van User
met hoofdletter en streepjes, dus dat is hij niet...
Zit er regelmatig naast.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Fotoboek van User
met hoofdletter en streepjes, dus dat is hij niet...
Waar is ie gebleven?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dus deze is gewoon een nepprutser, nog nepper dan mijn gehakt van zoëven
rundergehakt?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het blijft altijd opletten met die kloons.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
de jouwe zijn vrij makkelijk te herkennenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft altijd opletten met die kloons.
Dat is wel heel erg nep danquote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt je naam toch ook aan laten passen ...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
niet zo lang als de echte Vaduz
zaterdag 4 februari 2012 @ 14:23
dus tis pas een groentje
Ik pak even mijn vragenlijstje erbij dan.quote:
Ja hier wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de jouwe zijn vrij makkelijk te herkennen
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,quote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt je naam toch ook aan laten passen ...
Das toch een eiland verderopquote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover de gaswinning? Protesteer jij er tegen?
jezus Juup, niet nuquote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover de gaswinning? Protesteer jij er tegen?
Dat was bekend hierquote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,
en FANN was er eerder dan FANvanhetlaatste uur
ik zag je deze week nog met de andere naam postenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,
en FANN was er eerder dan FANvanhetlaatste uur
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is Vaduz een linkshandige of een rechtshandige melker, of misschien gewoon een onhandige? Vragen, vragen, vragen.
Genetisch gemanipuleerde kloon.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is Vaduz een linkshandige of een rechtshandige melker, of misschien gewoon een onhandige? Vragen, vragen, vragen.
que?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.
En jij maar twee handen, lijkt me nog een pittig klusje dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.
Ik kan wel ff doorgaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb het wel maar mijn zin zo
Ik kan het ook met mijn voeten proberen, maar ben ook de jongste niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij maar twee handen, lijkt me nog een pittig klusje dan.
Morgen weer de kleine over de vloer?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb het wel maar mijn zin zo
Kalend?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik kan het ook met mijn voeten proberen, maar ben ook de jongste niet meer.
Toen King vroeg of ik het paswoord nog wist, dat was toch FAnnvanhetlaatsteuur of fanvanheteersteuur? Die laatste kan niet want daar weet ik het paswoord niet meer vanquote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zag je deze week nog met de andere naam posten
IK ook niet, ik hanteer deze usename al vanaf het begin dat ik hier kom. Dat wil niet zeggen dat ik geen kloons heb, maar die waren noodzakelijk toen en daar zat ook de naam juup in verwerkt.quote:
Nee hoor, maar goed ik ben ook homo, dan kan dat best.quote:
Ik nietquote:Op zondag 8 maart 2015 01:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
IK ook niet, ik hanteer deze usename al vanaf het begin dat ik hier kom.
Welkom.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik kan het ook met mijn voeten proberen, maar ben ook de jongste niet meer.
gelden daar andere regels voor?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, maar goed ik ben ook homo, dan kan dat best.
spuit 11quote:Op zondag 8 maart 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe gaat het met de koe? F&F / Koe kopen
Geen idee, al sla je me dood, of nee doe dat maar liever niet.quote:
ik heb ook nog een redelijke bos haarquote:Op zondag 8 maart 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Mo loopt nog rond als een Neanderthaler
Zeker weten met mijn knots.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Mo loopt nog rond als een Neanderthaler
Gewoon opvragenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen King vroeg of ik het paswoord nog wist, dat was toch FAnnvanhetlaatsteuur of fanvanheteersteuur? Die laatste kan niet want daar weet ik het paswoord niet meer van
Want die wordt dan om 7 uur op zondag voor je deur gedumpt?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope, anders had ik allang in bed gelegen.
Het is een Russische koe, die geven extra veel melk, maar dat weet jij dus niet.quote:
die andere is wel errug langquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, heb ik met FANN al gedaan, zo heet ik liever, lekker kort![]()
ik hou van kort
Nee, weet jij wel hoe ik het werkend kan krijgen soms?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je walnuts op windows 7 nog werkend gekregen?
Stormlooptopic trouwens![]()
GAM / Walnuts
Причём здесь русская корова?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Russische koe, die geven extra veel melk, maar dat weet jij dus niet.
Jaquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, weet jij wel hoe ik het werkend kan krijgen soms?
FANN is zo technisch...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, weet jij wel hoe ik het werkend kan krijgen soms?
en pittig!quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, heb ik met FANN al gedaan, zo heet ik liever, lekker kort![]()
ik hou van kort
Doping.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Russische koe, die geven extra veel melk, maar dat weet jij dus niet.
Welk schroefje? Welk nippeltje?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
je moet het schroefje en het nippeltje rechtsom draaien
Nee ik vroeg waarom jullie het over een russische koe hebben. Verhalen dat russische koeien meer zouden geven heb ik nog nooit van gehoord.quote:
is zo puntigquote:Op zondag 8 maart 2015 01:27 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet ze bij Juup op het dak gaan zitten
Weer iets bijgeleerd, tip als je er een koopt neem een Russische.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik vroeg waarom jullie het over een russische koe hebben. Verhalen dat russische koeien meer zouden geven heb ik nog nooit van gehoord.
De Nederlandse koeien geven meeste melk dat is internationaal bekend.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik vroeg waarom jullie het over een russische koe hebben. Verhalen dat russische koeien meer zouden geven heb ik nog nooit van gehoord.
Nee johquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Want die wordt dan om 7 uur op zondag voor je deur gedumpt?
Daarom vraag ik hier op fok! om advies, maar niemand die wil helpen.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Nederlandse koeien geven meeste melk dat is internationaal bekend.
Boer zoekt koe?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
Daarom vraag ik hier op fok! om advies, maar niemand die wil helpen.
Zelf heb ik meer kijk op paarden en het klonen daarvan maar ik ken wel iemand die er bij koeien alles vanaf weet.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
De gesloten afdelingquote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee johMaar ik wil wel uitgeslapen zijn voordat storm weer hier is.
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Meer ervaring wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Dat laatste.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkonquote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Soms.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
zéker, dat kan ookquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
wat was de vraag?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Klopt ! Ik heb gras op mn balkonvloerquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel opletten dat dat beest niet geliquideerd wordt
Dank je.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.
De groeten voor hem als ie meteen zo binnenvaltquote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.
Die is inmiddels gedresseerd, bij tak duikt ie ,,,, tatatatata gaat aan hem voorbijquote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het zal je toch maar gebeuren dat ze de verkeerde koe liquideren
Vraag het hem?Of Google het.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:43 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens of mod Peter bij de rabobank werkt?
Nee die werk bij de ING hoezo?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:43 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens of mod Peter bij de rabobank werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |