spuit 11quote:Op zondag 8 maart 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe gaat het met de koe? F&F / Koe kopen
Geen idee, al sla je me dood, of nee doe dat maar liever niet.quote:
ik heb ook nog een redelijke bos haarquote:Op zondag 8 maart 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Mo loopt nog rond als een Neanderthaler
Zeker weten met mijn knots.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Mo loopt nog rond als een Neanderthaler
Gewoon opvragenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen King vroeg of ik het paswoord nog wist, dat was toch FAnnvanhetlaatsteuur of fanvanheteersteuur? Die laatste kan niet want daar weet ik het paswoord niet meer van
Want die wordt dan om 7 uur op zondag voor je deur gedumpt?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope, anders had ik allang in bed gelegen.
Het is een Russische koe, die geven extra veel melk, maar dat weet jij dus niet.quote:
die andere is wel errug langquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, heb ik met FANN al gedaan, zo heet ik liever, lekker kort![]()
ik hou van kort
Nee, weet jij wel hoe ik het werkend kan krijgen soms?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je walnuts op windows 7 nog werkend gekregen?
Stormlooptopic trouwens![]()
GAM / Walnuts
Причём здесь русская корова?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Russische koe, die geven extra veel melk, maar dat weet jij dus niet.
Jaquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, weet jij wel hoe ik het werkend kan krijgen soms?
FANN is zo technisch...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, weet jij wel hoe ik het werkend kan krijgen soms?
en pittig!quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, heb ik met FANN al gedaan, zo heet ik liever, lekker kort![]()
ik hou van kort
Doping.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een Russische koe, die geven extra veel melk, maar dat weet jij dus niet.
Welk schroefje? Welk nippeltje?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
je moet het schroefje en het nippeltje rechtsom draaien
Nee ik vroeg waarom jullie het over een russische koe hebben. Verhalen dat russische koeien meer zouden geven heb ik nog nooit van gehoord.quote:
is zo puntigquote:Op zondag 8 maart 2015 01:27 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet ze bij Juup op het dak gaan zitten
Weer iets bijgeleerd, tip als je er een koopt neem een Russische.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik vroeg waarom jullie het over een russische koe hebben. Verhalen dat russische koeien meer zouden geven heb ik nog nooit van gehoord.
De Nederlandse koeien geven meeste melk dat is internationaal bekend.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik vroeg waarom jullie het over een russische koe hebben. Verhalen dat russische koeien meer zouden geven heb ik nog nooit van gehoord.
Nee johquote:Op zondag 8 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Want die wordt dan om 7 uur op zondag voor je deur gedumpt?
Daarom vraag ik hier op fok! om advies, maar niemand die wil helpen.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Nederlandse koeien geven meeste melk dat is internationaal bekend.
Boer zoekt koe?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
Daarom vraag ik hier op fok! om advies, maar niemand die wil helpen.
Zelf heb ik meer kijk op paarden en het klonen daarvan maar ik ken wel iemand die er bij koeien alles vanaf weet.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'quote:Op zondag 8 maart 2015 01:30 schreef vaduz het volgende:
M
[..]
De gesloten afdelingquote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee johMaar ik wil wel uitgeslapen zijn voordat storm weer hier is.
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Meer ervaring wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Dat laatste.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkonquote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Soms.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
zéker, dat kan ookquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
wat was de vraag?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Klopt ! Ik heb gras op mn balkonvloerquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel opletten dat dat beest niet geliquideerd wordt
Dank je.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.
De groeten voor hem als ie meteen zo binnenvaltquote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.
Die is inmiddels gedresseerd, bij tak duikt ie ,,,, tatatatata gaat aan hem voorbijquote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het zal je toch maar gebeuren dat ze de verkeerde koe liquideren
Vraag het hem?Of Google het.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:43 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens of mod Peter bij de rabobank werkt?
Nee die werk bij de ING hoezo?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:43 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens of mod Peter bij de rabobank werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |