Hij lult uit zijn dikke nek, hoewel vegetarisch gehakt natuurlijk ook onzin is, net als 0,0 % bier, maar daar gaat het niet om, als het maar lekker is, dat is het enige dat telt.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben bang dat die niet uit te roeien is, maar voor het frisse idee werkt het wel
Waar zeg ik dat te denken?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent in elk geval een rund als je denkt dat paarden vlees eten
0,0 % bier is een stuk beter voor mij, geloof mequote:Op zondag 8 maart 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij lult uit zijn dikke nek, hoewel vegetarisch gehakt natuurlijk ook onzin is, net als 0,0 % bier, maar daar gaat het niet om, als het maar lekker is, dat is het enige dat telt.
En hoe ze het noemen zal ons worst wezen toch...quote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
0,0 % bier is een stuk beter voor mij, geloof me
omdat je begon over namaakbrokken, dus je had je effe vergist met een hond, maar dat ga je natuurlijk niet toegeven, dat snap ik welquote:
Laat me raden, je bent een kloon van Fylax.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:00 schreef vaduz het volgende:
Zou ik maar niet proberen ook, je paard niest die chemische rotzooi direct uit.
precies en Radler is gewoon lekkerquote:Op zondag 8 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe ze het noemen zal ons worst wezen toch...
Nou dan ben je iig wel een clown, en nog een niet grappige ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |