De gesloten afdelingquote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...quote:Op zondag 8 maart 2015 01:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee johMaar ik wil wel uitgeslapen zijn voordat storm weer hier is.
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook geen 'hier op fok'![]()
dit is 40+
Meer ervaring wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Dat laatste.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus een normale tijd in het weekend dan ... En anders op school en dan haal jij dr op of zo ...
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkonquote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook eerst in F & F. Verder lijkt het dat hier meer kennis is als bij de jonge lui.
Soms.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
zéker, dat kan ookquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Soms kun je hier nog een serieus antwoord verwachten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
wat was de vraag?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Klopt ! Ik heb gras op mn balkonvloerquote:Op zondag 8 maart 2015 01:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben allemaal een koe met 4 uiers in de achtertuin staan. Bij chufi staat hij op het balkon
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel opletten dat dat beest niet geliquideerd wordt
Dank je.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.
De groeten voor hem als ie meteen zo binnenvaltquote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vaduz even door de war met die en de streepjes maar vind dat we toch respectvol moeten omgaan met iedereen die net 40+ is geworden.
Die is inmiddels gedresseerd, bij tak duikt ie ,,,, tatatatata gaat aan hem voorbijquote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het zal je toch maar gebeuren dat ze de verkeerde koe liquideren
Vraag het hem?Of Google het.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:43 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens of mod Peter bij de rabobank werkt?
Nee die werk bij de ING hoezo?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:43 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens of mod Peter bij de rabobank werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |