cursus begrijpend lezen: jij bent degene die zijn eigen gedrag zal moeten veranderenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeeeeeeeheeeeeeeee jij snapt het niet...
lees het dan nog een keer![]()
Jouw partner is veel minder terughoudend in het uiten van zijn/haar gevoelens dan jij. Als je werkelijk een open en eerlijke relatie wilt... Jij bent degene die zijn gedrag zal moeten veranderen.
Ik heb dit eerder vanavond geprobeerd uit te leggen, lukte mij ook niet...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cursus begrijpend lezen: jij bent degene die zijn eigen gedrag zal moeten veranderen
ja, dat zei ik toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cursus begrijpend lezen: jij bent degene die zijn eigen gedrag zal moeten veranderen
lees nou verdikkie eens goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat zei ik toch?![]()
waarom zou ik dat moeten doen dan? Is toch goed dat ie zijn gevoelens zou uiten?
als dat zo zou zijn hehnmen we even aan voor het gemak....
Dat denk ik nu dus ook weer...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik lees het dan op een andere manier denk ik
Probeer eens van links naar rechts te lezen dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik lees het dan op een andere manier denk ik
Zet je zonnebril dan af.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
serieus ik kán het niet anders lezenik lees dan iets anders dan jullie...
ok, nog 1 keer voor jou. Die horoscoop is voor jou, jij wordt aangesproken om jouw gedrag te veranderen. Dat staat er.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
serieus ik kán het niet anders lezenik lees dan iets anders dan jullie...
Met mijn gedrag is niks misquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ok, nog 1 keer voor jou. Die horoscoop is voor jou, jij wordt aangesproken om jouw gedrag te veranderen. Dat staat er.
Het ligt gewoon aan de anderen klaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke ook.
Want ik lees ook nog wel eens verkeerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |