bij je voorraad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niks gebruikt, Imigran ligt hier ongebruikt in de kast...
Niks tegen vrouwen hoor, maar feit is dat "jullie" gevoeliger voor zulke dingen zijn. Mijn ex schoonzusje had een blauwe steen om haar hals tegen de hoofdpijn. Sorry, ik wil jullie vrouwen helemaal niet kwetsen of belachelijk maken. En dat meen ik deze keer ook nog.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks tegen vrouwen hoor, maar feit is dat "jullie" gevoeliger voor zulke dingen zijn. Mijn ex schoonzusje had een blauwe steen om haar hals tegen de hoofdpijn. Sorry, ik wil jullie vrouwen helemaal niet kwetsen of belachelijk maken. En dat meen ik deze keer ook nog.
Ja zeg, voetballers, nuff said.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
het hele Nederlandse voetbalteam had een keer van die armbandjes om en toen verloren ze en dat waren allemaal mannen
Ik heb liever niet dat een vrouw doorbijtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.
Dat zijn heul geen mannenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
het hele Nederlandse voetbalteam had een keer van die armbandjes om en toen verloren ze en dat waren allemaal mannen
Zo gek krijgt geen mens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/wk2(...)ig-in-balansarmband/
ben jij dan een voetballer?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nico Haak met z'n armband, ook zoiets
Was dat nou een Italiaan of een Griek? Bruno Santenera. Een meesteroplichter.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ene vent van die kettinkies is steenrijk geworden
een Italiaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was dat nou een Italiaan of een Griek? Bruno Santenera. Een meesteroplichter.
Je zit met je gedachten ver weg in de wolken. Je bouwt een droomwereld voor jezelf, maar gelukkig ben jij je daar heel goed van bewust. Pas op voor verliefdheden want dan kunnen droomwereld en realiteit door elkaar gaan lopen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die niet in horoscopen geloven.
waar kan je je horoscoop voor vandaag vinden, ga ik effe kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Je zit met je gedachten ver weg in de wolken. Je bouwt een droomwereld voor jezelf, maar gelukkig ben jij je daar heel goed van bewust. Pas op voor verliefdheden want dan kunnen droomwereld en realiteit door elkaar gaan lopen.
Is dat een tekst van Marco Borsato?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Je zit met je gedachten ver weg in de wolken. Je bouwt een droomwereld voor jezelf, maar gelukkig ben jij je daar heel goed van bewust. Pas op voor verliefdheden want dan kunnen droomwereld en realiteit door elkaar gaan lopen.
http://www.metronieuws.nl/horoscoopquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
waar kan je je horoscoop voor vandaag vinden, ga ik effe kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |