De Nederlandse koeien geven meeste melk dat is internationaal bekend.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik vroeg waarom jullie het over een russische koe hebben. Verhalen dat russische koeien meer zouden geven heb ik nog nooit van gehoord.
Nee johquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Want die wordt dan om 7 uur op zondag voor je deur gedumpt?
Daarom vraag ik hier op fok! om advies, maar niemand die wil helpen.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Nederlandse koeien geven meeste melk dat is internationaal bekend.
Boer zoekt koe?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
Daarom vraag ik hier op fok! om advies, maar niemand die wil helpen.
Zelf heb ik meer kijk op paarden en het klonen daarvan maar ik ken wel iemand die er bij koeien alles vanaf weet.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
De gesloten afdelingquote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee johMaar ik wil wel uitgeslapen zijn voordat storm weer hier is.
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Meer ervaring wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Dat laatste.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkonquote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Soms.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
zéker, dat kan ookquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
wat was de vraag?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Klopt ! Ik heb gras op mn balkonvloerquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |