Ik zorg zéér goed voor mezelf, maar dat kan héél goed zonder vleesquote:Op zondag 8 maart 2015 00:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Weet ik ook welMaar ja als je al niet goed voor jezelf zorgt, waarom zou je dan wel goed voor je paard zorgen.
Ah ok. als je daar net zo makkelijk in slaapt....quote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
molton etc gewassen, is nog niet droog en het logeerbed stond nog klaar
Wat jij wil.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik geen vlees meer eeten ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom niet
nee, dan moet ik de boel de volgende dag weer loshalen en opnieuw opmaken, deze oplossing is veel simpeler. We hebben vandaag mijn matras gekeerd en ik heb 'm met soda gereinigd ( einde van de huishoudelijke praat)quote:Op zondag 8 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok. als je daar net zo makkelijk in slaapt....
Ik zou dan gewoon een nachtje zonder molton doen
Jij bent weer lekker op dreef, heerlijk, ik kom binnenvallen, lees me in en je maakt me meteen weer blij.quote:
Hangt er vanaf wat je gebruikt om de luchtstroom op te wekken om de beesten omver te blazenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als een paard en een olifant, dat zijn ook geen dieren die je even omver blaast tenslotte....
Nah, is toch zo?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent weer lekker op dreef, heerlijk, ik kom binnenvallen, lees me in en je maakt me meteen weer blij.
Dus geen huismijt meer?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dan moet ik de boel de volgende dag weer loshalen en opnieuw opmaken, deze oplossing is veel simpeler. We hebben vandaag mijn matras gekeerd en ik heb 'm met soda gereinigd ( einde van de huishoudelijke praat)
Je bent in elk geval een rund als je denkt dat paarden vlees etenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:57 schreef vaduz het volgende:
Ik heb nog geen koe, zit nog in de orientatiefase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |