de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,quote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt je naam toch ook aan laten passen ...
Das toch een eiland verderopquote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover de gaswinning? Protesteer jij er tegen?
jezus Juup, niet nuquote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover de gaswinning? Protesteer jij er tegen?
Dat was bekend hierquote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,
en FANN was er eerder dan FANvanhetlaatste uur
ik zag je deze week nog met de andere naam postenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,
en FANN was er eerder dan FANvanhetlaatste uur
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is Vaduz een linkshandige of een rechtshandige melker, of misschien gewoon een onhandige? Vragen, vragen, vragen.
Genetisch gemanipuleerde kloon.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is Vaduz een linkshandige of een rechtshandige melker, of misschien gewoon een onhandige? Vragen, vragen, vragen.
que?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.
En jij maar twee handen, lijkt me nog een pittig klusje dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.
Ik kan wel ff doorgaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb het wel maar mijn zin zo
Ik kan het ook met mijn voeten proberen, maar ben ook de jongste niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij maar twee handen, lijkt me nog een pittig klusje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |