mijn daghoroscoopquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat een tekst van Marco Borsato?
je kunt zo bij de Televaag aan de slagquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Je zit met je gedachten ver weg in de wolken. Je bouwt een droomwereld voor jezelf, maar gelukkig ben jij je daar heel goed van bewust. Pas op voor verliefdheden want dan kunnen droomwereld en realiteit door elkaar gaan lopen.
ja ik kijk straks nog wel een keerquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl/horoscoop
je kunt beter tot 12 uur wachten..
Het ging om de inb4, alsof ik dat niet weet. Ik weet zijn naam zelfs. Die luidt: oplichter eerste klas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nee dat wist ik gewoon, als het een Griek was geweest had ik dat ook gezegd hoor
ah... ik dacht dat het een gewone vraag wasquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ging om de inb4, alsof ik dat niet weet. Ik weet zijn naam zelfs. die luidt: oplichter eerste klas.
Kom op zeg, dat meen je niet? Jeetje ik hap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht dat het een gewone vraag was
Das een Grieks filosofisch gezegde....quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kijk straks nog wel een keer![]()
nu staat er dit
Jouw partner is veel minder terughoudend in het uiten van zijn/haar gevoelens dan jij. Als je werkelijk een open en eerlijke relatie wilt... Jij bent degene die zijn gedrag zal moeten veranderen.
Waarom zou ik zijn gedrag dan moeten veranderen? dat snap ik niet eens
zijn is haar in jouw gevalquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kijk straks nog wel een keer![]()
nu staat er dit
Jouw partner is veel minder terughoudend in het uiten van zijn/haar gevoelens dan jij. Als je werkelijk een open en eerlijke relatie wilt... Jij bent degene die zijn gedrag zal moeten veranderen.
Waarom zou ik zijn gedrag dan moeten veranderen? dat snap ik niet eens
eh... nee die Griek is mannelijk dus zijn is goed...quote:
deze zweefteef voelt andermans pijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, geen andere ervaringen met dat soort zweefteven hier dus...
nee, jouw partner is al open, jij moet je gedrag veranderen en opener wordenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee die Griek is mannelijk dus zijn is goed...
ik zou zijn gedrag moeten veranderen, alsof dat mogelijk is
Eureka !quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een Grieks filosofisch gezegde....
neeeeeeeeeheeeeeeeee jij snapt het niet...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, jouw partner is al open, jij moet je gedrag veranderen en opener worden
Ik heb geen ervaringen met graniet, dus weet niet hoe gevoelig dat isquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Op een ander forum deden we ooit zo'n test voor hooggevoeligheid, een vriend had als resultaat dat hij zo gevoelig is als een stuk graniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |