Jij doet alles voor de laatste post.quote:
Juist, en ik ben niet eens ongesteldquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... kutbuien hebben we allemaal weleens
ken je nagaan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FANN had vroeger een lapofobie waarvan we haar hebben genezen. Nu is ze een beetje doorgeslagen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ken je nagaan....
Dat zei ik overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN had vroeger een lapofobie waarvan we haar hebben genezen. Nu is ze een beetje doorgeslagen.![]()
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
Arcee kloon geconstateerdquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN had vroeger een lapofobie waarvan we haar hebben genezen. Nu is ze een beetje doorgeslagen.![]()
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
Ik compenseer dat wat jij allemaal vergeet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef FANN het volgende:
![]()
ik ben eroverheen gegroeid denk ik...
en waarom onthou jij zulke dingen?
Dat moet dat véél zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik compenseer dat wat jij allemaal vergeet.
Mij vallen zulke dingen ook op, als rechtgeaarde azijnpisser.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik, maar MM is in zo'n moodswing
Jij hebt af en toe snoepaanvallen of zo? Ik hoor je nu steeds vaker zulke dingen zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet handig om het pak koekjes dat ik voor de logees gehaald had zelf leeg te eten
Dan eten de logees maar nietsquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet handig om het pak koekjes dat ik voor de logees gehaald had zelf leeg te eten
Misschien zwanger?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe snoepaanvallen of zo? Ik hoor je nu steeds vaker zulke dingen zeggen
als ik heel moe ben iddquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe snoepaanvallen of zo? Ik hoor je nu steeds vaker zulke dingen zeggen
Ik ben soms een beetje pa maar dat telt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat ben je dan vaak de laatste tijd?
Ik heb op het moment wel een chocolademelk tic, moet ik uitkijken dat ik geen liter chocomel per dagquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje pa maar dat telt natuurlijk niet.
Ken alleen cola tic, chocolademelk tic heb ik nooit geprobeerd, lijkt me ook goor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb op het moment wel een chocolademelk tic, moet ik uitkijken dat ik geen liter chocomel per dag
drink
ja. Te veel werken, te veel huishouden en de hooikoorts is weer begonnen en daar ben ik de eerste tijd ook heel moe van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat ben je dan vaak de laatste tijd?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik, maar MM is in zo'n moodswing
Niet met jou, gewoon in het algemeenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
met mij? nee dat wil je niet, dat weet ik héél zeker
Maar moppie dan moet je geen koekies gaat vreten.... zoek iets anders dan... fruit ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja. Te veel werken, te veel huishouden en de hooikoorts is weer begonnen en daar ben ik de eerste tijd ook heel moe van.
quote:
er ging ook al een smoothie inquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar moppie dan moet je geen koekies gaat vreten.... zoek iets anders dan... fruit ofzo
Ik heb geen bui, ik zit prima in mijn vel, maar ik vind het wel leuk dat jij denkt dat ik een bui heb.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]jawel......... jij hebt soms van die buien, da's écht waar
vraag maar aan Mevr. MM die gaat
dat vast beamen
Van mij mag je in dit geval een aanname over mij doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen bui, ik zit prima in mijn vel, maar ik vind het wel leuk dat jij denkt dat ik een bui heb.
En ik denk ook wel waarom jij dat denkt, maar dat is een aanname en die mogen hier niet meer...
serieus?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tijdens. Hap, slok, hap, slok, hap...
Nee, ik hou dat voor me...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Van mij mag je in dit geval een aanname over mij doen
kloptquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
dan is het de suiker, je bent verslaafd aan suiker...
klinkt ook best geil eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... doe nou...... toe dan.......
Nee!quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... doe nou...... toe dan.......
Newbie heeft deel 4 geopend buiten de reeks en OP is fucked .quote:
Ter verbeteringquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je willen ruilen dan? Met welk doel?
dat reeksen is ook gewoon kut, handig soms maar gewoon kutquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Newbie heeft deel 4 geopend buiten de reeks en OP is fucked .
Karina moet dat eigenlijk fixen, maar we hebben FB nog niet gevonden.
Of je krijgt migraine van de snoepaanvallen....quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De vorige snoepaanval kwam door migraine, ook zo'n fijn iets.
nopequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je krijgt migraine van de snoepaanvallen....
Gewoon een nieuwe 4 openen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Newbie heeft deel 4 geopend buiten de reeks en OP is fucked .
Karina moet dat eigenlijk fixen, maar we hebben FB nog niet gevonden.
Of 4 volmaken en dan de volgende 5 noemenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even Karina vragen en het is zo opgelost.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja. Te veel werken, te veel huishouden en de hooikoorts is weer begonnen en daar ben ik de eerste tijd ook heel moe van.
Echt erg dat topic jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGEN
Hap, slik, weg.
die vent is gewoon luiquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGEN
Hap, slik, weg.
Zoals een groot deel van de wereldbevolking.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het de suiker, je bent verslaafd aan suiker...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals een groot deel van de wereldbevolking.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan ook dat 'ie een smartphone heeft...
Ik heb ook regelmatig iets zoets nodig al kan ik er slecht tegen, en migraine heb ik gelukkig geen last van (wel zo af en toe van een caleidoscoop effect i.c.m. met hoofdpijn)quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moet ook af en toe iets ''zoets'' hoor, maar ik heb gelukkig geen migraine....
Ik las evenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moet ook af en toe iets ''zoets'' hoor, maar ik heb gelukkig geen migraine....
En dacht dat we het nog over die luie vent hadden.quote:ik moet ook af en toe iets ''zoiets'' hoor, maar ik heb gelukkig geen migraine....
Whatsappsex?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zit dat je dwars, dat ik een smartphone heb?![]()
Die Griek wil met me whatsappen al ie op zijn werk effe niks te doen heeft, dus is eignlijk gewoon daarvoor![]()
wat maakt dat nou uit?
moet ik googelen of ga je uitleggen wat dat is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig iets zoets nodig al kan ik er slecht tegen, en migraine heb ik gelukkig geen last van (wel zo af en toe van een caleidoscoopefeect i.c.m. met hoofdpijn)
Jij weet toch wel wat een caleidoscoop is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik googelen of ga je uitleggen wat dat is?
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij weet toch wel wat een caleidoscoop is?
Welnee, waarom zou ik?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zit dat je dwars, dat ik een smartphone heb?![]()
Nou, ik merk het wel dan...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, waarom zou ik?
Je zit zo enorm fout te denken, alweer...
ja goed, maar als je hoofdpijn hebt krijg je dat soort beelden? Of wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]https://nl.wikipedia.org/wiki/Caleidoscoop
Het ging ook helemaal niet over jou.quote:
Doe ik aan zelfbevlekking dan? Bedoel je dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ging ook helemaal niet over jou.
Ik heb zelf ladingen van die apparaten en ik doe niet aan zelfbevlekking, dus...
Pffffffffffff, soms krijg ik een soort caleidoscoop beelden op mijn netvlies zeg maar, en daarna bizarre hoofdpijn waardoor ik niets anders kan doen dan paracetashit innemen en ogen dicht doen en gaan liggen met hoofdtelefoon op om ook nog eens de geluiden te dempen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja goed, maar als je hoofdpijn hebt krijg je dat soort beelden? Of wat bedoel je nou?
Okéeeeeeeee nu snap ik je tenminste....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pffffffffffff, soms krijg ik een soort caleidoscoop beelden op mijn netvlies zeg maar, en daarna bizarre hoofdpijn waardoor ik niets anders kan doen dan paracetashit innemen en ogen dicht doen en gaan liggen met hoofdtelefoon op om ook nog eens de geluiden te dempen.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe ik aan zelfbevlekking dan? Bedoel je dat?
Ach laat ook maar ... ik denk dat ik je gewoon niet snap ofzo...
Jup.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Okéeeeeeeee nu snap ik je tenminste....
da's klote....
Oké, dat zal ik niet meer doen dan, maar ik snap nog steeds niet waar je het over hebt, maar eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Jij betrekt nu al mijn posts op jezelf en daar zit je fout...
Onverzadigbaar m.b.t. dingen die jij normaal niets lust?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms krijg ik vlak voor een migraine-aanval zin om dingen te eten en drinken die ik normaal helemaal niet lust, dan weet ik dat het mis is. Tijdens een aanval heb ik vaak het gevoel dat ik moet blijven eten, ik lijk dan onverzadigbaar en dan zijn het vaak koekjes. Op mijn werk wel eens tijdens de laatste fase van migraine suikerklontjes gegeten omdat ik echt iets moest..
klinkt wel als migraine. Ik heb zelf allerlei variantenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pffffffffffff, soms krijg ik een soort caleidoscoop beelden op mijn netvlies zeg maar, en daarna bizarre hoofdpijn waardoor ik niets anders kan doen dan paracetashit innemen en ogen dicht doen en gaan liggen met hoofdtelefoon op om ook nog eens de geluiden te dempen.
Waar maak jij jezelf druk om?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dat zal ik niet meer doen dan, maar ik snap nog steeds niet waar je het over hebt, maar eigenlijk
maakt het me niet meer uit
Ik weet het, ex heeft het een FLINK stuk erger maar daar herken ik het van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt wel als migraine. Ik heb zelf allerlei varianten
pffffffff klinkt niet zo best... is dat normaal bij migraine patiënten of weet je dat niet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms krijg ik vlak voor een migraine-aanval zin om dingen te eten en drinken die ik normaal helemaal niet lust, dan weet ik dat het mis is. Tijdens een aanval heb ik vaak het gevoel dat ik moet blijven eten, ik lijk dan onverzadigbaar en dan zijn het vaak koekjes. Op mijn werk wel eens tijdens de laatste fase van migraine suikerklontjes gegeten omdat ik echt iets moest..
Het 'grappige' is dat je zo gefocussed bent op jouw idee dat ik je aan het bashen ben, dat je niet eens meer kunt begrijpen wat ik werkelijk bedoel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dat zal ik niet meer doen dan, maar ik snap nog steeds niet waar je het over hebt, maar eigenlijk
maakt het me niet meer uit
Sorry, maar ik vind het ook grappig...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt zo grappig, die interactie tussen FANN en MM
nah... valt reuze mee hoor... ik voelde wel dat je me aan het voeren was en ik hapte expres, kijken wat er uit zou komen, maar da;s dus niet veelquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik geef toe, ik heb je wat gemanipuleerd vanavond.
En dat lukte aardig...
Nou wat een lolquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt zo grappig, die interactie tussen FANN en MM
We lachen wat af hieroquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het ook grappig...
Neeeeeee....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt reuze mee hoor... ik voelde wel dat je me aan het voeren was en ik hapte expres, kijken wat er uit zou komen, maar da;s dus niet veel
neuroloog vond het niet raar en heeft me pillen voorgeschreven. Soms ben ik er vroeg bij en helpt zo'n pil te voorkomen dat het doorzet. Dan ben ik nog steeds heel moe en moet slapen, maar dan volgt er geen dagenlange ellende.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff klinkt niet zo best... is dat normaal bij migraine patiënten of weet je dat niet?
Je hebt het er vast weleens met de dokter over gehad? Of niet?
potato potatoquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeeeeee....
Manipuleren is geen voeren...
Hap, kijken wat er uit zal komen en dan slik, weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt reuze mee hoor... ik voelde wel dat je me aan het voeren was en ik hapte expres, kijken wat er uit zou komen, maar da;s dus niet veel
Gelukkig maar dat jij er baat bij hebtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
neuroloog vond het niet raar en heeft me pillen voorgeschreven. Soms ben ik er vroeg bij en helpt zo'n pil te voorkomen dat het doorzet. Dan ben ik nog steeds heel moe en moet slapen, maar dan volgt er geen dagenlange ellende.
Oké...... dus je hebt er wel medicijnen voor, dat is tenminste ''iets'' nu nog op tijd innemen dus....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
neuroloog vond het niet raar en heeft me pillen voorgeschreven. Soms ben ik er vroeg bij en helpt zo'n pil te voorkomen dat het doorzet. Dan ben ik nog steeds heel moe en moet slapen, maar dan volgt er geen dagenlange ellende.
ik kom in aanmerking voor onderhoudsmedicatie ( bètablokkers), maar ben nog niet overtuigd of de nadelen daarvan opwegen tegen de eventuele voordelen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij er baat bij hebt
Dank je, inderdaad tijd voor mijn pillen, ik vergeet die dingen te vaak.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké...... dus je hebt er wel medicijnen voor, dat is tenminste ''iets'' nu nog op tijd innemen dus....
Die "afweging" is altijd moeilijk helaasquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom in aanmerking voor onderhoudsmedicatie ( bètablokkers), maar ben nog niet overtuigd of de nadelen daarvan opwegen tegen de eventuele voordelen.
Ik heb mijn maximale dosis voor vanavond ingenomen, maar ik ben nog steeds niet rustig helaas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, inderdaad tijd voor mijn pillen, ik vergeet die dingen te vaak.
soms sta ik er mee op en dan ben ik te laat. Ik heb meerdere varianten en het gaat in fases, soms maanden geen last, soms om de week. Heb het ooit een hele zomer gehad, drama was dat ( toen wist ik niet wat het was).quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké...... dus je hebt er wel medicijnen voor, dat is tenminste ''iets'' nu nog op tijd innemen dus....
Als je straks op bed ligt, lees dan onze conversatie nog eens terug.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
soms sta ik er mee op en dan ben ik te laat. Ik heb meerdere varianten en het gaat in fases, soms maanden geen last, soms om de week. Heb het ooit een hele zomer gehad, drama was dat ( toen wist ik niet wat het was).
okéquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je straks op bed ligt, lees dan onze conversatie nog eens terug.
Ga er dan niet vanuit dat ik je in de maling neem en misschien begrijp je het dan wel...
Mijn dochter heeft ook onderhoudsmedicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog om migraine tegen te gaan, ze had nog wel vaak migraine maar niet meer zo heftig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom in aanmerking voor onderhoudsmedicatie ( bètablokkers), maar ben nog niet overtuigd of de nadelen daarvan opwegen tegen de eventuele voordelen.
en juist in snoep zitten veeeeeeeeeeeeel E-nummersquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ook onderhoudsmedicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog om migraine tegen te gaan, ze had nog wel vaak migraine maar niet meer zo heftig.
Ruim een jaar geleden is ze haar voedingspatroon aan gaan passen, heeft alle E-nummers uit haar menu geschrapt en heeft sindsdien alleen nog af en toe een beetje hoofdpijn, zelfs nadat ze gestopt is met haar medicijnen.
Weer metaal voor een reparatie aan jouw auto?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo alle schroefjes en moertjes zijn los.
Hier in 40+ ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
da's toch al járen jouw probleem?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat kan je nu nog met die oude meuk?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die E- Nummers zijn vaak zo overdreven. Veel natuurlijke stoffen hebben ook een e-nummer gekregen en kunnen geen kwaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en juist in snoep zitten veeeeeeeeeeeeel E-nummers![]()
Zal ik de mijne eens aansnijden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Als een aanval helemaal voorbij is, dan vergeet ik het gelukkig weer snel hoe dramatisch het was en ga ik vrolijk door met de rest van mijn leven, ik probeer er niet bij stil te staan.
Maar dat was weer genoeg over mijn kwaaltjes
Nogal:Yquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, niet alle E-nummers kunnen kwaad, het gaat volgens mij om die boven de 300.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die E- Nummers zijn vaak zo overdreven. Veel natuurlijke stoffen hebben ook een e-nummer gekregen en kunnen geen kwaad.
Maar ach ik ga deze discussie niet eens meer aan op Fok!
ja, dat weet ik, maar kleurstoffen enzo zijn ook niet altijd gevaarlijk, maar misschien kunnen ze wel zo'n migraineaanval teweeg brengen, dat weet ik allemaal niet precies, dat zou ze moetenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die E- Nummers zijn vaak zo overdreven. Veel natuurlijke stoffen hebben ook een e-nummer gekregen en kunnen geen kwaad.
Maar ach ik ga deze discussie niet eens meer aan op Fok!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
alle E-nummers? Dat lijkt me dan weer erg apart, aangezien daar ook allerlei onschuldig spul tussen zit. Maar wat fijn dat het veel beter met haar gaat. Bijwerkingen van bètablokkers zijn deels dezelfde als van migraine, dus dat houdt me heel erg tegen. Ik had vroeger altijd een te lage bloeddruk, gelukkig nu niet meer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ook onderhoudsmedicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog om migraine tegen te gaan, ze had nog wel vaak migraine maar niet meer zo heftig.
Ruim een jaar geleden is ze haar voedingspatroon aan gaan passen, heeft alle E-nummers uit haar menu geschrapt en heeft sindsdien alleen nog af en toe een beetje hoofdpijn, zelfs nadat ze gestopt is met haar medicijnen.
Gelukkig maar, de koek is ook op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, laat maar.
Nog even en ik ga me nog schuldig voelen dat ik geen kwaal heb...
Vetsin (en andere smaakversterkers) is ook zoiets fijns voor mensen met b.v. migraine.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, maar kleurstoffen enzo zijn ook niet altijd gevaarlijk, maar misschien kunnen ze wel zo'n migraineaanval teweeg brengen, dat weet ik allemaal niet precies, dat zou ze moeten
uitzoeken...
Probeer het gewoon....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle E-nummers? Dat lijkt me dan weer erg apart, aangezien daar ook allerlei onschuldig spul tussen zit. Maar wat fijn dat het veel beter met haar gaat. Bijwerkingen van bètablokkers zijn deels dezelfde als van migraine, dus dat houdt me heel erg tegen. Ik had vroeger altijd een te lage bloeddruk, gelukkig nu niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moederborden, geheugen en processors verkopen en de rest gaat naar een opkoper.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kan je nu nog met die oude meuk?
Ik heb ook geen kutbui hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ten opzichte van de TT ben ik de enige die er niet aan voldoet, geloof ik...
die gebruik ik dan ook niet, kleurstoffen ook niet, kunstmatige zoetstoffen ook niet. Ik eet niks uit pakjes en zakjes, drink geen koffie of frisdrank/limonade, eet geen oude kaas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vetsin (en andere smaakversterkers) is ook zoiets fijns voor mensen met b.v. migraine.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Probeer het gewoon....
http://plazilla.com/page/4295044197/migraine-en-voeding
Mensen die vaker te kampen hebben met migraine, doen er goed aan eens hun voeding en voedingspatroon onder de loep te nemen. Alhoewel men niet van alle migraine weet wat de oorzaak is, zijn er wel de zogenaamde triggers, welke onder andere in voeding te vinden zijn. Welke voedingsmiddelen kun je beter vermijden als je migraine hebt? En zijn er ook voedingsmiddelen die een aanval kunnen voorkomen of beperken? Wat is het beste voedingspatroon als je migraine hebt? Lees snel verder...
Voedingsmiddelen die migraine triggerenHet spijt me zeer, maar plazilla neem ik als bron niet serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als jij daar geen last van hebt dan geldt dat ook niet voor jouquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dat lijstje van Fan zo lees, zou ik nu ter plekke moeten sterven van de migraine...
Wat een bullshit!
En nee, Fann. Ik dood niet de boodschapper...
Ik corrigeerde het net al tegen Juup, het gaat vooral om de hogere E-nummers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle E-nummers? Dat lijkt me dan weer erg apart, aangezien daar ook allerlei onschuldig spul tussen zit. Maar wat fijn dat het veel beter met haar gaat. Bijwerkingen van bètablokkers zijn deels dezelfde als van migraine, dus dat houdt me heel erg tegen. Ik had vroeger altijd een te lage bloeddruk, gelukkig nu niet meer.
Volgens KT heb je al meer dan 180 VA topics geopened met je hardwarequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moederborden, geheugen en processors verkopen en de rest gaat naar een opkoper.
Zit aardig wat messing en koper in.
nou ja was gewoon één van de linken, maar oké dan weet ik het ook niet, was goed bedoeld,quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar plazilla neem ik als bron niet serieus
Ik heb geen kutbui, ik heb wel een bui, maar geen kutbui.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ten opzichte van de TT ben ik de enige die er niet aan voldoet, geloof ik...
het is ook heel lief van jequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja was gewoon één van de linken, maar oké dan weet ik het ook niet, was goed bedoeld,
proberen kan geen kwaad dacht ik....
Dat heb je niet goed gelezenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dat lijstje van Fan zo lees, zou ik nu ter plekke moeten sterven van de migraine...
Wat een bullshit!
En nee, Fann. Ik dood niet de boodschapper...
De rotzooi gaat op Fok!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens KT heb je al meer dan 180 VA topics geopened met je hardware
ja, ik las het al.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik corrigeerde het net al tegen Juup, het gaat vooral om de hogere E-nummers.
Mijn dochter kreeg vooral nachtmerries van de betablokkers.
er is één ding waar ik zelden last van heb en dat is hoofdpijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik eens een keer hoofdpijn heb, weet ik wel hoe het komt.
De meeste hoofdpijn is dan ook geen migraine.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet dat je je helemaal suf zoekt naar remedies op het internet en dat je daar op vertrouwd, maar ik geloof daar niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als jij daar geen last van hebt dan geldt dat ook niet voor jou![]()
ook niet voor mij... ik heb geen migraine... maar ze kan het toch proberen...?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op vertrouwen is een groot woord, maar als er al van alles zonder resultaat geprobeerd is kan ik me voorstellen dat mensen eens iets anders proberen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat je je helemaal suf zoekt naar remedies op het internet en dat je daar op vertrouwd, maar ik geloof daar niet in.
Net zo min als in homeopatische middelen, spirituele zweefteef behandelingen en allerlei andere kwakzalvers. Tuurlijk kan je alles proberen, maar wat schiet je er mee op als het niet werkt.
Niks, nog meer frustratie en zeker er niet beter van geworden...
Dat lijstje heb ik wel gelezen.quote:
Van mij mogen ze, maar dit soort dingen helpen toch ook niet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op vertrouwen is een groot woord, maar als er al van alles zonder resultaat geprobeerd is kan ik me voorstellen dat mensen eens iets anders proberen.
ik heb heel soms migraine zonder hoofdpijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
er is één ding waar ik zelden last van heb en dat is hoofdpijn![]()
de rest ga ik het effe niet over hebben
Die triggers zijn dan ook alleen maar triggers voor mensen die regelmatig migraine hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijstje heb ik wel gelezen.
Bijna alle genoemde triggers zijn op mij van toepassing en ik heb geen migraine...
Nou....... is niet helemaal waar... mijn zus had ook váák last van hoofdpijn, geen migraine, dat danquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat je je helemaal suf zoekt naar remedies op het internet en dat je daar op vertrouwd, maar ik geloof daar niet in.
Net zo min als in homeopatische middelen, spirituele zweefteef behandelingen en allerlei andere kwakzalvers. Tuurlijk kan je alles proberen, maar wat schiet je er mee op als het niet werkt.
Niks, nog meer frustratie en zeker er niet beter van geworden...
Bij mijn dochter helpt het anders wel om op het gebruik van E-nummers te letten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar dit soort dingen helpen toch ook niet?
Je hoeft geen wetenschapper te zijn om dat te begrijpen...
Dat zijn opvliegers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb heel soms migraine zonder hoofdpijn
HIJ SNAPT ONS GEWOON NIET !quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die triggers zijn dan ook alleen maar triggers voor mensen die regelmatig migraine hebben.
Wat versta je dan onder zweverige bullshit? Versta je daar ook het letten op E-nummers onder?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lig in een deuk met dit mannen en vrouwen gedoe...
En indd al die zweverige bullshit werkt niet, ja, tenzij je erin geloofd, juist het zijn louter placebo's.
Nee... allemaal bullshit net als horoscopen of dat gedoe...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier weleens zijn/haar aura laten lezen?
Ik wel, niet geheel vrijwilllig...
Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijnquote:
of hij wil het niet snappen dat kan ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... allemaal bullshit net als horoscopen of dat gedoe...
nee, en waarom jij wel?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier weleens zijn/haar aura laten lezen?
Ik wel, niet geheel vrijwilllig...
Ja, dat staat er wel, maar latente migraine wordt er niet mee opgewekt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die triggers zijn dan ook alleen maar triggers voor mensen die regelmatig migraine hebben.
Onze dokter.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat staat er wel, maar latente migraine wordt er niet mee opgewekt.
Volgens mijn huisarts heb ik wel migraine gehad, maar dat betwijfel ik...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat staat er wel, maar latente migraine wordt er niet mee opgewekt.
Volgens mijn huisarts heb ik wel migraine gehad, maar dat betwijfel ik...
Er zijn wel meer mensen die af en toe een hoofdpijntje migraine noemen.quote:Mensen die vaker te kampen hebben met migraine, doen er goed aan eens hun voeding en voedingspatroon onder de loep te nemen. Alhoewel men niet van alle migraine weet wat de oorzaak is, zijn er wel de zogenaamde triggers, welke onder andere in voeding te vinden zijn. Welke voedingsmiddelen kun je beter vermijden als je migraine hebt? En zijn er ook voedingsmiddelen die een aanval kunnen voorkomen of beperken? Wat is het beste voedingspatroon als je migraine hebt? Lees snel verder...
Onderdeel van een teambuildingdag.quote:
Nou, alles wat geen wetenschappelijk basis heeft. Zelf heb ik ook nergens last van en ik eet echt alles dat niet gezond is, incl. drank.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder zweverige bullshit? Versta je daar ook het letten op E-nummers onder?
Wat zei ze?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onderdeel van een teambuildingdag.
Maar het doet me deugd dat jullie die onzin niet geloven...![]()
Ik heb de aura dame echt uit staan lachen, wat een idioot was dat.
Alles wat ze zei was klinkklare onzin en dan maar volhouden dat je jezelf niet kent...
Dan ben je er waarschijnlijk niet gevoelig voor, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen geen baat hebben bij het minderen van E-nummers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, alles wat geen wetenschappelijk basis heeft. Zelf heb ik ook nergens last van en ik eet echt alles dat niet gezond is, incl. drank.
Wat een vreemde manier van teambuilding, ik zou zo'n iemand ook niet serieus nemen, dus zonde van tijd en geld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onderdeel van een teambuildingdag.
Maar het doet me deugd dat jullie die onzin niet geloven...![]()
Ik heb de aura dame echt uit staan lachen, wat een idioot was dat.
Alles wat ze zei was klinkklare onzin en dan maar volhouden dat je jezelf niet kent...
Je mag ook van mij, maar ik geloof er zelf niet in. Veel dingen zijn psychosomatisch en zitten gewoon tussen je oren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je er waarschijnlijk niet gevoelig voor, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen geen baat hebben bij het minderen van E-nummers.
Ik heb dagenlang achter elkaar stekende hoofdpijnen gehad, elke nacht, ongeveer 1 uur nadat ik ging slapen. Werd dan wakker met gevoel of iemand een metalen pen in mijn hoofd aan het slaan was, waarbij 1 helft van mijn gezicht verlamd aan voelde. Tranend oog, loopneus en zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Er zijn wel meer mensen die af en toe een hoofdpijntje migraine noemen.
Maar waarom dacht jouw huisarts dat je migraine hebt en wat denk je zelf dat het is?
Migraine zit tussen je oren, bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag ook van mij, maar ik geloof er zelf niet in. Veel dingen zijn psychosomatisch en zitten gewoon tussen je oren.
Of Mw. MM was gestop met 's nacht op je kop te rammenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dagenlang achter elkaar stekende hoofdpijnen gehad, elke nacht, ongeveer 1 uur nadat ik ging slapen. Werd dan wakker met gevoel of iemand een metalen pen in mijn hoofd aan het slaan was, waarbij 1 helft van mijn gezicht verlamd aan voelde. Tranend oog, loopneus en zo.
Duurde ongeveer anderhlaf uur per keer voordat het voorbij was.
Gezien het constante patroon lijkt het me geen migraine en de dokter bezoeken wilde ik niet.
Na dez zoveelste keer op aandringen van mw. MM wel gedaan en toen kwam Flappie, onze huisarts, met de prognose 'mograine'. Immigran meegekregn, nooit geslikt en ook nooit meer last gehad.
Dokterbezoek had dus wel effect, maar dan anders...
ah... kon ze ze niet ''oproepen'' voor jequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ik met mijn ouders moest praten.
Die waren echter al een tijdje overleden...
Een echt zweverig type laat zich daardoor niet weerhoudenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ik met mijn ouders moest praten.
Lekker makkelijk, een receptje meequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dagenlang achter elkaar stekende hoofdpijnen gehad, elke nacht, ongeveer 1 uur nadat ik ging slapen. Werd dan wakker met gevoel of iemand een metalen pen in mijn hoofd aan het slaan was, waarbij 1 helft van mijn gezicht verlamd aan voelde. Tranend oog, loopneus en zo.
Gezien het constante patroon lijkt het me geen migraine en de dokter bezoeken wilde ik niet.
Na dez zoveelste keer op aandringen van mw. MM wel gedaan en toen kwam Flappie, onze huisarts, met de prognose 'mograine'. Immigran meegekregn, nooit geslikt en ook nooit meer last gehad.
Je begint nu ook al dubbel te postenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ze zag dat ik eens met mijn ouders moest praten.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ze zag dat ik eens met mijn ouders moest praten.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... kon ze ze niet ''oproepen'' voor je
Nee, je begrijpt me verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Migraine zit tussen je oren, bedoel je?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint nu ook al dubbel te posten
Jij hebt echt migraine.
als leek zeg ik dat het op clusterhoofdpijn lijktquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
klopt wel een beetje, want je hoofd zit tussen je orenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Migraine zit tussen je oren, bedoel je?
Ja, en dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als leek zeg ik dat het op clusterhoofdpijn lijkt
Dat zou kunnen, maar ik ben bang van niet.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt wel een beetje, want je hoofd zit tussen je oren
Ze schrok toen ik dat zei en begon toen over het hiernamaals en zo, maar toen ben ik echt hardop gaan lachen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Een echt zweverig type laat zich daardoor niet weerhouden
daar gebruik je volgens mij ook sumatriptan tegen. Maar wees blij dat het voorbij is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Doorbijten en doorgaan...
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Doorbijten en doorgaan...
Yeah rightquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.
Ik had hem op mijn tong liggen, maar zulke inkoppertjes, daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik had deze verwacht, maar niet van jou.
Ik heb niks gebruikt, Imigran ligt hier ongebruikt in de kast...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar gebruik je volgens mij ook sumatriptan tegen. Maar wees blij dat het voorbij is.
Nee, dat vind ik ook te makkelijk.quote:
bij je voorraad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niks gebruikt, Imigran ligt hier ongebruikt in de kast...
Niks tegen vrouwen hoor, maar feit is dat "jullie" gevoeliger voor zulke dingen zijn. Mijn ex schoonzusje had een blauwe steen om haar hals tegen de hoofdpijn. Sorry, ik wil jullie vrouwen helemaal niet kwetsen of belachelijk maken. En dat meen ik deze keer ook nog.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks tegen vrouwen hoor, maar feit is dat "jullie" gevoeliger voor zulke dingen zijn. Mijn ex schoonzusje had een blauwe steen om haar hals tegen de hoofdpijn. Sorry, ik wil jullie vrouwen helemaal niet kwetsen of belachelijk maken. En dat meen ik deze keer ook nog.
Ja zeg, voetballers, nuff said.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
het hele Nederlandse voetbalteam had een keer van die armbandjes om en toen verloren ze en dat waren allemaal mannen
Ik heb liever niet dat een vrouw doorbijtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.
Dat zijn heul geen mannenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
het hele Nederlandse voetbalteam had een keer van die armbandjes om en toen verloren ze en dat waren allemaal mannen
Zo gek krijgt geen mens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/wk2(...)ig-in-balansarmband/
ben jij dan een voetballer?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nico Haak met z'n armband, ook zoiets
Was dat nou een Italiaan of een Griek? Bruno Santenera. Een meesteroplichter.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ene vent van die kettinkies is steenrijk geworden
een Italiaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was dat nou een Italiaan of een Griek? Bruno Santenera. Een meesteroplichter.
Je zit met je gedachten ver weg in de wolken. Je bouwt een droomwereld voor jezelf, maar gelukkig ben jij je daar heel goed van bewust. Pas op voor verliefdheden want dan kunnen droomwereld en realiteit door elkaar gaan lopen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die niet in horoscopen geloven.
waar kan je je horoscoop voor vandaag vinden, ga ik effe kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Je zit met je gedachten ver weg in de wolken. Je bouwt een droomwereld voor jezelf, maar gelukkig ben jij je daar heel goed van bewust. Pas op voor verliefdheden want dan kunnen droomwereld en realiteit door elkaar gaan lopen.
Is dat een tekst van Marco Borsato?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Je zit met je gedachten ver weg in de wolken. Je bouwt een droomwereld voor jezelf, maar gelukkig ben jij je daar heel goed van bewust. Pas op voor verliefdheden want dan kunnen droomwereld en realiteit door elkaar gaan lopen.
http://www.metronieuws.nl/horoscoopquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
waar kan je je horoscoop voor vandaag vinden, ga ik effe kijken
mijn daghoroscoopquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat een tekst van Marco Borsato?
je kunt zo bij de Televaag aan de slagquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik kijk straks nog wel een keerquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl/horoscoop
je kunt beter tot 12 uur wachten..
Het ging om de inb4, alsof ik dat niet weet. Ik weet zijn naam zelfs. Die luidt: oplichter eerste klas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nee dat wist ik gewoon, als het een Griek was geweest had ik dat ook gezegd hoor
ah... ik dacht dat het een gewone vraag wasquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ging om de inb4, alsof ik dat niet weet. Ik weet zijn naam zelfs. die luidt: oplichter eerste klas.
Kom op zeg, dat meen je niet? Jeetje ik hap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht dat het een gewone vraag was
Das een Grieks filosofisch gezegde....quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kijk straks nog wel een keer![]()
nu staat er dit
Jouw partner is veel minder terughoudend in het uiten van zijn/haar gevoelens dan jij. Als je werkelijk een open en eerlijke relatie wilt... Jij bent degene die zijn gedrag zal moeten veranderen.
Waarom zou ik zijn gedrag dan moeten veranderen? dat snap ik niet eens
zijn is haar in jouw gevalquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kijk straks nog wel een keer![]()
nu staat er dit
Jouw partner is veel minder terughoudend in het uiten van zijn/haar gevoelens dan jij. Als je werkelijk een open en eerlijke relatie wilt... Jij bent degene die zijn gedrag zal moeten veranderen.
Waarom zou ik zijn gedrag dan moeten veranderen? dat snap ik niet eens
eh... nee die Griek is mannelijk dus zijn is goed...quote:
deze zweefteef voelt andermans pijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, geen andere ervaringen met dat soort zweefteven hier dus...
nee, jouw partner is al open, jij moet je gedrag veranderen en opener wordenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee die Griek is mannelijk dus zijn is goed...
ik zou zijn gedrag moeten veranderen, alsof dat mogelijk is
Eureka !quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een Grieks filosofisch gezegde....
neeeeeeeeeheeeeeeeee jij snapt het niet...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, jouw partner is al open, jij moet je gedrag veranderen en opener worden
Ik heb geen ervaringen met graniet, dus weet niet hoe gevoelig dat isquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Op een ander forum deden we ooit zo'n test voor hooggevoeligheid, een vriend had als resultaat dat hij zo gevoelig is als een stuk graniet
cursus begrijpend lezen: jij bent degene die zijn eigen gedrag zal moeten veranderenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeeeeeeeheeeeeeeee jij snapt het niet...
lees het dan nog een keer![]()
Ik heb dit eerder vanavond geprobeerd uit te leggen, lukte mij ook niet...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cursus begrijpend lezen: jij bent degene die zijn eigen gedrag zal moeten veranderen
ja, dat zei ik toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cursus begrijpend lezen: jij bent degene die zijn eigen gedrag zal moeten veranderen
lees nou verdikkie eens goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat zei ik toch?![]()
waarom zou ik dat moeten doen dan? Is toch goed dat ie zijn gevoelens zou uiten?
als dat zo zou zijn hehnmen we even aan voor het gemak....
Dat denk ik nu dus ook weer...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik lees het dan op een andere manier denk ik
Probeer eens van links naar rechts te lezen dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik lees het dan op een andere manier denk ik
Zet je zonnebril dan af.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
serieus ik kán het niet anders lezenik lees dan iets anders dan jullie...
ok, nog 1 keer voor jou. Die horoscoop is voor jou, jij wordt aangesproken om jouw gedrag te veranderen. Dat staat er.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
serieus ik kán het niet anders lezenik lees dan iets anders dan jullie...
Met mijn gedrag is niks misquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ok, nog 1 keer voor jou. Die horoscoop is voor jou, jij wordt aangesproken om jouw gedrag te veranderen. Dat staat er.
Het ligt gewoon aan de anderen klaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke ook.
Want ik lees ook nog wel eens verkeerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |