Niet gaan katten joh, hij is op zijn eigen manier gelukkig.quote:
valt meequote:Op zondag 8 maart 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je dronken of alleen maar aangeschoten?
moest ook wat suiker wegschrapenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn flesje niet meer open, dop is versuikerd
Alsof ik een kloon van een bestaand user zou kunnen maken.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ook niet de Vaduz die ik al langer ken
vuurtje erbijquote:Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn flesje niet meer open, dop is versuikerd
ahhhh verdammtquote:Op zondag 8 maart 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Fotoboek van User
met hoofdletter en streepjes, dus dat is hij niet...
Zit er regelmatig naast.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Fotoboek van User
met hoofdletter en streepjes, dus dat is hij niet...
Waar is ie gebleven?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dus deze is gewoon een nepprutser, nog nepper dan mijn gehakt van zoëven
rundergehakt?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het blijft altijd opletten met die kloons.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
de jouwe zijn vrij makkelijk te herkennenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft altijd opletten met die kloons.
Dat is wel heel erg nep danquote:Op zondag 8 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt je naam toch ook aan laten passen ...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
niet zo lang als de echte Vaduz
zaterdag 4 februari 2012 @ 14:23
dus tis pas een groentje
Ik pak even mijn vragenlijstje erbij dan.quote:
Ja hier wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de jouwe zijn vrij makkelijk te herkennen
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,quote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt je naam toch ook aan laten passen ...
Das toch een eiland verderopquote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover de gaswinning? Protesteer jij er tegen?
jezus Juup, niet nuquote:Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe sta jij tegenover de gaswinning? Protesteer jij er tegen?
Dat was bekend hierquote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,
en FANN was er eerder dan FANvanhetlaatste uur
ik zag je deze week nog met de andere naam postenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
de échte Vaduz post nog gewoon hoor ... ik post niet meer onder die andere namen,
en FANN was er eerder dan FANvanhetlaatste uur
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is Vaduz een linkshandige of een rechtshandige melker, of misschien gewoon een onhandige? Vragen, vragen, vragen.
Genetisch gemanipuleerde kloon.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is Vaduz een linkshandige of een rechtshandige melker, of misschien gewoon een onhandige? Vragen, vragen, vragen.
que?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.
En jij maar twee handen, lijkt me nog een pittig klusje dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Allebei de handen. Een koe heeft 4 uiers, heb niet de hele dag.
Ik kan wel ff doorgaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb het wel maar mijn zin zo
Ik kan het ook met mijn voeten proberen, maar ben ook de jongste niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij maar twee handen, lijkt me nog een pittig klusje dan.
Morgen weer de kleine over de vloer?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik heb het wel maar mijn zin zo
Kalend?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik kan het ook met mijn voeten proberen, maar ben ook de jongste niet meer.
Toen King vroeg of ik het paswoord nog wist, dat was toch FAnnvanhetlaatsteuur of fanvanheteersteuur? Die laatste kan niet want daar weet ik het paswoord niet meer vanquote:Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zag je deze week nog met de andere naam posten
IK ook niet, ik hanteer deze usename al vanaf het begin dat ik hier kom. Dat wil niet zeggen dat ik geen kloons heb, maar die waren noodzakelijk toen en daar zat ook de naam juup in verwerkt.quote:
Nee hoor, maar goed ik ben ook homo, dan kan dat best.quote:
Ik nietquote:Op zondag 8 maart 2015 01:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
IK ook niet, ik hanteer deze usename al vanaf het begin dat ik hier kom.
Welkom.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik kan het ook met mijn voeten proberen, maar ben ook de jongste niet meer.
gelden daar andere regels voor?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, maar goed ik ben ook homo, dan kan dat best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |