Volgens Wikipedia is een slager een persoon die beroepsmatig vlees voorbereidt voor de verkoop en/of verkoopt.quote:
Ik heb geen digitennequote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Is dit niet slecht voor de beeldwaliteit?
Het was toen nog analoog.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Is dit niet slecht voor de beeldwaliteit?
Tegenwoordig wel Juup, je flikkert wat soja en superfood in een burger en je bent vegetarische slager.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef Juup© het volgende:
Dus een vegetarische slager, dat klopt niet.
Dat strookt niet met de definitie van "slager".quote:Op zondag 8 maart 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel Juup, je flikkert wat soja en superfood in een burger en je bent vegetarische slager.
Daarom hebben wij Super-Fannquote:Op zondag 8 maart 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel Juup, je flikkert wat soja en superfood in een burger en je bent vegetarische slager.
Tsja, zo diep denk ik er niet over na.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de definitie van "slager".
Monsata sojarommel dus?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Er ligt hier ook nog gratis vegagehakt in de diepvries
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee al paar jaar geleden samen met dikke PC gekocht.
Klopt, maar zij hebben over de gehele wereld in diverse "markten" wel aardige invloed.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij niet, Monsanto is een heel enge club
Dat dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen idee, ik houd me absoluut niet bezig met E nummers.
Het moet lekker zijn.
Je mag het van mij noemen hoe je wil hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 00:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de definitie van "slager".
Het was héérlijk Pietquote:Op zondag 8 maart 2015 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen idee, ik houd me absoluut niet bezig met E nummers.
Het moet lekker zijn.
en waar komt ie te staan? naast je paard in de gang?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:43 schreef vaduz het volgende:
Ja, ik hoef er maar 1 en dan is een melkrobot een beetje prijzig.
een paard eet geen vlees domboquote:Op zondag 8 maart 2015 00:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat je zo een beest namaakbrokken geeft.
Zover wil ik niet gaan omdat ik het nog nooit geproefd heb, maar alleen al het soja gebeuren (en ja ik weet het, soja zit in bizar veel dingen verwerkt) op zich al zet mij aan het denken. Ik ben op zich een carnivoor en geen herbivoor, dus geef mij maar een lekker stuk vleesquote:
Zij heeft haar bed aan de logees gegeven gok ikquote:Op zondag 8 maart 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je man of vrouw, want uit je online status halen we niks///
Ik lust ook wel vlees hoor, érg lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan omdat ik het nog nooit geproefd heb, maar alleen al het soja gebeuren (en ja ik weet het, soja zit in bizar veel dingen verwerkt) op zich al zet mij aan het denken. Ik ben op zich een carnivoor en geen herbivoor, dus geef mij maar een lekker stuk vlees
Jij wordt maar weer verwendquote:Op zondag 8 maart 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was héérlijk Pietik heb twee broodjes met nepgehakt en twee broodjes met kaas op
ik zit stervensvol
Weet ik ook welquote:
Hahahaquote:Op zondag 8 maart 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Koeien kopen![]()
F&F / Koe kopen
Ga je die zelf melken?
Ik zorg zéér goed voor mezelf, maar dat kan héél goed zonder vleesquote:Op zondag 8 maart 2015 00:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Weet ik ook welMaar ja als je al niet goed voor jezelf zorgt, waarom zou je dan wel goed voor je paard zorgen.
Ah ok. als je daar net zo makkelijk in slaapt....quote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
molton etc gewassen, is nog niet droog en het logeerbed stond nog klaar
Wat jij wil.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik geen vlees meer eeten ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom niet
nee, dan moet ik de boel de volgende dag weer loshalen en opnieuw opmaken, deze oplossing is veel simpeler. We hebben vandaag mijn matras gekeerd en ik heb 'm met soda gereinigd ( einde van de huishoudelijke praat)quote:Op zondag 8 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok. als je daar net zo makkelijk in slaapt....
Ik zou dan gewoon een nachtje zonder molton doen
Jij bent weer lekker op dreef, heerlijk, ik kom binnenvallen, lees me in en je maakt me meteen weer blij.quote:
Hangt er vanaf wat je gebruikt om de luchtstroom op te wekken om de beesten omver te blazenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als een paard en een olifant, dat zijn ook geen dieren die je even omver blaast tenslotte....
Nah, is toch zo?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent weer lekker op dreef, heerlijk, ik kom binnenvallen, lees me in en je maakt me meteen weer blij.
Dus geen huismijt meer?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dan moet ik de boel de volgende dag weer loshalen en opnieuw opmaken, deze oplossing is veel simpeler. We hebben vandaag mijn matras gekeerd en ik heb 'm met soda gereinigd ( einde van de huishoudelijke praat)
Je bent in elk geval een rund als je denkt dat paarden vlees etenquote:Op zondag 8 maart 2015 00:57 schreef vaduz het volgende:
Ik heb nog geen koe, zit nog in de orientatiefase.
Hij lult uit zijn dikke nek, hoewel vegetarisch gehakt natuurlijk ook onzin is, net als 0,0 % bier, maar daar gaat het niet om, als het maar lekker is, dat is het enige dat telt.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben bang dat die niet uit te roeien is, maar voor het frisse idee werkt het wel
Waar zeg ik dat te denken?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent in elk geval een rund als je denkt dat paarden vlees eten
0,0 % bier is een stuk beter voor mij, geloof mequote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij lult uit zijn dikke nek, hoewel vegetarisch gehakt natuurlijk ook onzin is, net als 0,0 % bier, maar daar gaat het niet om, als het maar lekker is, dat is het enige dat telt.
En hoe ze het noemen zal ons worst wezen toch...quote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
0,0 % bier is een stuk beter voor mij, geloof me
omdat je begon over namaakbrokken, dus je had je effe vergist met een hond, maar dat ga je natuurlijk niet toegeven, dat snap ik welquote:
Laat me raden, je bent een kloon van Fylax.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:00 schreef vaduz het volgende:
Zou ik maar niet proberen ook, je paard niest die chemische rotzooi direct uit.
precies en Radler is gewoon lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe ze het noemen zal ons worst wezen toch...
Nou dan ben je iig wel een clown, en nog een niet grappige ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |